روايات

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء الثالث عشر

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت الثالث عشر

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة الثالثة عشر

بمساعدة منه سيد
نادين طلعت في الاوضه غيرت هدومها ولبست قميص” نوم جايه تنام سمعت صوت زعيق تحت جامد
نادين بخوف: يا لهوي في اي و نزلت جري
بدر كان ماسك في كيان بعصبيه:
انت اتجننت مين دي الي تسافر معانا
كيان: يا زعيم اهداء و انا افهمك هنسيب نادين فين بس
في نفس الوقت نزلت نادين جري
نادين بخوف: في اي مالكم
كيان بصله بصدمه من الي هيا لابساه
بدر بعصبيه شديده: امشي اطلعي فوق
نادين لسه هتتكلم
بدر بزعيق: قولت فوووووووووق ياله
نادين خافت وطلعت فوق نادين كانت ناسيه انها لابسه قميص”نوم شافت نفسها في المرايه
شهقت وحطت ايديها علي بوقها من الصدمه: يالهوي انا ازاي نزلت كده
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
تحت كيان كان بيتكلم مع بدر
بس بدر مش مركز مع كيان
كان كل ما يفتكر نادين وهي نازله كده و كيان شافها يتعصب اكتر
كيان: بس يا زعيم لازم نسافر علشان صفقه السلا”ح الي في امريكا
بدر بغضب كل ما يفتكر نادين بشكل ده
بدر بعصبيه زياده: كييييييان اسكت مش عايز اسمع صوتك بكره نتكلم
كيان استغرب من رد فعل بدر
كيان بهدوء: تصبح على خير يا زعيم
وطلع و سابه بدر اول لمه كيان طلع
طلع لي نادين
دخل علي طول من غير ما يخبط نادين اول لمه شافته اتفزعت
بدر بعصبيه مسك ايدها جامد:
انتي ازاي تنزلي كده اي مش المفروض محترمه ولا ده كلام و خلاص نادين بدموع: والله نسيت انا لابسه اي انا اسفه
بدر ضغط على ايدها اكتر: نسيتي و اسفه
بص ليها بشهو”ه من فوق لي تحت بس تعرفي جسمك حلو بقميص”النوم و بدأ يبو”س فيها بشراسه
نادين بعياط: عماله تزقه بس هو كان متمسك بيها اكتر
نادين بعياط: ابعد عني أبعد يا بدر
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر مش شايف قدامه غير شكلها و هي نازله
بدر بص لي شفايفها و با”سها بكل شراسه لحد ما نزل د”م من بوقها
بدر بعد عنها راحت نادين ضربته بل قلم
بدر حط ايده علي خده و عينه بطق شرار
نادين بدموع و عصبيه: علله تلمسني تاني انت فاهم انا مش زي الز”باله الي تعرفهم
بدر ضربها قلم وقعت من شده القلم
راح سابها وخرج من الاوضه و هو ندمان انو ضرب نادين
نادين بعياط شديد من كتر العياط مش قادره تاخد نفسها
بدر نزل شرب خمر”ه انا ازاي اعمل كده وفضل يشرب علشان ينسا
بس القلب مش قادر ينسا انو جر”ح حبيبته
ايوه حبيته بدر حب نادين شاف فيها امه و اخته و بنته وحبيته شاف فيها كل حاجه
عند نادين دخلت خدت شاور ولبست الاسدال بتاعها و بدات تصلي من تاني
اول لمه قالت الله واكبر بدات في العياط
نادين من ساعة ما اتخطفت وهي بي تقتطع الصلاة بس اول لمه وقفت مبين ايدين ربنا حست انها مقصره اوى مش هي دي الي كانت بتفوت صلاة
خلصت صلاه و بدات تكح جامد فجاء شافت د”م نزل من بوقها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين شافت كده راحت الحمام غسلت وشها و نامت هي اصلا ملهاش حد يخاف عليها مش فارقه معاها اذا كانت عايشه وله ميته
بدر خلص شرب وطلع عند نادين لقاها نايمه شاف وشها وارم مطرح ما ضربها
بدر جه جنب و دنها و قال بصوت حزن و أسف: انا اسف يا روحي حقك عليا
با”سها من خدها الي ضربها عليه
و دخل اوضته فضل يحاول انو ينام مش قادر فضل يفكر ازاي يصالح نادين بعد الي عمله فيها لحد ما راح في النوم
في صباح يوم جديد
بدر نزل لقا كيان في المطبخ
بدر قرب من كيان
بد: هتفضل زعلان كده كتير
كيان ساكت
بدر بهدوء: حقق عليا انا كنت تعبان امبارح علشان كده طلعت كل عصبيتي فيك
كيان: خلاص يا بدر مش زعلان انت اخويا الكبير برضو
بدر حضن كيان
بدر: وانت مش اخويا بس لا انت ابني كمان
كيان بهزار: يا لهوي عندك ابن اطول منك لا ماينفعش
بدر: يا شيخ اتنيل دول 10سنتي مش اكتر
المهم انت بتعمل ايه
كيان: بحضر الفطار ما ست نادين نايمه منا الشغالة ليكم في البيت ده
بدر بضحك: ههههه معلش يا اختي هبقا اذودلك المرتب الشهر الجاي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
في نفس الوقت نزلت نادين و كان باين عليه التعب والارهاق
نادين بصوت مليان حزن : صباح الخير
كيان بقلق : صباح النور
مالك يا نادين وشك اصفر ليه و خدك وارم
نادين بدموع: مفيش يا كيان تعبانه شويه
كل ده وبدر باصصلها وهو ندمان علي الي عمله فيها
بدر: انا رايح مشوار و هاجي
كيان: رايح فين يا زعيم علي الصبح كدا
بدر و هو خارج: مشوار صغير و هاجي
كيان بص لي نادين لقا في عيونها دموع
كيان بهدوء: انتي بتحبيه
نادين بصدمه: انت بتقول اي يا كيان
كيان:انا شوفت الحب في عنيكم انتي وبدر
نادين بعياط مش عارفه تردي
كيان خدها في حضنه
بحنان: ششششش اهدي انا معاكي
نادين خرجت من حضنه
كيان بهزار: كده يا خاينه تحبي بدر و تسيبيني انا ده انا حته احلي من بدر
نادين ببتسامه: هروح اتمشي شويه
كيان: افطري الاول
نادين: مليش نفس و سابته و خرجت راحت عند الاسطبل بتاع الحصانه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
قربت من حصان لونه اسود في رمادي كان شكله حلو أوي
نادين ببتسامه جميله: ماشاء الله شكلك حلو
و بدات تاكله
جه حد من وراها وغمض عنيها

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى