روايات

رواية معشوقتي طفلة الفصل الثاني عشر 12 بقلم ندى ناصر

رواية معشوقتي طفلة الفصل الثاني عشر 12 بقلم ندى ناصر

رواية معشوقتي طفلة الجزء الثاني عشر

رواية معشوقتي طفلة البارت الثاني عشر

معشوقتي طفلة
معشوقتي طفلة

رواية معشوقتي طفلة الحلقة الثانية عشر

فارس : ده الي هو ازي يعني
الحارس : بقولوا انو اق*تل رنا الي كانت….
قاطعه فارس بصدمة وبيبص لملك: اايه هي وصلت لكده كمان
وقفل معه
فارس بص لملك وقبل جبينها : لوكة انا لازم امشي دلوقتي مش هتاخر عليكي هي ربع ساعة
ملك : هو في حاجة انت مخبيها عليا
فارس بتوتر : ل لا يا حببتي ابدا يلا بقا عشان امشي
ملك بابتسامة : طب خلاص ماشي
فارس حضنها طبع قبلة علي خدها وخرج الحرس كان هايمشوا معه فارس وقفهم
لا متجوش معيا خليكم هنا وعنيكم في وسط رسكم محدش يدخل ولا يخرج من الأوضة دي غير الممرضات بس سامعين
الحارس : امرك يا باشا
فارس خرج من المستشفى و اتجه للقسم الي فيه مصطفي و اول ما وصل الكل رحب بيه لانه شخصية معروفة
فارس ببرود : هو فين
الضابط : في الحجز يا فارس باشا

 

 

 

فارس : عايز اشوفه
الضابط : تحت امرك
ودخله الزنزانة
فارس : عايز اتكلم معه علي انفراض
الضابط : اومرك
مصطفي اول ما شافه جري عليه : فارس شوفت بيتهموني في قت*ل رنا واكمل بستحقار الخدامة تبع مل….
قاطعه فارس ببوكس قوي في وجه
فارس بغضب وهو ماسكه من لايقته : ايك تجيب سيرة مراتي علي لسانك ال *** وانت يا **** بتشكاكني في مراتي… وضر*به بوكس تاني خلي أنفه ينزف : وبتخلي الدكتورة ال**** تقول انها حامل و ضر*به بوكس كمان وعرفت منين اني مقربتلهاش يا **** عشان تروحوا تعمل حركتك ال*** انت مستحيل تكون اخويا من لحمي ودم*ي المفروض كانت مو*تك وخلصت منك علي الي عملته زمان انت بتعمل كده ليه اانت مريض يلاا ولا ايه بتعمل كده في اخوك الأكبر منك ده انت حرام يتقال عليك اخ اصلا ليه بتعمل كده ليه لييه
مصطفي بصرخ : انت…. انت الي خلتني اعمل كده انت و ابوك الي كاتب الاقصر باسمك الي بيعتبرك دراعه اليمين في كل حاجة وانا مركون علي الرف و ديمآ انت رقم واحد عند الكل حتي الشركة انت مخليني اشتغل عندك تحت رجلك وانت قاعد حطة رجل فوق التانية ومش همك حد
فارس بغضب : الله يخربيت الفلوس الي عمتك ثم قصر ايه الي ابويا كتبهولي الاقصر ده بتاعي اصلا و جايبه بعرقي والشركة الي تعبت فيها الي كانت خلاص اسهامها في الأرض وكنا هنعلن الإفلاس اصلا انا الي تعبت فيها وخالتها كده ومشكلتك انك عايز كل حاجة تجيلك علي طبق من دهب مش عايز تتعب في حاجة انا زنبي ايه تعمل فيا كده هااا وبلاش تخليني افتح في الماضي
مصطفي : خلاص انهي كل حاجة دلوقتي وخرجني من هنا
فارس……
:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*

 

 

عند ملك في المستشفي
ملك كانت تعبانة وحسة بألم فظيع في رأسها وبتعيط
الممرضة دخلت لما سمعت صوت عيتطها و ادتها مسكن وخرجت
وشوية ودخلتها تاني الممرضة : آنسة ملك احنا بنستاذنك اننا ننقل مريض لسرير الجنب حضرتك عشان مفيش أماكن فاضية في المستشفى
ملك : ماشي مفيش مشكله
وبعد دقائق دخل شاب وسيم جدا بشعر كثيف و عضلات وطويل القامة ببشرة برونزية و عيون زرقاء
دخل وجلس علي السرير بتاعه وكل شوية بيسرق النظر لملك
الشاب بابتسامة : اتمني مكونش ازعجتك بوجودي
ملك بابتسامة ممثلة : لا عادي كده كده اصل انا ممكن اخرج علي بكره او انهارده
الشاب بابتسامة : أنا اسمي محمد وانتي اسمك ايه
ملك : ملك
محمد بيبص لملك باعجب : صرحة اسم علي مسمي عندك كام سنة علي كده
ملك :عندي ١٦ سنة

 

 

محمد وهو يكاد يا كلها بعينه : اممم لسه صغيرة انتي اووي
ملك بغضب وطفولة : لا انا كبيرة
محمد بضحك علي طفولتها : خلاص ياستي متتقمصيش اوي كده
ملك اكتفت بابتسامة وكانت عايزة تشرب قامت عشان تجيب الميا اتكعبلت وكانت هتقع بس محمد لحقها وامسك بيها و كانت يعتبر في حضنه في الوقت ده دخل فارس الأوضة
فارس بغضب وعيونه أصبحت كالجحيم :……

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية معشوقتي طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى