روايات

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الجزء الحادي عشر

رواية عشقتك يا صغيرتي البارت الحادي عشر

رواية عشقتك يا صغيرتي
رواية عشقتك يا صغيرتي

رواية عشقتك يا صغيرتي الحلقة الحادية عشر

شادي ونفخ بضيق وطلع اوضته وفتح الباب بعنف
تالا اتصدمت من منظره اللي مش يبشر بالخير ابدا
تالا:مالك قالب وشك زاي البومه كده ليه
شادي واتجاهلها وراح عند دلاوبه
تالا بضيق:انشاء الله عنك مرديت ده انت تحمد ربنا اللي انا بكلم معاك اصلا
شادي ونفخ بضيق وبعصبيه واقترب منها
شادي بغضب وبيزعيق:اسمعي يابت انتي بقا انا تعبت وزهقت منك طول ماانا موجود معاكي مش عايز اسمع صوتك فاهمه
تالا وخافت من صوته وسكتت
يوم جديد علي ابطالنا
تالا قامت علي صوت حد بيخبط عليهم
تالا وعينها جت علي شادي اللي نايم علي الكنبه
تالا وقامت من علي السرير وراحت عند شادي
تالا بنوم وتهز في دراعه
تالا بنوم:شادي شادي اصحا في حد بيخبط علينا
شادي بدون وعي وشدها من درعها وخدها في حضنه
شادي وحضنها بتملك:ياحبيبتي سبيني انام ونامي انتي كمان
تالا وبتحاول تبعد عنه بس هو حضنها بتملك
تالا بضيق:شادي ابعد عني
شادي بدون وعي وبيحضنها اكتر
شادي بنوم:في اي ياحبيبتي مالك انا جوزك
تالا وقدرت تبعد عنه
شادي وفتح عينه وقام من علي الكنبه
شادي بجديه:خير عايزه اي علي الصبح
تالا وبصت ناحيه الباب
تالا:الباب بيخبط
شادي وقام وفتح الباب بدون كلمه
ليان ببتسامه:صباحيه مباركه ياابي
شادي بنوم:في حد بيصحي عرسان بداري كده ياجزمه.
ليان بضحكه:بداري من عمرك احنا بقينا الساعه 1 الضهر
شادي وبيتوب:عايزه اي يعني يابت انتي.
ليان ببتسامه:يلا عايزينكم تحت
شادي:ماشي يلا روحي شوفي نفسك انتي رايحه فين بقا
ليان بضحكه:ده انا بتطرد بقا.
شادي ببتسامه:فيكي تقولي حاجه زاي كده يلا غوري من وشي بقا
ليان بضحكه:بقا كده ماشي
ليان مشيت وشادي قفل الباب
ودخل ولا قها نايمه علي السرير ومغطيه وشها
شادي وقرب منها وشال الغطاء من علي وشها
شادي:تالا قومي عشان عايزينا تحت
تالا وقامت من النوم وراحت عند الدولاب وطلعت ليها بنطلون جينز اسود ضيق وتشيرت بنص لونه ابيض ودخلت الحمام
في مكان اخر
محمد:ملك انا عارفه انك زعلانه بس شادي ملهوش ذنب جدي هو اللي جبارهم علي كده
ملك بدموع:وانا ذنبي اي ذنبي اي يامحمد
محمد:ذنبك اللي حبيتي فااستحملي بقا وشادي هو هيجي يكلم معاكي وهو اللي من كلامه هيحدد هتعملوا اي في علاقتكم دي
ملك وعيطت وقامت ودخلت الحمام
محمد بوجع وفي نفسه:ليه كده ياجدي انت كسرت قلب ناس ملهاش ذنب بجوزك لي شادي لي تالا
احمد ببتسامه:صباحيه مباركه ياعرسان
تالا وشادي ابتساموا لي
والكل بارك ليهم
شادي:اومال فين مريم
عمت شادي:مريم قفل علي نفسها الاوضه من الصبح ومش راضيه تنزل مش عارفه مالها البت دي ياشادي يبني
شادي وقام وقف
شادي:طب انا بستاذن انا بقا
عبدالرحمن:رايح فين ياشادي يبني في ليلة صباحيتك
شادي:رايح مشوار مسافه السكه وجاي.
في مكان اخر
ملك قاعده في مكتب محمد
ملك بتعب:محمد انا همشي النهارده عشان تعبانه بجد ومش قادره حتي اسند طولي لاخر اليوم
محمد بخوف:ملك مالك اي اللي تعباك ياحبيبتي
ملك وقامت وقفت
ملك بتعب وحاسه بدوخه:مفيش عايزه اروح بس
ملك ورايحه تفتح الباب يدوبك فتحت الباب وكانت هتقع من طولها بس من حسن حظها شادي كان وقف قدم الباب ومسكها
شادي بخوف عليها ووووووووووووووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقتك يا صغيرتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى