روايات

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء الخامس والعشرون

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت الخامس والعشرون

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة الخامسة والعشرون

بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان بحب: كل ده نوم خوفتيني عليكي
نادين بتعب: هو اي الي حصل
كيان: مش مهم أنا عايز اقولك حاجه مهمه
نادين: واي هي الحاجه المهمه دي يا كيان
كيان ببتسامه قمر زيه:
انا اخوكي يا نادين
نادين ببتسامه تعب: منتا فعلا زي اخويا يا كيان
كيان: لا انتي فهمتي غلط انا فعلا اخوكي وانتي هدير احمد منصور
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بصدمه: انت بتقول اي
انا اسمي نادين فوائد خالد
كيان: انا هحكيلك كل حاجه
وبدا يحكي كل حاجه نوال قالتها
نادين بدموع: يعني انا مش بنت ماما نوال و بابا فؤاد
كيان بيمسح دموعها: خلاص يا روحي انا جنبك و هعوضك من كل حاجه
في نفس الوقت دخل عبد الرحمن و نوال
عبد الرحمن بعصبيه خفيفه:
انت يا عم متقربش من اختي تاني
كيان ببرود: شكلك نسيت انها اختي انا مش اختك انت
عبد الرحمن لسه هيتكلم قاطعته نادين في الكلام
نادين بتعب: لا يا كيان عبد الرحمن اخويا وانت كمان انا مقدرش اعيش منغيركم
بصت لي نوال
نادين بحزن: وانتي يا ماما مش عايزه تيجي تسلمي عليا ولا علشان انا مش بنتك
نوال خدت نادين في حضنها
نوال بعياط: علي الله اسمعك تقولي كده تاني انتي بنتي وهتفضلي بنتي لحد ما امو”ت
نادين حطت ايديها علي بوقها
متقوليش كده تاني ربنا يخليكي ليا ياست الكل
نوال: ويخليكي ليا ياحبيبتي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان واقف مبسوط انو نوال حبت اخته كأنها امها لكن في نفس الوقت زعلان كان نفسه امه تاخده في حضنها زي نوال لمه عملت في نادين
نوال شافت كيان كده راحت شاورت بي ايدها انو يجي
كيان راحلها
راحت خدته في حضنها
نوال لي كيان:انت من انهارده زيك زي عبد الرحمن و نادين فاهمه يا كيان
كيان: شكرا يا طنط
نوال: اي طنط دي ياواد انت شكلك كده عايز تاخد واحده من ابو ورده
نادين و عبد الرحمن اول لمه سمع سيرت أبو ورده راحو ضحكو جامد
كيان بستغراب: هو في اي و مين ابو ورده الي بتتكلمه عنه دا
نوال: مفيش يا حبيبي ده السلا”ح بتاعي
كيان:سلا”ح اي
نادين: دي عصايه و ماما مسمياها ابو ورده
كيان: لا علي اي خلاص شوفي عايزه اندهلك بي اي
نوال: قولي يا ماما انت زيك زي نادين و عبد الرحمن
كيان سكت شويه
نوال فهمت انو مش عايز يقول كلمت ماما لي اي حد
نوال: خلاص يا حبيبي قول الي تقوله
كيان: ماشي يا ماما نوال
نادين اول لمه سمع كده انبسطت
نادين: انا عايزة امشي من هنا يا كيان
كلهم سكته
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين: في اي يا جماعه انا مبحبش أقعد في المستشفى
عبد الرحمن: انتي هتقعدي هنا شويه لحد لمه تاخدي اول جلسه
نادين بعدم فهم: جلست اي
كيان بهدوء: جلست كيماوي
نادين بصدمه: اي
عند بدر ركب الطيارة و قرر انو يفضل مع نادين لحد ما تخف
بدر: جيلك يا روحي يا اغلي من روحي
نادين بعياط: يعني انا عندي كانسر
عبد الرحمن قرب منها وخدها في حضنه
احنا كلنا جنبك وانتي قويه هتقدري تهزمي المرض ده
كيان بهزار خفيف: انت يا عم كفايه احضان انا بغير
عبد الرحمن : بس يالا دي روحي
نادين: انا هبدا الجلسة امتا
كيان: انهارده
نادين: تمام انا جاهزه
وفعلا نادين دخلت تاخد الكيماوي لي لوحدها الدكاتره رفضت انو حد يبقا معاها
نادين غمضت عينيها من الوجع
لقت حد مسك ايديها
فتحت عنيها لقت بدر
نادين بتعب: بدر
بدر بحزن علي حبيبته: يا عيون بدر
نادين بعياط: انا همو”ت يا بدر خلاص مفيش حد هيدايقك تاني
بدر حط ايده علي بوقها: بعد الشر عليكي علشان خطري متجبيش سرت الموت تاني
نادين بتعب و بتغمض عنيها
خليك جنبي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر بحب: انا جنبك لحد اخر يوم في عمري
بدر فضل جنب نادين لحد ما خلصت اول جلست كيماوي
عبد الرحمن: مش انت مدير شركه المعمار
بدر: ايوه
عبد الرحمن بعصبيه: طالما كنت عارف انو نادين عندكم لما شوفتك مقولتليش ليه
بدر ببرود: هروح اشوف الدكتور و هساله علي حالت نادين
بدر كان جاي يمشي راح عبد الرحمن مسكه من ايده منعه انو يروح
بدر بص لي عبد الرحمن الي ماسكه
بدر راح ضربه بي البوكس وقعه في الارض
بدر: اياك تمنعني علي حاجه وانا مقولتش لي انو نادين كانت قاعده عندنا لأنها كانت ناسيه الذاكره
سمر و نوال جريو علي عبد الرحمن
بدر شاف كده راح عند الدكتور
كيان باسف: انا اسف علي الي عمله بدر
عبد الرحمن قام من الارض
كيان انا عايز اعرف كل حاجه
كيان بكذب: احنا شوفنا نادين عامله حادثه و عالجناها و كانت نسيت الذاكره
عبد الرحمن: متصلتش بينا لي
كيان بتوتر: اصل نادين مكنتش معاها فون
عبد الرحمن: ازاي وانت اتصلت بيا من الفون بتاعها
كيان برتباك: اصل الفون كان مكسور وانا صلحته
عبد الرحمن بشك: ماشي يا كيان هحاول اصدق
بدر بيتكلم مع الدكتور
دكتور: زي ما قولت حضرتك اهم حاجه عند المريض نفسيته لازم تكون كويسه
بدر: تمام يا دكتور
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بدات تفوق بعد حاولي ساعه ونص
لقت كلهم موجودين حواليها
نوال بدموع: انتي كويسه يا حبيبتي
نادين بعياط: اخرجو بره كيان لسه هيقرب منها
نادين بصراخ: قولت اخرجه بره
قولهم خرجه معاده بدر
نادين بعياط: اخرج بره انا بقا شكلي وحش اووي
بدر قرب منها و خدها في حضنه
بدر بحنيه: شششش مين قالك انك شكلك وحش انتي احلي واجمل بنت شوفتها في حياتي
وكمان انتي جميله جدا
نادين بعدت عنو وعيونها كله دموع
نادين: انا لسه جميله
بدر بحب: ايوه جميله علشان الجمال جمل الروح مش جمال الشكل
وانتي روحك جميله جدا
بره الاوضه كانو كلهم واقفين و حزينين علي حالت نادين
عبد الرحمن بغيره: احنا كلنا خرجنا و بدر مخرجش ليه
كيان قرب من عبدالرحمن:
متخافش بدر مش هيأي نادين
عبد الرحمن: اتمنا كده
في نفس الوقت جت خالت نادين و جوزها و بنتها
مني خالت نادين بدموع: مالها نادين كويسه
نوال بعياط: ادعي لها يا مني نادين عندها كانسر
مني بعياط: إن شاء الله تخف و تبقا كويسه
كان كيان متنح لي هاجر
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
هاجر: طيب دلوقتي يا خالتو عامله اي
نوال: جوه يا حبيبتي
هاجر: ممكن اخش اشوفها
كيان بإعجاب: طيب ممكن ثواني وتخشي تشوفيها
هاجر هزت راسها بي اه
كيان دخل جوه عند نادين شاف بدر واخدها في حضنه
كيان: انت ياعم اي واخدها في حضنك كده انا بغير علي فكره
بدر: ياعم اتنيل انت هتعمل فيها اخوها
كيان: اها انت متعرفش انو انا اخوها بجد
بدر: اي الكلام ده
كيان: هبقا اقولك المهم في واحده قمر بره عايزه تخش تطمن عليكي
نادين باستغراب: واحده مين
كيان: بصي انا معرفش هروح انده عليهم يطمنو عليكي
وفعلا كيان ندهلهم وكلهم كانو موجودين مع نادين حواليها
نادين شافت نظرت اعجاب من كيان لي هاجر
نادين لي كيان: اي هي الصناره غمزت وله اي
كيان: يظهر كده
نادين ابتسمت: اممم وشكلها هيا كمان انت مش واخد بالك منها مكسوفه ازاي
كلهم فضله مع نادين يهزرو ويضحكو معاهالحد ما جه وقت الخروج من المستشفى
وكلهم وصلو نادين و مشيو
نوال: تكلي اي يا حبيبتي
نادين: لا مش عايزة يا ماما انا هروح انام شويه
نوال: بس
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين قاطعتها في الكلام: مبسش يا ماما هروح انام شويه عشان حسه بتعب
نوال: ماشي يا حبيبتي
نادين: هو عبدالرحمن هيجيب هيثم
نوال: انتي عايزاه
نادين: اها انا بقالي كتير مشوفتهوش
نوال: خلاص هخليه يجيبه بكره
وكل واحد دخل اوضته
بعد ما الكل نام
نادين كانت نايمه علي السرير فتحت عنيها لقت حد داخل من بلكونة الاوضه
دانين برعب: 😳😳

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى