روايات

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الفصل الثاني عشر 12 بقلم اربسيما روبل

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الفصل الثاني عشر 12 بقلم اربسيما روبل

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الجزء الثاني عشر

رواية وبرغم من قسوتها احببتها البارت الثاني عشر

رواية وبرغم من قسوتها احببتها
رواية وبرغم من قسوتها احببتها

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الحلقة الثانية عشر

لماذا لا تصدقيني ياحبيبتي💔😔
ريان ببكاء: غرام صدقيني أنا عمري مخونتك صدقيني
غرام ببكاء وهدوء: خلاص ياريان انا عارفه كل حاجه
وترفع يدها وتصفع اسراء
غرام بصراخ وبكاء: لييييييه ليه يا اسراء لييييييه أنا عملتلك ايه انتي خدعتيني مره وخلتيني اصدق كذبتك وانتي كذابه ليه ليه يا اسراء حرام عليكي ياسراء حرام ليه عايزه تفرقيني عن جوزي ليه ليه
اسراء بحقد : عشان بغير منك انتي عندك كل حاجه إنما انا لا عندك حد يحبك أنا لا ولازم اخدك من الدنيا خالص ياغرام
وتمسك اسراء سكينه وتمسك غرام وتوجه السكينه ناحيه بطن غرام
______________________
*أنت نعمھة حطها ربيّ و୭سط قلبِي 🤤♥️♥️🐼🖤💫🥺♥️*
صقر بخبث: لا ياحضرت الظابط دي بنت غلبانه يلا خلينا نشغلها
شغف بغضب: غلبانه مين يابابا دا انا اكلك وأكل اي حد انت فكرني مين يابابا
ينظر اسلام الي شغف بإعجاب أنها لا تخاف من أحد
صقر بغضب : بابا

 

 

شغف باستفزاز: عمو تمشي او اقولك خليها جدو اصلك كبير عليا اوي وانا لسا صغيره
صقر بغضب: جدو مين ياماما انتي الي كبيره
شغف بغضب ماما…. ليه شايفني عندي ٧٠ سنه وعندي عيل عندو ٤٠ سنه أنا عندي ٢٣ سنه
صقر بغضب:٤٠ مين والناس نايمين أنا عندي ٢٥ سنه
شغف بصدمه: اييييه
اسلام بغضب: هتاخد الانسه دي وعربيتك وتمشي ولا احبسكم
شغف بخوف :لا هنمشي يلا يادنجوان ق قصدي ياصقر باشا
ويذهبون الي الشركة ويدخل صقر ويجلس على مكتبه ويطلب قهوه وتأتي القهوه وتدخل وراه شغف
شغف :قوم ياعم انت من علي مكتب المدير دا لو شافنا هيرفدنا احنا الاتنين
صقر: يابنتي أنا المدير
شغف بعدم تصديق: قوم بس كدا
صقر بغضب: أنا المدير
شغف بخبث : انت المدير ماشي
وتذهب ناحيه القهوه وتمسكها وتكبها علي صقر
صقر بغضب: يابنت المجنونه ايه الي انتي عملتيه دا
فيدخل أحد الموظفين
_ في ايه ياحضرت المدير
شغف بصدمه: ايييييه
______________________

 

 


*انا حبيت روحك ودى الحاجه اللى لا الوقت ولا الملل يقدرو يغيروهاا*🌏🔐♥️🤚🏻
بيبرس باستغراب: ايه ليه
جاسر بابتسامة: مش لازم نسأل ندي الأول ها ياندي ياحبيبتي انتي موافقه
ندي بارتباك وابتسامة مصتنعه : ا ايوا
اروي بفرحه: يااه متتخيلوش أنا فرحت قد ايه اني هخلص منك انت كمان يابيبرس كدا خلصت من ريان ومن فهد ومنك الدور علي صقر ومازن
بيبرس بسخريه : لا متحلميش لا مازن ولا صقر هيتجوزو
اروي : لا يااخويا زي ماغرام جابت ريان علي وشو وعشق جابت فهد علي وشو وندي جابتك علي وشك يبقا هيجو الي يجيبوهم علي وشهم
بيبرس بسخرية: يا امي انتي بتحلمي
اروي بابتسامه وتأكيد : لا يابيبرس وبكره تقول ماما قالت
ندي لنفسها : عايز تتجوزني تمام ماشي اشرب بقا
ندي بخبث : طيب بوص يابيبرس لو كلام طنط طلع صح هتسمع كلامي بعد الجواز ولو غلط هسمع أنا كلامك موافقه ياطنط
اروي : ايوا زي ماقالت
( اوعي توافق يابيبرس هتندم )
بيبرس بخبث : ماشي أنا موافق
( يلا جبتو لنفسك )

 

 

بيبرس : ياريت يابابا الخطوبه تبقا بعد بكره
جاسر : ايه رايك ياندي
ندي : تمام يا اونكل أنا موافقه
جاسر بابتسامة: ماشي يابنتي مافيش مانع بس لازم نعرف ريان وغرام وابوكي وامك
_ وليه هي هيفرق معها
______________________
لــا ٲريـد شـــيئاً ســـوى ٲن تـــبــقــى مـــعـــي و ٲخـــبــئـك #بـــداخــلـــي لــلــٲبـــد 😌💙
وبعد ذهاب عشق الي البيت تأتي هدير وتخبط وتفتح عشق
عشق بصدمه : هدير ايه الي جابك
هدير بوقاحه وهي تدفعها الي الخلف وتدخل : دا بيت ابويا يعني اجي وامشي في أي وقت
مسيري بغضب : لا ياهدير دا مبقاش بيت ابوكي انتي مش بنتي ابوكي مات روحي عيشي مع ابوكي التاني مهدي بيه
هدير ببكاء مصتنع : عشان خاطري يابابا دول عايزين يفرقو بينا عشق وندي وغرام وحشين وغرام أخلاقها مش حلوا
مسيري بغضب : لحد هنا وكفايه ياهدير اياكي تجيبي سيرت غرام علي لسانك انتي فاهمه
هدير: بس يابابا
مسيري بغضب: بلا بس بلا مابسش اخرجي بره بيتي ياهدير
هدير وهي تنزل علي ركبتها وتمسك رجل ابها وتبكي باصتناع
هدير: يابابا علشان خاطري أنا بنتك ابوس رجلك سامحني عشان خاطري يابابا عشان خاطري يابابا ارجوك سامحني
مسيري وهوا يرفعها من الارض
مسيري: قومي يلا
وبعد أن تقوم يصفعها علي وجهها
______________________
وحين اشتد الشوق في قلبي،قلتُ ربيِّ أرني إياه وإن كان حلماً🥺♥️
تنصدم جنا بشده وتذهب راكده
يبعد مازن تالا عنه ويركد وراء جنا وجنا تبكي وهي لا تعلم لماذا تبكي ومازن يؤكد تجاه جنا وهوا لا يعرف لماذا يخاف بشده عليها
مازن وهو ينادي: جنا جنا استني جنا
جنا وهي تمسح دموعها : نعم ياباشا
مازن وهو يحاول أن يشرح ما حدث : انتي فهمتي غلط أنا وتالا مافيش حاجه بنا بس هي يتقرب مني كتير وانا بحاول بكل الطرق أبعدها عني ومش عارف
جنا بجمود : وانت بتشرحلي ليه حضرتك تعمل الي انت عايزو
مازن : جنا افهميني أنا وتالا مافيش حاجه بنا
جنا : امال ايه الي كان بيحصل جوا دا

 

 

مازن : تالا بتحبني وعايزه تتجوزني بس انا مش بحبها وهي لتحاول بكل الطرق أنها تقرب مني وانا بحاول بكل الطرق أبعدها عني بس مابتبعدش ممكن تسعديني
جنا باستغراب:اسعدك ازاي
مازن : تمثلي انك بتحبيني وانا بحبك
جنا بصدمه ورفض: ايه لا مستحيل
مازن : كلو تمثيل ياجنا
جنا برفض : لا يامازن
ولاكن مازن يري تلا وهي قادمه وتراهم فيقترب من جنا ويمثل أنه يقب*لها ويقول
مازن : اوعي تطلعي صوت
فتصمت جنا
وتراهم تالا وتغصب بشده وبعد أن تغادر تلا يبعد مازن عن جنا
جنا بغضب : انت مجنون ايه الي عملتو دا انت متخلف
مازن بغضب : انتي محسساني اني بوس*تك بجد امال لو كانت بجد كنتي عملتي ايه
جنا بغضب: انت انسان مستفز ومش محترم وانا مش همثل حاجه
مازن بغضب : هتمثلي ياجنا
جنا بعند : لا مش همثل
مازن بخبث: تمام انتي الي جبتيه لنفسك لو مامثلتيش أنا هبوسك قدام الشركه كلها
جنا بغضب وصدمه :ايه انت بتقول ايه
مازن بخبث : زي ماسمعتي ولا تحبي
جنا بخوف : لا لا همثل همثل
مازن : تمام
ويتركها ويذهب
جنا بغضب : مغرور وشايف نفسو ماشي انا هديلو درس ماينسهوش في حياتو
وتذهب الي مكتبها ويطلبها اكرم وتدخل عندو
اكرم بخبث : تعالي هنا يا جنا

 

 

جنا تذهب امامو ويقوم اكرم ويمسك وسطها بشده
جنا بصراخ : سبني انت بتعمل ايييييييه سبنيييييي سبنييييي
اكرم : مش هسيبك يجانا أنا بس عايز بو*سه من شافيفك الحلوين دول
وفجاء يطلقا ضربه قويه
_ عايز ايه ياروح امك
______________________
*فـــــــي كـــــــلّ أمـــــــرٍ قـــــــد رأيتـــــــك منصـــــــفـتـاً 🥺♥️*
ريان بخوف : لا يا اسراء لااا
غرام ببكاء : عايزه تقتلني ياسراء اقتلني يلا أنا مستعده
اسراء : ا ايوا ايوا هقتلك ياغرام وهقتل ابنك
غرام بصدمه : ايه ابني
ريان بخوف وبكاء : ايوا ياغرام انتي حامل أنا مش مستعد اخصرك أو أخصر ابني ارجوكي يااسراء سيبيها
اسراء : ياااه لدرجه دي ضعيف قدام حبك تؤتؤ تؤتؤ لا ياريان محبش اشوفك كدا
غرام ببكاء: اسراء سيبيني عشان خاطر ابني ارجوكي يااسراء دا حته من ريان وانا مش مستعده أخصر حته منو
اسراء بصراخ وجنون : هوا دا الي بيديقنيييييي حبكم الييي بيديقنيييييي
بتحبو بعض ليييييييه بتحبو بعض لييييييه

 

 

ريان بخوف : اهدي يااسراء وسيبي غرام واحنا مش هنعملك حاجه
اسراء بجنون : لا ياريان غرام هتموت دلوقتي
ونسمع صوت طعنت سكينه
ريان : غرااااااااام
وانتهي البارت
______________________
ماذا حدث ياتري ؟
وهل ستموت غرام وابنها ام أن للقدر رائ اخر؟
دمتم بخير يا قمرات

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وبرغم من قسوتها احببتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى