روايات

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل السادس والعشرون 26 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل السادس والعشرون 26 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء السادس والعشرون

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت السادس والعشرون

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة السادسة والعشرون

وفي هدوء الليل
نادين كانت نايمه علي السرير حاسة اني في حد في الاوضه
فتحت عينيها لقت حد واقف قدامها
نادين بخوف لسه هتصوت
حط ايده علي بوقها
بدر بصوت وطي: شششش ده انا
شال ايده من علي بوقها
نادين:انت اي الي جابك هنا
بدر: قومي البسي
نادين: ليه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر: من غير ليه ياله بسرعه
نادين: طيب انا هلبس ازاي وانت موجود
بدر بمشاغبه: طيب فيها اي متغيري قدامي عادي و متخافيش هغمض عين وافتح عين
وكان بيغمز بي عينه
نادين بغيظ طفولي: قليل الادب امشي ياله
بدر و خرج في البلكونة
نادين لبست و خرجت في البلكونة
نادين: هنزل ازاي
بدر: هنزل من هنا
نادين: هنا ازاي
بدر شاور لي حد طلع (ونش)
نادين بصدمه: هنزل في الونش يا زعيم
بدر ابتسم: اول مره تقولي زعيم
اها هننزل في الونش
نادين: بس انا مش هعرف انزل
بدر: متخافيش انا هنزل الاول قدامك
نادين: مش حكايت خوف انا مرعوبه
وكمان دراعي متجبس
بدر كان ناسي حكاية دراعها المكسور
بدر قرب منها وراح شالها و حطها في الونش
نادين بضحك: هههه مجنون بس بحبك
بدر: انتي لسه شوفتي جنان
نزلو من الونش وركبو العربيه
نادين بفضول: احنا رايحين فين
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر ببتسامه جميله: هخطف”ك
نادين بحب: وانا معاك في اي حته
بدر شغل اغنيه لي عمرو دياب
( عمرو دياب كل حياتي)
بدر كان سايق و ماسك ايد نادين السليمه
كان بيغني مع الأغنيه و بيبص لي نادين لحد ما راحو الملاهي
نادين بصدمه وفرح في نفس الوقت
انت جايبني الملاهي بس دي فاضيه خالص مفيش حد
بدر ببتسامه : علشان انهارده ليكي انت وبس
نادين فرحت زي العيال الصغيره
نادين: ياله بينا
نادين ركبت كل الألعاب و كان معاها بدر
بدر راح جابلها غزل البنات و ايس كريم
نادين: كفايه يا بدر دول كتير اووي
بدر: مفيش حاجه تكتر عليكي
جت الساعه 12كل الانوار اطفت
نادين بخوف: بدر رحت فين بدر
لقت كل الانوار ولعت و (ألعاب”نارية ) مكتوب عليها
{كل سنه وانتي منوره حياتي يا اجمل بنت في الدنيا }
بدر قرب منها
بدر بحب: كل سنه وانتي طيبه يا روحي كل سنه وانتي دايما معايا و مكملين مع بعض
نادين بدموع: كل ده ليا انا
بدر قعد في الارض وطلع خاتم الماس
تقبلي تكوني مرات زعيم عصابه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بضحك من قلبها: اقبل يا زعيم
بدر لبسها الخاتم و خدها في حضنه ولف بيها
بدر بصوت عالي: بحبببببببببببك يا احلي حاجه في حياتي
نادين بحب: بحبك
بدر نزلها علي الارض
اتمني امنيه
نادين ببتسام: مفيش امنيه علشان انت امنيتي
بس عارف نفسي في ايه
بدر بحب: كل الي نفسك في هعمله
نادين: نفسي افضل في حضنك لحد ما مو”ت
بدر بغضب خفيف: متقوليش كده انتي هتفضلي في حضني لحد ما تزهقي مني
نادين بتعب: عمري ما هزقك منك
بدر شاف نادين تعبانه
بدر بخوف: نادين حبيبتي مالك
نادين: مفيش تعبانه شويه
بدر: ياله نروح لي الدكتور
نادين بهدوء: متخافش يا حبيبي شويه أرهاق
بدر: طيب ياله تعالى اوصلك انتي تعبتي انهارده
وفعلا بدر وصل نادين و طلعت في الونش زي ما نزلت
دخلت لقت عبد الرحمن و نوال
عبد الرحمن بشر: كنتى فين يا نادين لحد دلوقتي
عند كيان كان سعيد جدا انو لقا اخته هدير و بعد كده افتكر هاجر
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان بضحك: شكلك وقعت يا واد يا كيان و محدش سمه عليك بس البت قمر لا قمر اي دي مزه
نادين بخوف و ارتباك: انا.. انا.. كنت.. كنت
عبد الرحمن قرب منها و مسكها من الطرحه
عبد الرحمن بغضب و صوت عالي جدا:
كنتي فين لحد دلوقتي ردي عليا
نادين بعياط: ك. كنت.. مع بدر
عبد الرحمن بعصبيه حاده: في بنت محترمه تنزل من وره اهله و كمان مع راجل غريب
نوال: خلاص يا عبد الرحمن
في نفس الوقت الباب خبط
نوال راحت تفتح الباب لقت بدر في وشها
بدر سمع صوت عبد الرحمن عالي راح دخل الاوضه
بدر بغضب راح زق عبد الرحمن عن نادين
بدر: اياك تقرب من نادين تاني فاهم
عبد الرحمن لسه هيتكلم قا”طعتهم نادين لمه اغم عليها
نوال بصوت: نادين بنتي
بدر شالها وحطها علي السرير
كلهم فضله بره لحد ما الدكتور خرج من عند نادين
عبد الرحمن و بدر جريو علي الدكتور
عبد الرحمن بخوف: ها يا دكتور طمني نادين كويسه
دكتور: هي كويسه بس ياريت بلاش اي ضغط عصبي لأنه ده بيأثر علي صحتها
بعد اذنكم
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
عبد الرحمن: كل ده بسببك بدر لسه هيتكلم نوال وقفتهم عن الكلام
نوال بعياط: لو سمعت صوت حد مش هقول هعمل في اي
كفايه لحد كده انا بنتي تعبانه وانتم كل شويه تتخانقه مع بعض
نادين غلطت لمه خرجت من ورانا وانت كمان يا عبد الرحمن غلطت لمه مديت ايدك عليها انا علمتك تمد ايدك على اختك
نوال خلصت كلامها و دخلت عند نادين
عبد الرحمن ببرود عكس الي جواه
تجي نعمل اتفاق
بدر: اي هو
عبد الرحمن: دلوقتي نادين تعبانه واي ضغط بيأثر عليها فحنا لازم نبين انو احنا كويسين
بدر ببرود: طيب انا بطلب ايد نادين منك
المفروض اني مطلبهاش منك بس انا بعمل الأصول
بدر ساب عبد الرحمن بيشيط من غيظه
نادين بدات تفتح عينيها لقت عبد الرحمن قدمها
نادين بدموع دورت وشها الناحية التانيه
عبد الرحمن بحزن: انا اسف يا روحي
نادين بصتله بعتاب
عبد الرحمن: اي مش قادره تقبلي اسفي انا عارف اني غلطت لمه مديت ايدي عليكي
نادين فضلت ساكته
عبد الرحمن: يارب كانت ايدي” اتقطع”ت قبل ماتدمد عليكي
نادين حطت ايديها علي بوقه:
بعد الشر عليك متقولش كده
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
عبد الرحمن: يعني مش زعلانه مني
نادين شاورت بي راسها اه مش زعلانه
عبد الرحمن: كل سنه وانتي طيبه ياست البنات
نادين: وانت طيب يا احسن اخ في الدنيا
عده الوقت وكل واحد دخل اوضته
و جه الصبح علي ابطالنا
نادين صحيت لقت الاوضه كله بلالين
كيان رمه عليها ورد
كل سنه وانتي طفلتي الي بحبها
نادين بفرحه: وانت طيب يا حبيبي
بجد انا فرحانه اوي
كيان: ولسه انتي شوفتي حاجه
نادين باستغراب: هو في حاجه
كيان ببتسامه حلوه زيه:
في حجات المهم روحي البسي الفستان دا و متحطيش ميكب علشان بغير عليكي
نادين ببتسامه وعدم فهم: حاضر
كيان خرج و نادين شافت الفستان كان جميل جداً و لونه اوف وايت وحطت ميكب خفيف كانت زي القمر
نادين خرجت لقت
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بدموع: مش ممكن

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى