روايات

رواية ملاك وقعت في يد شيطان الفصل الثالث 3 بقلم شروق أحمد

رواية ملاك وقعت في يد شيطان الفصل الثالث 3 بقلم شروق أحمد

رواية ملاك وقعت في يد شيطان الجزء الثالث

رواية ملاك وقعت في يد شيطان البارت الثالث

رواية ملاك وقعت في يد شيطان الحلقة الثالثة

الدكتوره.. مبروك المدام حامل
عاصي اتعصب ودخلها وقال بعصبيه شَديده… حامل من مين ياوسخ*ه دا انا هعرف ازاي تعملي كدا
ملاك.. اههه والله العظيم معملت حاجه
عاصي بعصبيه.. انطقي جوز امك قر*بلك امتااا انطقيييي وسح*بها من شعرها.. اههه والله العظيم ماقر*ب مني اخر مره ساعت مقبل متيجي تتقدم وكان بيحاول يقر*ب بس انا كنت ببعده بطريقتي ساعه اقولو تعبانه وساعه بتحجج بايه حاجه
عاصي بعصبيه… اكيد غا*وتي زي مبتقول مرات ابوكي اكيد منا عارف
ملاك بعصبيه… يوهه بقااا هو كل حاجه مرات ابويا انا تعبت بقا ياعاصي تعبت امتا هرتاح
عاصي بشيطا*نيه. . هترتاحي بس مش دلوقت يروح امك
وسحبها جر*جرها لحد السلم وصرا*خ ملاك مالي المكان.. ابوس ايدك ياعاصي
عاصي بشيطانيه.. ابيه عاصي يازبا*له
ملاك بخوف… ياعاصي بيه ابعد عني ونبي انا مش حمل تعب ونبي اههه

 

 

وفجأه لقى دم حوليها
عاصي.. ملاك ملاك اهدي اهدي
ملاك بتغيب عن الوعي… ابني
عاصي. اششش اهدي مفيش حاجه
وراحو عل أقرب مستشفى
الدكتوره.. للأسف مقدرناش ننقذ الجنين بس المر*يضه الحمدلله
عاصي بجديه… ينفع ادخلها
الدكتوره.. اتفضل
عاصي دخلها.. مكنتش اعرف ان الطفل هينزل يحرام
وفضل يضحك واتكلم بقسو*ه… كويس ان نزل مش عايز حاجه من ريحه جوز امك واخيرا بقااا هقر بلك براحتي
عاصي كان هيقر*ب بس قال.. لا خليها ف بيتنا احسن
ملاك كانت بتعيط وبس
ملاك.. ممكن تروحني
عاصي بسخريه .. نتي تؤمري
ملاك خرجت مع عاصي وروحت البيت
وكانت تعبانه ونمت من التعب
عاصي كان بياخد سور خرج لقيها نامت زي الملاك
عاصي ف نفسه.. هي اكيد عمله نفسها ملاك وهي اصلا زيهم
وخرج نام
_________________________________________

 

 

أشرقت الشمس
ف الصباح الباكر
استيقظت ملاك بتعب ودخلت تاخد شور ولبست بجامه قطيفه
اما البطل استيقظ وخد شور ولبس عشان يستعد للشغل
عاصي.. صحيتي
ملاك بتعب.. اههه الحقني ياعاصي بموت
عاصي بفزع.. في اي مالك
ملاك بعياط ووجع.. مش عارفه حسا بألم ف بطني
عاصي.. اشش اهدي مفيش حاجه
ملاك.. تعبانه اوي( وفضلت تعيط) متسبنيش ياعاصي ارجوك خد اجازه انهارده
عاصي بجديه.. قومي جهزي الفطار
ملاك بستغرب.بقولك تعبانه
عاصي بعصبيه.. ونا مالي مش كفايه مستحملك
ملاك… حرام عليك ساعه اقول كويس وطيب وساعه تبقا شيطا*ن
عاصي بشيطا*نيه .. قومي البسي قميص حلو كدا يلاااا
ملاك اتنفضت.. حاضر حاضرر
وفضلت تعيط
دخلت لبست قميص اسود ذاتها جمال اكتر وفردت شعرها الحرير وحطت برفانها اللي بيسحر عاصي
وخرجت كانت مكسوفه
عاصي بسخريه.. مكسوفه ياعروسه ها عروسه قال.(فضل يضحك بسخريه)
ملاك بحزن.. اعملك اي تاني
عاصي قر*ب منها وقال بخبث.. لا متعمليش كفايه اللي عملتي انا اللي هعمل المرادي قر*ب منها وبا*سها بعمق ووو

 

 

عند ناس تانيه
مالك.. انا خلصت مذاكره ياأمي هروح اقعد شويا مع الواد برعي صحبي
الام.. روح يبني منتا مفلحش غير كدا
مالك.. يوهه بقا
وخرج وشاف جيرانه روح
روح كانت بتحبه بس هو ولا حططها ف دماغو
روح.. ازيك يامالك
مالك بديق.. كويس
روح عرفت ان ادايق منها… طيب بعد اذنك
ودخلت بيتها
وفضلت تعيط وتكسر ف اي حاجه قدامها
امها دخلت.. في اي يروح ياحبيبتي
روح بعياط وتعب.. انا تعبت يماما تعبت اعمل اي اكتر من كدا انا خلاص مش هحبو تاني انا كر*هتو كر*هتو
وفضلت تعيط
أمها..اشش خلاص هيجيلك الاحسن منو اهدي
روح.. انا تعبت وحضنت امها

 

 

عند مالك
مالك..فينك ياض
برعي.. اديني اهو عامل اي
مالك.. حمدلله ونت
برعي.. حمدلله
مالك.. يعم البت روح دي مش بديقها كل شويا تيجي تكلمني
برعي.. بتحبك يامالك
مالك بضحك.. ها بتحبني بتحبني اي بس يعم دي انا مسميها ام نضاره دي يعم مش بتشوف من غيرها نت بتقول اي
برعي.. اتريق اتريق
مالك.. فكك من حوارها نت عملت اي مع البت جوري
برعي.. هعمل اي يعني
ملحوظه (برعي اسمو عبد الرحمن بس هو شهرته برعي)
مالك.. يعني صالحتو بعض
برعي بحزن.. لا لسه هي اختارت البعد يصحبي
مالك.. مم ياسيدي ربنا يبعتلك الاحسن منها
برعي.. مش عايز غيرها
مالك.. ياسيدي ياسيدي
برعي ومالك فضلو يضحكو
_________________________________________

 

 

عند عاصي وملاك
ملاك قامت من جمب عاصي بهدؤ دخلت الحمام
اما عند عاصي كان مستغرب هدوها
وصلتلو رساله وفيها صورت ملاك مع واحد عل السرير ومكتوب تحته
(مش عايز تعرف ماضي ملاك الحلوه بس اقولك اي بجد يبختك بيها هي جامده وجسم*ها ايي اما صارو*خ وبعتلو ضحكه)
اما عاصي عيون حمرت وقام وفتح الباب عل ملاك ومسكها من شعرها وقالها… مين دااا
ملاك بتوتر وخوف….. دا**،**

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاك وقعت في يد شيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!