روايات

رواية أحببت ذئب الفصل الخامس 5 بقلم فرح القصاص

رواية أحببت ذئب الفصل الخامس 5 بقلم فرح القصاص

رواية أحببت ذئب الجزء الخامس

رواية أحببت ذئب البارت الخامس

أحببت ذئب
أحببت ذئب

رواية أحببت ذئب الحلقة الخامسة

مراد قام من علي المكتب بعصبيه ومشي نحيتها
لمار بتوتر: انا.. انا اسفه جدا علي التأخير
مراد بعصبيه: انا قيلك اني مبحبش التأخير وبرضو اتأخرتي
لمار: اخر مره والله
مراد: الملفات الي علي المكتب دي تخلصهالي انهارده ومش هتمشي غير لمه تخلصيها مفهوم
لمار: بس دول كتير اوي
مراد: علشان لمه تفكري تتأخري تاني تعملي حسابك
لمار بعصبيه في سرها: اوووف ياربي هخلص كل دول ازاي
مراد: يله علي مكتبك
لمار اخدت الملفات وراحت علي مكتبها
سيف: هي دي السكرتيره الجديده
مراد: ايوه
سيف: لا بس جامده
مراد بعصبيه: سيييف
سيف: خلاص
مراد: غريبه يعني ادم مبيتكلمش
ادم: مستغرب
مراد: مستغرب اي
ادم: انك مامشتهاش غريبه دي عليا
مراد: احمم العقاب احسن علشان تحرم تتأخر تاني
ادم: ال عقاب برضو
مراد: روح يله علي مكتبك اي نسيت الحفله ولا اي
ادم: تمام هخلي السكرتيره بتاعتي تعملها

 

 

 

 

مراد: لا.. الي هتعمل الحفله لمار
ادم: اشمعنا
مراد: مفيش اشمعنا انا قولت كلمه وخلاص
ادم: ماشي.
مراد بخبث: وريني هتعملي الحفله ازاي
*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~*
تسنيم: انا رجعت البيت وهحضر الأكل اعقبال ماتيجي
لمار: لا اعملي الأكل وكلي انا هتغده هنا علشان هتأخر
تسنيم: لا خلاص هستناكي
لمار: تسنيم كلي انتي انا هقفل معاكي علشان وريا شغل كتير
*~~~~*~~~~*~~~~*~~~~*~~*
مجهول: هيعمل الحفله بكره تنفذ الي هقولك عليه
_تمام
مجهول:………….
_بس كده ممكن يموت
مجهول: مهو ده المطلوب
_تمام
*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~*
ادم: الساعه 8 ولسه هي بتشتغل يابني حرام عليك الموظفين كلهم مشيو الي هي
مراد: ملكش دعوه انت ياادم
سيف: معا حق ادم البنت تعبت خالص ده انا لو اتدني الملفات دي كلها مش هخلصه في يومين حتي
مراد بعصبيه: قولتلكو متدخلوش في شغلي
ادم: تمام انا هروح
سيف: وانا انت مش هتروح ولا اي
مراد: لا هخلص كام حاجه وهمشي.. محدش يتأخر الحفله بكره
سيف وادم: تمام
*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~*
محمود: هو علي من ساعت مامشي مجاش لحد دلوقتي ليه
ساميه: معرفش ياخويا والله معقول يكون قت*ل اخته وهربان
محمود: اي الي انتي بتقوليه ده
ساميه: انا مقولتش حاجه غلط هي تستاهل مش هربت من البيت وشوهت سمعت’كم
علي بعصبيه: كلمه كمان وهطلعك من البيت

 

 

 

 

ساميه بستغراب: مش فاهمة انا قولت اي غلط… طب سيبك عملت اي قتل*تها صح
علي بصوت جهوري: عارفين الي منعني اني اسجنك اي هي لمار الي لسه بتحبك بعد الظلم ده كله
محمود: انت بتقول اي تسج*ن ابوك
علي: اب اي انت اب انت الي مابيهمهوش مصلحت بنته ولا بيهتم بيها لا وكمان عايز يبعها لراجل اكبر منه ويهنيها ويبهدلها ويمشي ورا كلام مراته ده يتسمه اب رد عليه… من اللحظه دي انسيه انك ليك ابن او بنت اعتبرنا موتنا زي معتبرناك كده
ساميه: دي كدابه هي لعب في عقلك
علي ضر*بها ب القلم
علي: انا سكتلك كل ده علشان انت اكبر مني اما تكلمي علي اختي ولا وتمدي ايدك عليها وانا مش موجود انا اقط*ع فيها رق*اب
ومشي
ساميه: عاجبك ابنك بيز*عقلي وضر*بني وانت ساكتله
محمود مصدوم من كلامه: لا رد
ساميه بشر: بس انا مش هسكت وربنا لدفع*ك تمن القل*م ده غالي اوي
*~~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*
مراد: استاذه لمار استاذه لماررر
لمار بنوم: امم
مراد: مش نوايه تمشي ولا اي
لمار: خمسه خمسه
مراد كتم ضحكته: استاذه لمارررر
لمار بخضه: انا فين….. احم انا اسفه مش عرفه نمت ازي بس انا خلصت ينفع امشي
مراد: ايوه.. متتأخريش بكره علشان انتي الي هتستلملي تنظيم الحفله
لمار: تمام
مراد: مش عايز اي غلطه
لمار: حاضر… بعد اذنك
مراد: استني
لمار: خير
مراد: تعالي انا هوصلك
لمار: لا شكرا
مراد: اتفضلي اركبي
لمار: انا عرفه طريقي كويس

 

 

 

 

مراد مسك ايدها وركبها العربيه
لمار: انت ازاي تمسك ايدي بطريق دي
مراد: منتي لو سعتي الكلام من الاول مكنش مسك ايدك ودور العربيه ومشي
لمار: تمام هنا
مراد وقف العربيه
لمار نزلت: احم شكرا
مراد بإبتسامة: عفوا
مراد: مش عايز تأخير بكره
لمار : حاضر وطلعت وهو مشي
*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~*
لمار: بسم الله الرحمن الرحيم
تسنيم: اي شفتي عفريت
لمار: اول مافتح الباب كده اشوفك في وشي
تسنيم: اي التأخير ده
لمار: كل ده كنت بشتغل
تسنيم: ده ليه انشاء الله
لمار: عملتي اي في المقابله
تسنيم: اتقبلت الحمدلله.. بس ده مش موضعنا كنتي فين
لمار: هدخل اخد دش وغير اعقبال ما تحضريلي الاكل وهحكيلك
تسنيم: كمان احضرلك الاكل
لمار: اه يله هموت من الجوع
تسنيم: ماشي متتأخريش
لمار خدت دش ولبست بجامه بنطلون وتيشرت بنص طويل واسع و عملت شعرها ضفيرتين
تسنيم: الاكل اهو يله كلي وحكيلي
لمار كلت وحكتلها
تسنيم: ده معندوش رحت دم
لمار: اهو شوفتي هو ده سبب التأخير.. قاطعهم جرس الباب
لمار: قومي افتحي
تسنيم: انا هدخل الحاجه قومي انت
لمار: بارده والله وقامت تفتح
لمار: مراااد

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت ذئب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى