روايات

رواية ملكت الحمزه الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم سندس أحمد

رواية ملكت الحمزه الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم سندس أحمد

رواية ملكت الحمزه الجزء الرابع والعشرون

رواية ملكت الحمزه البارت الرابع والعشرون

رواية ملكت الحمزه الحلقة الرابعة والعشرون

حمزه ببرود…. ده مين اللي هيطلق ده
حوريه بصتلو باستحقار وقالت…. نتا ملك حكتلي عنك وكنت عايزه اشوفك واقعد معاك واتعرف عليك واشكرك عاللي عملتو معاها بس للاسف طلعت شخصيه زباله…
حازم بصلو وخاف اوي
حمزه ببرود…. ديي م مشكلتي وم مضطر ابرر نا قد ايي انسان كويس
حوريه بزعيق…. نتا تقف عوج وتتكلم عدل بدل موريك حوريه على اصلها
ملك بخوف ودموع…. خلاص يماما اهدي والله حمزه طيب اوي وبيحبني وو
حمزه اتعدل وبصلها خلاهاا سكتت وبصت فالارض
حياه راحت ناحيتها ومسكت دقنها وقالت بدموع وزعل عليهاا…. اللي يخليكي تنزلي راسك فالارض كد م راجل يملك وم بيحبك اصلا
حازم بعصبيه…. حياه احترمي نفسك ده اخويااا افهمي
حوريه بعصبيه وزعيق…. خد اخوك وغورو من بيتي واياك تتكلم مع بنتي بالطريقه دي نتا فاهم
ملك بصت للكل بتعب شديد وحطيت ايدها على قلبها
سليم دخل ولاقه الباب مفتوح واتفاجا بيهم
سليم باستغراب شديد…. في اييي نتو مين
حوريه راحت عند سليم ومسكت دراعو ولسه هتمشي سليم وقف وقال باستغراب اكبر… في ايي يماما
حوريه بتوتر…. مفيش حاجه ادخل اوضتك دلوقتي
سليم بص للكل وكان مستغرب…..
….. طبعاا سليم شخصيتو قويه وراجل اوي برغم انو 15 سنه وحوريه بتخاف من ردود فعلو الغير مباشره خالص……..
سليم بهدوء…. حضرتكو مين
حمزه كان واقف باصص للكل وساكت بغموض.
حوريه بهدوء…. ادخل جوه يسليم
حياه بدموع…. لا يماما سبيه دي ملك يسليم ملك اختنا اللكبيره اللي امك عمرها مجبتلنا سيره عنها
سليم كرمش وشو وقال…. م فاهم
ملك سابت ايد حمزه وقعدت عالكنبه
حمزه شدها من دراعها وقال ببرود…. يلاا ع م فاضي للصداع ده
ملك بدموع…. ممكن نتفاهم
سليم زقو وقال بعصبيه…. نتا ازاي تمسكها كد
ملك وقفت مبينهم وقالت بخوف…. ارجوك يسليم ارجوك
حوريه بزعيق…. اخرج بره نتا واخوك وملكوش دعوه ببناتي
حمزه ببرود…. م نتي اللي تقولي كد
حوريه بقرف…. لا نا وخد بالك ناا ممكن اوي اسجنك نتا واخوك
ملك الدنيا بدات تلف بيها حطيت ايدها على دماغها بوجع شديد اوي….
ووقعت عالارض
حمزه بخوف نزل لمستواهاا ومسك وشها وقال بخوف…. ملك ملك فوقي
حوريه بزعيق….. بنتي لو جرالهااا حاجه نا م هيكفيني فيكو غلوه
حمزه شالها وطلع بيها حطها فالعربيه
وحوريه ركبت معاها هيا وحياه
وسليم ركب مع حازم وطلعو عالمستشفى
…………………………………..
مرسى بهدوء…. ايي الاخبار
عادل وهو مركز فالشاشه…. هو دلوقتي خرج من عند بيت حوريه وطريقو للمستشفى بتاعتو
مرسي بتفكير…. ده ليه
عادل اتعدل وبصلو وقال….. من الواضح انو ملك تعبت لانو كان شايلها…. لاكن نتا برضو مقولتليش عايز ايي من حمزه
مرسي بغموض…. نا م عايز منو حاجه نا عايز من امو
عادل باستغراب…. امو ونتا تعرفها منين
مرسي بسخريه…. اعرفها اوي دي. تتنسي
عادل بمكر…. طب متحكيلي ي بوص
مرسي بشرود…. جميله عمري مهنسا اسمها
عادل بخبث…. هو نتا بتحبها ولا اييي
مرسي شرد وقال…. بحبها ثوثو
نا بس في حساب بيني وبينها ولازم يخلص
عادل…. طب متقولي حساب ايي
مرسي فاق من شرودو وقال بعصبيه…. نتا مالك ركز ف شغلك وبس
عادل سكت واتعدل عالشاشه
ومرسي وقف وحط ايدو على وشو بتعب….
_____________________________
ايهاب بهدوء… هاجر فين ي يونس
يونس وهو بياكل…. جوه
ايهاب قام وراح خبط عليها
ودخل
لاقها قاعده عالسرير وسرحانه….
ايهاب قعد جمبها وقال بحنيه…. مالك يحببتي
هاجر ببتسامه…. مليش نتا نحتاج حاجه اعملهالك
ايهاب بهدوء…. كنت عايز اتكلم معاكي ف موضوع
هاجر اتعدلت ف قعدتها وقالت باستغراب…. اتفضل ي ابيه
ايهاب بهدوء…. دكتور علي متقدملك
هاجر بلعت ريقها وسرحت
ايهاب بهدوء…. سكتي يعني
هاجر بوجع…. ونا م موافقه ي ابيه
ايهاب بزعل بس مبينش…. طيب ولو قولتلك وافقي عشاني هترضي
هاجر باستغراب…. م فاهمه….
ايهاب مسك ايدها وقال…. نا بحب حور اختو وناوي اتقدملها وكنت حابب نبقى نسايب لانو برفضك ل علي هما كمان ممكن يرفضوني
هاجر فكرت فكلامو وقالت بتردد…. خلاص ي ايهاب اللي تشوفو
ايهاب ببتسامه…. يعني اقولو يجيب اهلو ويجي
هاجر هزت راسها ب اه
ايهاب باس راسها وسابها وطلع
هاجر بدموع….بس نا م عايزه هو شفقان عليااا م اكتر ولا اقللل….
_______________________
كانو كلهم واقفين بره اوضه العنايه وعلى اعصابهم
يامن خرج وحاش الكمامه من على وشو وقال بتعب…. حمزه عايزك جوه فالكتب
حوريه بدموع وقلق… بنتي مالها احكيلي
حمزه بهدوء…. روح ونا جاي وراك
يامن بحده….. حمزه عايزك ضروري قولت
وشد ومشي ناحيت مكتبو
كلهم دخلو عند ملك وحازم حصل حمزه ويامن
………………
يامن بزعل شديد…. مراتك شكلها عندها حاجه
حمزه قلبو وقع فرجلو وقال بصعوبه….. في ايي مراتي مالها
يامن باسف…. عندها سرطان فالمخ
… ووو.

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملكت الحمزه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى