روايات

رواية مجنونة رعد الفصل الثامن 8 بقلم أم توتا

رواية مجنونة رعد الفصل الثامن 8 بقلم أم توتا

رواية مجنونة رعد الجزء الثامن

رواية مجنونة رعد البارت الثامن

رواية مجنونة رعد الحلقة الثامنة

رعد: نهارك اسود انت بتقول علي مين قمر ياض انت
حازم: اهدي يارعد مينفعش كده
رعد: انت خليت فيها اهدي مش كفايه خليت دكتور مش دكتوره الي يكشف عليها
مسكت عشق ايد رعد
عشق: خلاص يا رعدي كنت تعبانه وهما كانو خايفين عليا
رعد: متبصليش البصه دي ياآش عشان مش هسكت
عشق: رعدي عشان خاطري خلاص
حازم: خلاص يارعد كنت اسيب البت يحصلها حاجه يعني اقعد بقي
رعد: بعد الشر خلاص سكت اهو لما نشوف اخرتها
الدكتور: انت زعلان ليه يا كابتن اختك مشاءالله يقت كويسه وبعدين كنت عاوز حضرتك ياستاذ حازم في موضع خاص
رعد: اه موضع اي
حازم بصوت واطي: سوسو لو قال الي في بالي رعد هيموتو وبعدين بيعلي صوتو بس يارعد كمل يبني كنت عايز اي
الدكتور: احم يعني لو الانسه عشق مش مرتبطه
اول لما قال كده عين رعد احمرت وقام مسك الدكتور
رعد: كنت بتقول اي بقي يا حيلتها
الدكتور: اي الاسلوب ده يا استاذ رعد انا قولت حاجه غلط
حازم بيكتم صوت ضحكو بس يا رعد سيب الدكتور كمل يا دكتور
رعد: اسيب مين ويكمل اي انت مش سامع بيقول ايه
حازم: قولت سيبو
بيسيب رعد الدكتور
رعد: اهو يارب نخلص كمل يخويا
الدكتور:احم اكمل يعمي
حازم: كمل يابني
الدكتور: كنت عاوز اطلب ايد الانسه عشق
فجاه الدكتور كان علي الارض ورعد نازل فيه ضرب و محدش قادر يحوش رعد
حازم: بس يارعد حرام عليك اراجل هيموت
عشق: اه الحقني يارعد راسي بتوجعني
بعد رعد بسرعه من علي الدكتور
رعد: مالك ياقلبي اي بيوجعك
عشق: لا خلاص بقيت كويس دلوقتي الوجع راح خليك جنبي انت ببقي كويسه
رعد: يعني انتي كويسه دلوقتي
عشق: اه الحمدلله
حازم: قوم يابني انت كويس
الدكتور: اه هو انا قولت حاجه غلط يا استاذ حازم وبعدين النضارة بتعتي فين
عشق: جنب الكرسي هناك
حازم: اتفضل يادكتور
الدكتور: شكرا يا عمي ها قولت اي موافق
رعد: انت مش هتفهم كده تعالي وخدو وخرج بره وضربو بوكس وبص في عينو وقالو لو بس فكرت في عشق تاني هدفنك صاحي فاهم
الدكتور: حاضر والله بس سبني
رعد: غور من وشي
رعد سابو وهو طلع يجري
دخل رعد هو ده الدكتوره صح يابابا
حازم: يعني نعمل ايه يابني مش كان فيه غيرو اقعد بقي ماانت كسرت الراجل
قعد رعد جنب عشق
رعد: اضحكي يختي احسن يحصلك حاجه
عشق 😂 اصل شكلك حلو وانت عصبي هو انا قولت ليك بحبك انهرده
رعد: لا مقلتيش
عشق: يا كداب انا قلت الصبح
قاطع كلمهم صوت فون رعد
رعد: دومي حبيبي عامل اي
ادهم: بطل الكلمه دي يا زفت وبعدين في وحده هنا عاوزه تقابل صلاح
رعد: وحده مين دي
ادهم: بتقول بنتو و اسمها ساره
رعد: اي ساره تب خليها تقابلو وانا جايلك سلام
رعد: فين ساره يا خالتو
سوسو: ساره نايمه يابني
عشق: في اي يارعد
رعد: ساره عند ادهم في القسم
حازم: اي بتعمل اي هناك تخرج ازاى من غير متقول هي اتجننت
رعد: انا رايح اجيبها عشق خلي بالك من نفسك
عشق: وانت كمان هتوحشيني
نزل رعد وركب العربيه ووصل عند ادهم لقي ساره بتعيط
رعد: مالك ياساره بتعيطي ليه
ساره: مفيش عاوزه اروح
رعد: هوصلها واجيلك تاني يا ادهم
ادهم: مستنيك
في العربيه
عشق: اي الي جابك هنا ياساره
ساره: كنت جايه اشوف بابا الي انتو حبستوه
رعد: وانتي مش شفتي عمل اي في عشق كان هيموتها
ساره: ما هو لو كان باباها مش كنت حبستو
رعد: اي الي انتي بتقوليه ده يا ساره انتي اتجننتي
ساره: اتجننت عشان بقول الحقيقه بابا قالي علي كل حاجه
رعد: قالك اي ياست هانم
ساره:

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مجنونة رعد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!