روايات

رواية حورية الايهم الفصل الرابع 4 بقلم يارا علاء

رواية حورية الايهم الفصل الرابع 4 بقلم يارا علاء

رواية حورية الايهم الجزء الرابع

رواية حورية الايهم البارت الرابع

رواية حورية الايهم الحلقة الرابعة

قصي بصدمه: ازاي ده دي متعرضه للع*نف.
قصي بيلتفت بيلاقيها صاحيه وبصاله قرب منها بهدوء وقال: هو انتي متجوزه.
حورية هزت راسها بدموع.
قصي بصدمه: يعني جوزك هو ال عمل كده فيكي.
حورية مردتش عليه وسكتت.
اما هو كان بيتمني تقوله ان هي مش متجوزه.
قصي بهدوء: طب انتي هتفضلي في المستشفي كام يوم لأن حالتك مش كويسه وباين ان انتي لسه فايقه من غيبوبه.
حورية وهي بتحاول تقوم هو جه يمسكها راحت قالتله بعصبيه:
اياك تمسكني فاهم.
قصي ببرود: انا غلطان كنت عاوز اساعدك. ومشي ببرود.
بعد ما قصي مش حوريه افتكرت اي ال حصل.
(فلاش باااك)
الدكتوره وهي بتكلم حوريه: حمدلله علي سلامتك.
حوريه بتعب: الله يسلمك وكملت وعي بتقول هو في حد معايا هنا.
الدكتور: اه جوز حضرتك كان هنا بس خرج.
حورية وهي بتحاول تقوم.
الدكتوره ميصحش كده انتي لسه فايقه وده غلط وخصوصا انك شلتي الر*حم.
حوريه بصدمه: الرحم انا شلت الر*حم.
الدكتوره هزت راسها بحزن.
حورية بدموع: طب ممكن تساعديني اهرب من هنا قبل ما حد يجي.
الدكتوره باستغراب: ليه.
حوريه حكت كل حاجه والدكتوره ساعدتها تهرب من غير ما حد ياخذ باله.
(باااك)
حوريه دموعها نزلت وقالت: مستحيل اسمحك يا ايهم انت ظلمتني وموثقتش فيا وانا مش ليا حد وفوق كل ده حرمتيني اني اكون ام انا بكرهك.
___________
(تعالوا نتعرف علي الابطال)
(حورية عادل السيوفي فتاه جميله غير محجبه هي يتيمة وعندها اخت واحده عندها ٢٤سنه دخلت كلية الهندسه لأنها بتحب الهندسه)
(ايهم ياسر المنوفي شاب وسيم عنده شركة ديكور عنده ٢٧سنه
يتيم معندهوش اخوات)
(نرمين عادل السيوفي فتاه جميله عندها ٢٦ سنه كلية فنون لانها بتحب الرسم غير محجبه)
(ادم محمد الهندي شاب وسيم وهو ظابط شرطه عنده ٢٧ سنه وهو لا يمتلك اخوات و توفت امه وهو صغير اما ابوه فهو عاجز لا يستطيع التحرك)
(قصي ابراهيم المحمدي شاب وسيم عنده ٢٨ سنه طبيب يمتلك مستشفي ويعيش لوحده اما اهله فهم مسافرين)
(هشام محمود المونجي شاب وسيم بس مش اوي عنده ٢٨سنه هو صاحب ايهم و ادم ليس له اهل ببعيش لوحده عنده شركه لوحده)
_______
بعد ما خرج قصي وهو متعصب من المستشفي راح ركب عربيته وفضل يلف بيها.
قصي بعصبيه: غبي ازاي يعمل فيها كده.
قصي كان متعصب وفضل يتكلم بعصبيه وحاول يهدي لغايت لما هداء شويه وبعدين رجع البيت.
(في مكان اخر)
المجهول ١:هربت ومحدش لاقيها وبعت الرجاله تدور.
المجهول ٢: خلاص سبها كل حاجه اتحلت.
المجهول بعصبيه ١: يعني اسييها انا كان ليا شرط عشان اخذها دلوقتي اسبها ازاي.
المجهول ببرود٢:اممم هتسبها لأما انت عارف هعمل اي.
المجهول وهو بيحاول يهدي: اعمل اي انا بحبها.
المجهول ٢:انساها احسن ليك ويلا سلام مش فاضي.
المجهول بعصبيه ١: والله ما انا ساكت وهتشوف.
___________
عند ايهم ال كان بيدور بجنون وهو بيفكر يا ترا هتكون فين.
ايهم بعصبيه: راحت فين وهي ملهاش حد.
شويه وايهم لاقي الفون بيرن ولاقي ادم هو ال بيتصل.
ادم: الو يا ايهم اي ال حصل انت مشيت بسرعه من غير ما تقولي.
ايهم بحزن: حوريه هربت يا ادم ومش لاقيها.
ادم بصدمه: هي حوريه فاقت.
ايهم: اه فاقت ولما الفون رن وقالي ان هي فاقت وروحت المستشفي مش لاقيها.
ادم بهدوء: اهدا يا ايهم متقلقش هدور عليها متخافش.
ايهم بحزن: انا السبب اكيد عرفت ان هي شالت الرحم ومش عارف مبن ساعدها ولا هي فين دلوقت.
ادم: طب اهدي وتعالي نتقابل ونفكر في حل.
ايهم: تمام. وقفل

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حورية الايهم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!