روايات

رواية وقعت في حب قاسي الفصل الثاني عشر 12 بقلم آية سلمان

رواية وقعت في حب قاسي الفصل الثاني عشر 12 بقلم آية سلمان

رواية وقعت في حب قاسي الجزء الثاني عشر

رواية وقعت في حب قاسي البارت الثاني عشر

رواية وقعت في حب قاسي
رواية وقعت في حب قاسي

رواية وقعت في حب قاسي الحلقة الثانية عشر

منصور ب غضب : انت قد ال انت عامله دا رجالتي مش هيسيبوك
سيف ابتسم ب سخرية : ههه ضحكتني و الله
مصطفي ب غل : و الله ما هرحمك ي سيف ي قناوي
سيف ببرود : و ننوس عين ماما يقدر يعمل اي
مصطفي ب استفزاز : فكني و خلينا راجل ل راجل و هوريك هعمل اي ولا خايف
سيف ب ضحكة سخرية و هو بيشاور ل اسلام : فكة ي اسلام خليني اعرفه الرجالة ال بجد
اسلام فك مصطفي و هو بيقوله : قابل انت ال جيبتة ل نفسك ي حيلتها
مصطفي اول ما اتفك جري ع سيف عشان يضربة بالبو’كس و لاكن سيف تفادي الضر’بة بكل سهولة و ضر’ب مصطفي ف ضهرة وقعة ع الارض
سيف و هو بيعدل كمه : قوم ي سبع وقعت من اولها
مصطفي قام و حاول يهج”م ع سيف تاني و لاكن سيف تفاداه تاني و ضر’بة بالرجل وقعه
سيف و هو بيضحك : ههه قوم ي حبيبي و لاااا تحب اجي اساعدك
مصطفي قام تاني و المرة دي قرب من سيف و ضربة بالبو’كس
مليكة ب خوف و عياط : كفاية ي سيف ارجوك كفاية
اسلام كان هيمسك مصطفي

 

 

سيف اتعدل و مسح الدم ال ع شفايفة و شاور ل اسلام يبعد
سيف اتعدل و راح ضا’رب مصطفي بالبو’كس وقعه
مصطفي ب وجع : ههه شايف بقا انها خايفة عليا
و بص ل مليكة : لسة بتحبيني ي مليكة صح هو بيضحك علي..
ملحقش يكمل كلامه بسبب سيف ال هجم عليه و فضل يضر’ب فية
سيف ب غضب و نار الغيرة عامياه : هي مين دي ال بتحبك ي ابن ال”********* هه انطق
مليكة ب رعب : س سيف ارجوك هيمو’ت ف ايدك كفاية سيييييف
سيف بصلها و بعد عن مصطفي
و بعدها قعد ع الكرسي بتاعه تاني
سيف و هو بيعدل هدومة : انا بقول كفاية عليك كده ي ولد منصور عشان خاطر لما ينقبض عليك يلاقوا فيك مكان يضر’بوك فية هه
منصور ب استفزاز : و هينقبض علينا ليه انت ال هيتقبض عليك ي سيف ي قناوي
سيف ب ضحك : هههههه لا هو انا مقولتلكش يوه نسيت حجك عليا اصل صالح القناوي شريكك بلغ عنك ههههه
منصور ي صدمة : انت بتقول اي
سيف ب ضحك : بقولك ال حصل صالح القناوي بلغ عنك انك بتاجر ف الآثار عشان خاطر يزيحك من قدامة هههههه و بعدين فيها اي ما انت كمان زقيت عليه جماعه يخلصوا علية يعني انتوا اكده خلصانين
منصور ب غضب بص ل صالح : انت عملت كده
صالح ب صوت عالي : عايزني اعرف انك عاوز تخلص مني و اسيبك
منصور ب غضب : و رب السما ل اوريك ي صالح
سيف ب ضحك : ههههه عايز ت’قتل جوز بنتك و الله عيب عليك ي منصور بيه
منصور ب عدم فهم : جوز بنتي ازاي
سيف و هو بيدعي البراءة : اي ده ي صالح هو انت مش معرف منصور بيه انك متجوز بنته اااااه نسيت انك متجوزها عرفي معلش و الله راحت عن بالي
منصور ب غضب و صوت عالي : انت ا’تجننت اي ال انت بتقوله دا بنتي مستحيل تعمل كده
سيف ب تريقه : جوزها قدامك اهو اسأله
مصطفي قام من مكانه و هو دايخ و قرب من صالح : الكلام دا صح
صالح ب حقد : ايوا صح انا متجوز اختك عر’في و اقولك كمان حا’مل
مصطفي عيونه احمرت و عروقه بانت و فضل يضر’ب ف صالح

 

 

سيف شاور ل اسلام راح هو الرجالة مسكوا مصطفي
مصطفي ب غضب : سيبنااااااي سيبني ا’قتل ابن ال******* ده اوعوووو
سيف ب براءة : شوفت ي صالح الكدب وحش ازاي ليه بتكدب و تقول انها حا’مل و انت ملمستها’ش
منصور ب صدمة : ايه
صالح ب اندهاش و غضب : انت عرفت الحاجات دي منين
سيف اتعدل : لا هو انت مفكر اني نايم ع وداني ي ولد السحا’رة
انت ملمستها’ش عشان ف نفس اللحظه ال كتبت عليها جالك تليفون ان ف حد و’لع ف المخزن بتاعك فاكر ياخي دا لسه من اسبوع
صالح ب تذكر
فلاش باك
صالح ب خبث : بقيتي مراتي ي دارين
دارين ب خجل : اه
صالح بدأ يقرب منها و لاكن قاطعه اتصال
صالح ب زهق : اي ي ز’فت بتتصل ليه دلوقت ….. ايه مخرن اي ال و’لع و ازاي ……. طب اقفل اقفل انا جاي
دارين ب قلق : ف اي ي صالح
صالح ب غضب : مفيش حاجه خدي حاجتك و مشي انا نازل
دارين ب خوف : بس
صالح ب غضب و صوت عالي : بقولك امشي من وشااااي
دارين اخدت شنطتها و نزلت بسرعه
باااك
صالح ب غضب : انت ال حر’قت المخزن
سيف ب برود : ايوا
صالح و هو بيحاول يفك نفسه : هقت’لك هقت’لك ي ولد القناوي و الله ل اقت’لك
سيف ب برود : خلصت طيب عشان ننهي الجلسة السريعه دي عشان انا مليت .. بص ع الفيديو ده كده ي منصور بيه و ركز انت و صالح كده
سيف شغل فيديو و صالح بيقطع سلك الفرامل ل ابو مليكة
مليكة ب دموع : ب بابي

 

 

 

سيف ب برود : تخيل ي صالح حماك خلاك تقطع سلك الفرامل ل عمك عشان يمو’ت و فهمك انك هتتجوز بنته و تورث و هو بيغفلك و بيصورك عشان لما يجوزها ل ابنة و انت تيجي تتكلم يهددك بيه
صالح ب غضب : بقا انا تعمل معايا اكده ي منصووووور دانا كنت دراعك اليمين ف كل عمليه بتعملها تجارة سلا’ح و مخد’رات انا ال كنت بعديهالك تعمل فيا انااااا كده
منصور ب سخرية : ع اساس انك مقبضتش مني تمن كل دا ي صالح
و ف اللحظه دي دخل البوليس
الظابط : سيف بيه احنا متشكرين جدا ع مساعدتك لينا
سيف و هو بيسلم ع الظابط : العفو دا شغلي حضرتك سجلت كل دا
الظابط : ايوا … يلا ي ابني اقبض عليهم و حطهم ف البوكس
صالح بسرعه فك نفسه و راح شد سلا’ح من العسكري و وجهه ل سيف
صالح ب غضب و سخرية : لا ي سيف اللعبة مش هتخلص هنا مش صالح القناوي ال يخسر
سيف ب برود : اضرب
مليكة ب خوف : سيف لا لا ي صالح ارجوك
و راحت وقفت قدام سيف و لاكن هو كان اطول منها طبعا
سيف ب غضب : اوعي ي مليكة
مليكة ب دموع و شهقات : ل لا ي سيف

 

 

 

سيف ب غضب : بقوووووووولك اوعي ي مليييييكة
صالح ب ضحك : ههههه حلو قوي شغل العشق الممنوع ده بس للاسف ي قطه هتموتوا انتو الاتنين
و فجأه صوت رصا’صة اسكتت الكل
ي تري اي ال حصل

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في حب قاسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!