روايات

رواية مجنونة رعد الفصل السابع 7 بقلم أم توتا

رواية مجنونة رعد الفصل السابع 7 بقلم أم توتا

رواية مجنونة رعد الجزء السابع

رواية مجنونة رعد البارت السابع

رواية مجنونة رعد الحلقة السابعة

رعد:ابدآ ده ادهم صحبي كان بيقولي عمك صلاح وحشني هو وطنط اماني فقولت يخدهم عندو كام يوم بس يعني
حازم: نهار اسود
ساره: مين ادهم ده يا عمو
حازم: ادهم ده ظابط
ساره: يعني بابا اتسجن هو وعمتو
سوسو: يعني هيقعدو كام يوم يعني
رعد: اطمني يا سوسو انتي عارفه ان انا حنين
حازم: انت هتقولي انطق يازفت هيخرج امتي
رعد: بعيد عن الشتيمه لما عشق تفك الجبس بس كده 🤗شفتي انا طيب ازاي وبعدين انا عاوز انام تصبحو علي خير
ساره: يعني يحبس بابا و عمتو شهر
حازم: ابن حلال ويستاهل وبعدين يحمد ربنا ان رعد مش قتلهم دي عشق وانتو عارفين عشق عند رعد اي المهم نامو هنا النهارده
ساره: لا انا عاوزه انام في اوضتي يلا يا ماما
خرج رعد من الاوضه
رعد: ساره انتي اي مزعلك
ساره:مفيش حاجه عاوزه انام في اوضتي
رعد: براحتك
تاني يوم تصحي عشق تبص قدمها وبتلاقي رعد نايم علي الكرسي الي جنب السرير
عشق:رعدي
رعد: عشق اي مالك في حاجه بتوجعك
عشق: اهدي حبيبي انا كويسه انت اي الي خلاك تنام هنا
رعد: جيت اطمن عليكي ونمت عصب عني بس
بتدخل سوسو عليهم
سوسو: صباح الخير يا حبايب قلبي
رعد وعشق: صباح الخير سوسو
سوسو: عامله اي انهارده يا قلبي
عشق: الحمدلله يا ماما
حازم وهو داخل: صباح الفل والياسمين على احلي آش في الدنيا
عشق: صباح الخير والسعادة على احلى زومه في الدنيا
رعد: الله مطولك يا روح اي مش هنخلص من العشق الممنوع ده
حازم: اي يارعود زعلان ليه
رعد: بابا متقولش الاسم ده تاني
حازم: هتحترم نفسك ولا اقولها مين كان بينادي عليك رعودي
عشق: رعد قالي يازومه
حازم: قالك والله
عشق: رعد مش بيخبي حاجه عليا
رعد: انتي قولتي رعد صح
حازم: انت اتهبلت ياض انت ليكون ليك اسم تاني وبعدين يلا علشان نفطر
رعد: ماشي ياحاج جاي وراك
حازم: حاج في عينك ده انا اصغر منك قال حاج قال وبيخرج
عشق: ها يارعودي مين كان بيقولك كده
رعد: بصي ياقلبي انا مش بحب اخبي عليكي حاجه دي وحده كده بارده بس راحت لحالها وبعدين يلا عشان نفطر ويروح يشلها
عشق: نزلني يارعد
رعد: انتي زعلانه منى ليه هي الي كانت لزقه وانا والله مش كان ليا دعوه بيها
عشق: مش تحلف انا مش زعلانه منك بس
رعد: بس غيرانه صح بس انا بحبك انتي وبس عمرك متغيري من حد انا مش شيفو
عشق: بحبك يارعدي
بيخرج رعد وبيحط عشق علي الكرسي الي جنبو
وبيقعد
شوشو: صباح الخير يا حبايب قلبي
رعد وعشق: صباح النور ياقلبي
عشق: فين ساره يا ماما
سوسو: ساره نايمه ياحبيبتي
بيفطرو ورعد بيقوم
رعد: هروح مشوار اجي بسرعه
عشق مسكت ايدو بخوف خدني معاك
رعد: متخفيش ياقلبي هروح اجي بسرعه
هزت عشق راسها ودمعها بتنزل
رعد: عشقي والله بحس روحي بتتسحب مني لما بشوف دموعك
عشق: خلاص انا مش هعيط يلا روح ومش تتاخر عليا
رعد: حاضر ياقلبي ماما انا خارج مشوار سريع وجاي
شوشو: ماشي ياقلبي ربنا معاك
ولسه بيفتح الباب بيلاقي واحد لسه هيرن جرس الباب
الشخص: مش ده منزل الاستاذ حازم
رعد: اه انا ابنو مين حضرتك
الشخص: انا الدكتور الي متابع حالت اخت حضرتك
رعد: اختي مين
الدكتور: عشق
رعد: اه اتفضل يادكتور يا بابا
حازم: اي زفت صوتك عالي ليه ينهار اسود
الدكتور: السلام عليكم
شوشو وسوسو وحازم: وعليكم السلام اتفضل
عشق: وعليكم السلام
رعد: مالكو في حاجه ولا اي يابابا
حازم: لا ياحبيبي انا زي الفل
رعد: كنت بتقول اي يادكتور بقي انت الي كشفت علي عشق امبارح
الدكتور: اه وخيط راسها كمان بس مشاءالله بقينا زي القمر وبقينا احسن من امبارح
حازم: الله يرحمك كنت طيب
رعد:

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مجنونة رعد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى