روايات

رواية الصدفه التي غيرت حياتي الفصل العاشر 10 بقلم ملك سمير

رواية الصدفه التي غيرت حياتي الفصل العاشر 10 بقلم ملك سمير

رواية الصدفه التي غيرت حياتي الجزء العاشر

رواية الصدفه التي غيرت حياتي البارت العاشر

رواية الصدفه التي غيرت حياتي الحلقة العاشرة

في اوضه ملك
ملك: النهاردهه فرحي يجدعان عايز كلو يبقى تمام
سجده دخلت وكملت برقص: لولولولولوولولي النهاارده فرحي يجدعان
وكملو غنى ورقص نسيبهم ف رقصهم ونروح لفارس وعمر
عمر: انا مش مصدق اخيرا هتجوز حب حياتي
فارس: انت مشوفتش شكلك امبارح وانت بترقص معاها عينك كانت بتطلع قلوب يعم
عمر قال بتوهان: بحبها .. بحبها اوي
عمر فاق ع صوت خبط ع الباب
فارس: ادخل
الكيلاني: مبروك يا حبايب قلبي
عمر: الله يبارك فيك يا جدي
فارس: الله يبارك فيك يا كيلاني بيه

 

 

الكيلاني: مبلاش بيه دي قولي يا جدي زي ما عمر بيقولي انت عارف ان زيك زيو يحبيبي
فارس قال بحب: حاضر يا جدي
الكيلاني: تعالو فحضني يحبايبي
****************
ملك وهي بتحط ماسك لسجده: افرح يا عريس انا العروسه
سجده زقت ملك وقامت راقعه زغروطه
ملك: اثبتي يبنت الكل، ب بقا الماسك جه ع شعرك يمتخلفه
سجده: يوه ياوختشي فرحانه
ملك: هييح مش اكتر منيي
سجده: عيني عيني الماسك هيخش فعيني يا عاميه ركزي
ملك: في اي يحببتي يعني ما ادخل الماسك فعينك برااحتي اما العروسه
سجده: وانا العريس يعني منا العروسه برضو
ملك ضحكت
فارس ب تطبيل ع الباب
ياا عروسه ياا عروسه يااا عروسه
ملك سابت سجده والماسك وقامت فتحت الباب وكملت ب تطبيل: عايز اي يعريس يعريس يعريس
فارس قال بتنهيده: هييح وحشتيني
ملك: ايوه عليك يابو العيال
سجده: يا ولاد الجز، مه بطلو محن و الماسك ال ع وشي دا تعالي كمليه عشان اغسل وشي
فارس: دايما بتقطعي علينا اللحظات السعيده
***********

 

 

نسيبهم ف ترتيبهم ومسكاتهم ونروح بقا ل قبل الفرح ب ساعه
سجده: يا ميرنا انا خايفه الميكب يطلع وحش هعورك ولله
ميرنا الميكب ارتيست: عيب عليكي بقا اثقي فقدراتي
سجده: ربنا يستر
ملك: يا منه حطتيلي الروج ال قلتلك عليه
منه الميكب ارتيست بتاعة ملك: ايوا اتهدي بقا وهتشوفي فلاخر
منه وميرنا ف صوت واحد: خلصنااا يلا شوفو بقا الجمال
ملك: يخرب عقلك اي الجمال دا دا انا اتحولت كنت مالك بقيت ملك
سجده: ايش هالجمال دا عمر لو شافني هيغمى عليه كدا من الحلاوه
قامو لبسو الفساتين وكان شكلهم زي القمر بجد
******************
عمر: مالك مسودها كدا ليه
فارس: ملك بتحب اللون الاسود يعم
عمر: تقوم لابس اسود يوم الفرح يابن المجن، ونه
فارس: يلا عشان للفيرست لوك
عمر: اي؟ اي الفرست دا
فارس: تعالى بس
*****************
.. الفيرست لوك..
فارس: ما تلفي يا ملك فرهدتيني
ملك: ما هما بيفضلو يلفو كدا
فارس شدها عشان يشوف وشها فارس بحضن: اي الحلاوه دي زي القمر بجد
ملك ع وشك العياط: اسكت بق هعيط
منه: لااااا تعيطي اي اقسم بالله اديكي بالشبشب
ملك: خلاص اهو هسكت
سجده: بخ
عمر حضنها وقال بهمس: زي الاميرات
سجده: ببحبك
عمر: بموت فيكي يقلبي
***********

 

 

في اكبر القاعات في مصر دخل العرسان ع اغنيه جميله وكلو قعد يسقف ويرقص وفرحان بيهم
سجده وهي بترقص: اول مره اشوفك مهيبر كدا
عمر: فرحان بقا عشان اخيرا بقيتي مراتي
سجده: بص الاغنيه ال بحبها اشتغلت اهي اركن انت بقا وتعالليي املوك
ملك: جيتي ف ملعبي
وفضلو يرقصو مع صحابهم والعيله
ملك: مش هناكل ولا اي
فارس: انا جعان برضو
ملك: طب متقولهم ينزلو الاكل يلا
فارس: ماشي
*************
الفرح خلص وكان من8ل3الفجر😂❤❤
وصلو البيت
سجده: انا وملك هنغير ونتوضى ونلبس الاسدال ونيجي نصلي كلنا ركعتين نبدأ بيهم حياتنا
ملك: ايوا يلا
صلو وخلصو وطلعو اوضهم واليوم خلص🥰
************
الصبح..
فارس باس ع جبين ملك ب رقه: صباح الخير يا حبيبتى
ملك بنوم: صباح النور يا قلبي
فارس: يلا نقوم الساعه بقت12
ملك: حاضر يحبيبي هقوم احضر ال

 

 

فارس: شش لا انتي ولا سجده تحضرو حاجه انتو لسه عرايس مينفعش
ملك: حاضر
قامو وفطرو
سجده وهي قاعده مع عمر ف الجنينه وبيشربو نسكافيه
عمر: اتبسطتي امبارح؟
سجده: اه اوي كان يوم جميل بجد
عمر شد سجده لحضنه وقال ب حنيه: الايام الجايه اجمل يروحي
*****************

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الصدفه التي غيرت حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى