روايات

رواية قانون الحب الفصل الرابع 4 بقلم دنيا محمد

رواية قانون الحب الفصل الرابع 4 بقلم دنيا محمد

رواية قانون الحب الجزء الرابع

رواية قانون الحب البارت الرابع

رواية قانون الحب الحلقة الرابعة

رواية.. قانون الحب..
الفصل / الرابع
وداليدا رفعت ايديها وضر*بت ادهم ب القلم
ادهم بغضب شديد.. انتي الي عملتيه ده. هندمك عليه ونا هعرف ازاي اكسر راسك واخليكي تجيلي لحد عندي.. وبعدين. تأوه بتعب من جر*ح ايده
داليدا بخوف.. طب طب انا ممكن اساعدك واجبلك حاجات لايدك
ادهم بتعب.. مش عاوز من وشك. حاجة
داليدا قامت بسرعه ودخلت الحمام وجابت الاسعافات الاولية وقربت منو مسكت ايديه وطهرتها كويس وبعدين لففتها ب الشاش
داليدا باسف شديد.. انا اسفة اوي والله بس انت الي اطرتني اعمل كده
ادهم بعصبية.. انتي مراتي وده من حقي ونتي بتمنعيني طبعا مانتو مبتحبوش نوع واحد تحبو تجربو كل انواع الرجالة صح
داليدا بغضب.. بقولك. اي يجدع انت انا مسمحلكش تتكلم كده معايا وبعدين انا مش مستعدة ل ده دلوقتي انا هفضل خدامه عندك ولما يجي الوقت الي اكون مستعدة فيه هعملك الي انت عاوزه خلاص بقا
ادهم بشر.. انتي يابت اي انا مفيش حد. اتجرأ يكلمني كده
داليدا ببرود.. مش انا اتكلمت؟ يبقي فيه
ادهم بقرف.. ابو برودك ي شيخه
قام ادهم ياخد دش بتعب
عددت الايام عادي وادهم كل شوية بينزل
البدروم يشوف منه لحد ما قرر انو هيرميها قصاد اي مستشفي
داليدا.. طب بص ينفع بس اساعد البنت المرمية تحت دي
ادهم ببرود.. لاؤ
داليدا.. ماهي دي انسانه حرام عليك كده
ادهم بعصبية.. ونتي مالك
داليدا اتعصبت ودخلت الاوضة
عدي اتصل ب ادهم
عدي.. عايزك تقابلني عشان عايزين نتكلم شوية
ادهم.. في اي حاجو حصلت
عدي.. معتز بيحاول يلعب بديله وهيهد المعبد عليك
ادهم.. لي هو ناوي علي اي
عدي.. ناوي يخطف مراتك ويصاومك عليها
ادهم بعصبية.. يبقي هو الي ابتدي يستحمل بقا الي هيجري
عدي.. اهدي ومتتهورش عشان ده عاوز تفكير رهيب اساسا
ادهم
خلاص نص ساعه وهكون عندك
قفل مع عدي ودخل الاوضة لقاها قاعدة مدياه بوز
ادهم
افرضي وشك ده كده ونا هنزل مشوار وراجع تمام
داليدا.. تمام روح يلا
عند. ادهم. وعدي
ادهم.. هنعمل اي بقا
عدي.. انت ب الورق الي معاك ده ممكن يودبه ف ستين داهية وعشان كده هو بيعمل كل ده
ادهم.. انا مش. هسكت واديلو الورق الي كنت بدور عليه عشان. اوقعه انت مجنون ي عدي
عدي.. يبقي تلعب معاه زي ما بيلعب معاك
ادهم بخبث.. وده الي هيحصل
عند داليدا كانت بتحاول تفتح البدروم مش عارفة تفتحو بسبب انو مقفول ب قفل وفجأة الباب خبط
راحت داليدا تفتح لقيت واحد قدامها
داليدا.. نعم
الشخص.. تيجي معانا ب الذوق ولا اخطفك ي حلوة
داليدا.. اي ده اي ده انت بتقول اي يع. انت وغور فداهية
ولسه بنقفل الباب تلشخص زق الباب وحط منديل علي وشها عشان متعملش صوت وشالها ونزل العربية ركبها فيها
الشخص.. ايوا ي باشا كلو كده تمام
عند ادهم.. يلا انا هروح. بقا اشوف الحوسة الي الي ف البيت دي
وفجأة فون ادهم رن ورد ادهم ع الفون
مجهول.. مراتك ف الحفظ. والصون هتيجي وتجيب معاك الامانات هتاخدها ومشوفش وشك هتلعب بديلك يبقي هنقت*لها بس قبل ما اقت*لها هاديها للرجالة يتسلو عليها
ادهم بزعيق.. لو حد قرب من مراتي مش هخلبه عايش علي وش الدنيا انت فاااهم
مجهول.. طب اسمع الكلام بقا وتعالي ومحدش هيقرب لها
ادهم.. اديني العنوان
اداله العنوان
عدي.. شوفت هو نفذ الي ف دماغو برضو بس مش هنسيبها تروح كده
ادهم ركب عربيته وروح. ع. بيت وجاب الاورق ونزل
في مكان. مضلم بس فيه نور خافت جدا
داليدا بتعب.. ااه انا فبن
معتز بخبث.. اهلا بيكي ي عروسة
داليدا.. عروسة مين. ونت مين ونا فين
معتز.. انا الي هاخد روحك انتي والي متجوزاه لو حاجتي مرجعتليش
داليدا.. ونا ذنبي اي ي متخلف
معتز: انا متخلف؟
داليدا.. واهطل. كمان
معتز قرب منها وضر”بها ب القلم وو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قانون الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!