روايات

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء الثاني عشر

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت الثاني عشر

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة الثانية عشر

الدكتور خرج كلهم جريو عليه
عبد الرحمن بخوف: ماما كويسه يا دكتور
الدكتور بحزن: مامت حضرتك جاتلها جلطه في القلب
عبد الرحمن بصدمه: مش ممكن
الدكتور: هي اتعرضت لي زعل شديد قصر عليها
سابهم و مشي
سمر قعدت عبدالرحمن علي الكرسي وحطت ايديها علي وشه
سمر بحزن:ادعي لها يا حبيبي ده اختبار من ربنا
عبد الرحمن: ونعم بالله
عده كام يوم و خرجت نوال من المستشفى
كيان كان نازل
عايزه حاجه من تحت يا نادين
نادين بطفوله: اها هتلي شيبسي و ايس كريم
كيان: والله حاسس اني قاعد مع بنت اختي مش واحده كبيره
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين: نينينيني بقولك اي هو فين بدر
كيان: وانتي بتسألي علي بدر ليه
نادين: عادي فضول عايزة اعرف
كيان: لمه اجي هبقى اقولك
كيان نزل و مفيش حد معاها في البيت
نادين شافت البيت متبهدل
قامت تروأ البيت
شغلت اغنيه من (البص صغير) خلت كيان يجيبه لها
بدأت تروأ في البيت ودخلت علي المواعين
نادين زي اي ست مصريه بتشغل اغنية وترقص
شغلت اعنيه
(واحدة واحدة لحماقي)
في نفس الوقت كان بدر جه من بره سمع صوت اغاني من المطبخ
دخل لقا نادين عماله ترقص مع الاغنيه
قرب منها
نادين حست انو في حد وراها لفت لقت بدر
نادين لسه ها تصوت بدر حط ايدو على بوقها
بدر: هشيل ايدي ومتصوتيش ماشي
نادين شورت براسها ماشي
نادين بتنفس بسرعه: انت جيت امته
بدر بهدوء: لسه جاي بس لو عملتي الي عملتيه من شويه ما تلوميش غير نفسك
نادين: هو انا عملت اي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر و هو باصص في عيونها:
عماله ترقصي و لو رقصتي تاني هنا مش هقولك اعمل اي
جه يمشي وقف و رجع لي نادين تاني
مين الي جاب الصب ده
نادين بارتباك: ها ك. كيان جا جابهولي
بدر و هو طالع علي السلم: ماشي بس لو شفتك يا نادين بترقصي مش هقولك هعمل فيكي اي احنا مش فاتحين كبار”يه هنا
نادين بغضب طفولي: رخم اووووي
دخل بدر الاوضه و رمه نفسه علي السرير بتعب
بدر بارهاق وتعب: عماله ادور عليكي مش لاقيكي يا تره رحتي فين يا امي..!
كيان جه من بره
كيان: يا اهل البيت انا جيت
نادين: نورت البيت جبت الحجات الي انا عايزاها
كيان: اها يختي وخدي الشيبسي والأيس كريم كمان
نادين بفرحه: شكرا يا كيان
كيان: اي خدمه
نادين وهي بتاكل ايس كريم
المهم قولي يا كيان بدر بيروح فين كل يوم
كيان و بياكل خيار من المطخ
بصي يا ستي كان عم محمد ابو بدر متجوز طنط امينه مامت بدر
______فلاش بااااك________
محمد بعصبيه: وانا مش عايز اتجوز واحده وخلاص علشان تبقا بنت صاحبك
عبد الله بغضب: وانا قولت كلمه واحده هتتجوزها يعني هتتجوزها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
محمد: ولو متجوزتهاش هتعمل ايه
عبد الله: مش هتاخد جنيه واحد من فلوسي
محمد بعصبيه: ماشي يا بابا
وفعلا اتجوزها
امينه كانت قاعده متوتره و مكسوفه
دخل محمد وعينه بطلع شرار
محمد: مالك مكسوفه ليه راح شال الطرحه من عليها و اغتص”بها بكل وحشيه
امينه بعياط وضعف: ابعد عني انا بكرهك
محمد بعد ماخد منها الي هو عايزه
مين سمعك يعني انا بموت فيكي
فضل يعاملها بطريقة وحشه بس قدام ابوه حلو
لحد ما امينه حملت في بدر
في فترة الحمل عبد الله مات
كان محمد بدأ يعاملها زي الخدامه لحد ما ولدت و جابت بدر
محمد اتجوز واحد تانيه المهم مراته التانيه كانت بتتعامل مع امينه أكنها خدامه
عدو حوالي 10سنين كانت امينه عايشه خدامه بمعني الكلمه
لحد ما في يوم امينه اتخانقت مع مراته التانيه
محمد بغضب: انتي ازاي تكلمي اسيادك كده
امينه بعصبيه: انا المفروض مراتك بتعمل معايا كده ليه
محمد: انتي مش مراتي انا اتجوزتك علشان خاطر ابوي لكن اكتر من كده لا
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
اها صحيح انتي طالق
امينه بدموع مسكت ايد بدر: يالا يابدر
محمد بغضب: انتي هتخرجي لوحدك بدر ابني هيفضل هنا مع أبوه
امينه: انت اب انت انا هاخد ابني معايا
محمد طردها بره البيت
امنيه كانت ضعيفه معهاش حد فضلت قدام الباب لمدّة اسبوع
و بدر كان عايز امه محمد يزعقله بس بدر كان بيعيط و رفض الاكل
محمد فضل كتير يتحايل عليه لكن بدر كان مصمم
لحد ما محمد بدأ يدور علي امينه ملقهاش فضل يدور عليها اكتر من شهر ملقهاش
________بااااك _________
كيان: بس من ساعتها و بدر كل يوم يدور عليها
نادين بدموع: ياه ده بدر اتعزب اوى
كيان بهدوء: بدر اكتر واحد اتعزب عارفه هو يبان عصبي و شديد في معاملته لكن جواه طفل صغير
نادين فضلت تفكر في بدر و قررت تقرب منو
كيان شاف نادين سرحانه
كيان هز نادين:
اي يا بنتي سرحانه في اي
نادين: ها مفيش
كيان: طيب ياله اطلعي نامي و انا هعمل حاجه و اطلع انام
نادين طلعت اوضتها غيرت هدومها و لبست قميص ” نوم وجايه تنام
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
سمعت
نادين بخوف:……
تتوقعه نادين سمعته اي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى