روايات

رواية مشوار حياتي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم نورا محمد

رواية مشوار حياتي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم نورا محمد

رواية مشوار حياتي الجزء الثالث والعشرون

رواية مشوار حياتي البارت الثالث والعشرون

رواية مشوار حياتي الحلقة الثالثة والعشرون

‏ايسل بغباء: نصين زي بعض ولا واحد كبير وتاني صغير
‏خلاص اسفه والله اسفه
‏شادي بخبث : هتتعاقبي طبع بوسه رقيقة على شفايفي ومشي وانا كنت فى عالم تاني
‏تاني يوم
‏صحيت من النوم ملقتش شادي جانبي اخدت دش ولبست روقت البيت وعملت اكل ودخلت اخد شور ولبست فستان رقيق قط اسود مفصل جسمي وسبت شعري وحطيت روج فقد وقاعدة على الركنه مستنيه حبيبي
‏واول ما سمعت الباب بيفتح استخبيت وطبعا هو اتعود كل ما يجي من الشغل يدور عليا ولا الي طفلة صغيره
‏شادي بمرح : كتكوتي فين تحت سرير وهو بيبص تحت سرير لاااا طيب فى الدولاب يبفتح الدولاب لاء امممممم طيب فين مسكتك
‏ايسل بصوت عالى: سيب رجلي يا شادي
‏شادي بغضب مصتنع: تو تو هعملك شرشوبه الاول
‏فعلا بقي يجرني من رجلي الغلس البارد وافتكرني شرشوبه
‏ايسل بضحك: هههه كفايه ههه ونبي
‏شادي بضحك : هههههههههههه الشرشوبه الهلوبه اووووه هههههههههه
‏قمت بعد ما سبني وانا بظبط شعري إلى اتبهدل وكمان الفستان اي إلى ترفع
‏ايسل بغيظ: كدا شعري باظ وكمان الفستان
‏شدني وقعدني على رجله وهمس فى ودني: أكدا احسن بدل ما تهور يا صغنن مع أن برضو بطل وتتاكلى اكل ودفن رأسه فى رقبتي بتلذذ
‏ايسل بضعف: ط طب تعالى نا نأكل
‏عدت الايام بين مشاكستي معاه وحنيته عليا واخر اليوم انام فى حضنه
‏بليل
ايسل : انا مخنوقه اووووي ونفسي أخرج أو اتفسح
شادي وهو بيلعب بشعرها: بكرا ابقي اخدك ونروح لمامتك
قومت من حضنه بخضه: بقولك زهقت من البيت تقوم تقولى نروح لمامتك وهو برضو بيت
شادي بضحك اخدني فى حضنه تاني: هههه مش هتبطلي لماضه حاضر بكرا احلى فسحه لاحلى البنات
حضنته بقوه وبوسته جانب شفايفه بعفويه
شادي بحب شديد: انا كدا هتهور بجد وانتي السبب
سكت وخبيت رأسه فى حضنه ونمت
شادي بعد ما تأكد اني نمت: هفضل وراكي لحد ما تتمنى قربي يا ايسل قلبي وطبع بوسه على جبيني ونام
عدت الايام بين مشاكستي معاه وحنيته عليا وخلاني اتمني قربه ليا
رغم رغي الكتير الا أنه بيسمعني ويجي من الشغل يقولى احكيلي يومك وهو كمان كان زوج المناسب بيحكيلي كل حاجه كنت بكره اي يا راجل ميحيكيش لمراته يومه وكنت خايفه اتجوز راجل يكون فيه جزء غامض عني
ايسل بجديه: شادي عاااايزه اشتغل
شادي بعصبية: وانا ميت مره اقولك شغل لااااء
ايسل بعيون قطط: ليه يا شادي مش هقصر فى حاجه والله
شادي وهو بيضمني وبحنيه: انا مش على تقصير بس انا بغير عليكي انا لو اطول احطك فى قلبي ومحدش يشوفك غير هعمل كدا وبعدين احنا معانا فلوس ولو على شخصية والكاري اكتبي روايات ادي دروس المهم متغبيش عن عيني لحظه
ايسل بحب: عليا النعمه انا اختارت صح
انا اصلا بفرهد بسرعه شغل ايه
شادي بعيون حمره: يعني ايه
ايسل برقه: يعني أنا اصلا ضد فكرة الشغل البنت ملهاش غير بيت جوزها حبيبها
شادي وهو بيبلع ريقه : شكلي هتهور بجد
تاني يوم شادي رجع من الشغل كان شكله غريب ما نداش عليا ولا دور عليا كنت مستخبيه فى المطبخ قولت اكيد زهق
ايسل بمرح: يعني مدورتش عليا
شادي بغضب: بلاش شغل عيال
ايسل بصدمه: مالك يا حبيبي
شادي بحده مسك ايدي جامد: حبيبك هههههههههههه ضحكتني بجد
ايسل بوجع: اااايدي يا شادي
شادي بجنون: بتوجعك صح انا قلبي بقي بيوجعني اااكتر ليه ليه
ايسل بدموع: ليه ايه انا عملت ايه
شادي بعد ما سبني واداني ضهره: قولي ما عملتيش ايه انت هنا هتكوني خدمه ليا لحد ما زهق منك هاخد دش تكوني حضرتي الأكل
الجميع دعواتكم🤲
نزلت اكتر من بارت اعتذار لتاخيري الفترة الى فاتت

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مشوار حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى