روايات

رواية عهد الادهم الفصل الرابع عشر 14 بقلم نورا فريد

رواية عهد الادهم الفصل الرابع عشر 14 بقلم نورا فريد

رواية عهد الادهم الجزء الرابع عشر

رواية عهد الادهم البارت الرابع عشر

رواية عهد الادهم الحلقة الرابعة عشر

حازم بخبث و شر.. مش ها سيبو يتهني بيها
امجد زوج فريدة.. مش انت اللى سبتها
حازم.. انا فعلا سبتها بس ما يسكونش في قلبها غيري و متحبش غيري عهد ليا انا و بسسس ها نضرب عصفورين بى حجر واحد
امجد زوج فريدة.. بالظبط كده ههههههه
أما في قصر السيوفي
عهد نايمة بح**ضن ادهم و هو بينظر ليها
ادهم.. ( يا ترى عهد ممكن تعمل زى مليكة و تسبنى ايه اللي دخلك حياتي مانا كنت مرتاح و مش خايف من حاجة مليكة على الاقل خطيبتي و حبيبتي دخلت قلبي و عهد دخلت قلبي و عقلي خلتني احبك و اتعلق بيكى خايف ل اخسرك خايف ل تسبنى و ارجع وحيد من تانى بحبك )
عهد بنوم .. دى عيلة واطئة والله العظيم عيلة واطئة 😂
ادهم.. انتى تانى

 

عهد.. اه تانى اومال تالت هههههههه
ادهم.. الصبر يارب
أما في غرفة سيف
نور.. ممكن ادخل
سيف.. ايه الهدوء المفاجئ ده خشي
دخلت نور و قعدت على الكرسي و وجهها في الأرض
سيف.. مالك ……….. اكيد عملتي مصيبة قولي قولي
نور بدموع.. انا اسفة
سيف.. على ايه
نور .. اسفة على اللى حصلك بسببي بس حبيت اعرف حبك ليا اد ايه
سيف.. تختبري حبي ليكي بالشطة يا نور
نور بدموع.. انا آسفة مكنتش اعرف ان ها يحصلك كده
سيف.. عمرا ما حبي ليكي يا تقاس أو يختبر حبي ليكي اقوى و اكبر من الحركات الارعة بتاعتك دي انا بصراحة مش قادر استحمل تصروفاتك الطائشة دى
نور بدموع.. يعني ايه يا سيف………. يعني ها تسبني
سيف.. اه يا نور لو ما بطلتيش حركاتك دى يبقا نسيب بعض احسن لان احنا بنكبر مش بنصغر و انتى كبيرة على حركاتك دى و انا تعبت……….د يعني لو ما تغيرتيش يبقا احنا لسه على البرا لان تصرفاتك دى تدل انك مش عايزني و انا مش ها فرض نفسي عليكى

 

نور قامت.. تصدقككك انككك حيواننننن و تستاهل اكترر من كده و انا حيوانية انى فكرت في واحد زيك
سيف .. نورت يا روحي
نور ذهبت بعصبية أما سيف ها يموت من الضحك
سيف بطريقة كوميدية.. بقا كده ماشي يا نور والله ل نوريكم يا كلاب ………………. الو يا زوز
معتز.. عايز ايه يا زفت
سيف.. الله يسلمك يا قلبي
معتز.. عايز ايه انجز
سيف.. ها قولك ………………..
معتز.. تمام
أما عند ادهم و عهد
عهد خرجت من التواليت و بتجفف شعرها الأشقر .. بتبصلي كده ليه يا قرة عيني
ادهم .. بتأمل القمر اللى قدمي
عهد.. ادهم
ادهم قام و جذبها ليها.. عيون ادهم

 

عهد و هي بتنظر ليها.. انا مش مرتاحلك
ادهم زاح شعرها لى وراء و ق**ابل*ها بحب
ضربت عهد ادهم
ادهم.. يا بنت المجانين
عهد.. لانك عايز تتربه دى حاجة بسيطة مني
ادهم مسك عهد من خصرها و بقوا قريبان من بعض جدا
ادهم.. انتى تعرفى نتيجة اللى عملتيه
عهد حطت اديها على رقب**ته و تقول برقا.. ها تعمل ايه
ادهم .. ها عمل كده
و شل ادهم عهد
عهد.. اااع نزلي يا ادهم و بعدين انت مالك بى شعري
ادهم.. بحبوا
عهد.. اكتر مني……. لا انا كده متجوزة فريد كورهان رسمي طلبتها و نولتها كان امنتة حياتي اتجوز فريد كورهان
ادهم.. يعني انا شبه فريد كورهان
عهد و هي بتنظر لى عيون ادهم.. انت احلي
عهد بطريقة كوميدية.. يستخدم سباركل

 

ادهم بحب.. كنت لسه ها سألك شعرك حلو جدا اوعي تقوصي خليه كده احلي
عهد برقت.. ااااااااع نزلي يا ادهم لا اصوت و الم عليك امه لا اله الا الله انا بنت مجانين و اعملها و بعدين هو احنا مش ها نخرج في اليوم ده ولا ايه
ادهم.. بسسسس ايه ها نخرج
عهد.. نزلي علشان اجهز نفسي
ادهم.. انزلي ياختي
عهد.. اختك برا انا مراتك ها مراتك يعني عينيك تجي هنا تجي هنا اخزهم
و ذهبت عهد تجهز حالها و اخيرا خلصت عهد و وقفت امام المرايا كانت مرتدية فستان اسود طويل و بكوم و ضيق من عند الخصر و نزل على واسع و قعدت تسرح شعرها
ادهم حط طرحه على شعرها و حضنها من الخالف
ادهم بحب.. كده بقيت قمر بجد
عهد بحب.. عمري ما فكرت انى اتحجب مش متخيلة نفسي فيه
ادهم بحب.. بس انا مش عايز حد يشوف الجمال ده غيري
عهد بحب.. اول مرة اقتنع بى كلام حد بس انت مش اي حد انتى روحي
ادهم بحب.. بحب و انتى عمري و دنيتي اللى ربنا عوضني بيها ربنا يخليكي ليا
عهد التفتت لى ادهم و حض**نتو بحب.. ربنا ميحرمنيش منك بحبك اوى يا دومي

 

و ذهبوا عهد و ادهم من القصر اتفسحو و كان يوم لطيف جدا و في المساء فى سيارة ادهم كانت بتلحقهم سيارة تانية و بت**ضرب نا*ر عليهم
عهد.. ااااااااااااااااااع فى ايه
ادهم.. انزليييييي تحتتتتت
عهد.. هو في ايه يا ادهم العربية دى مشية ورانا ليه
ادهم.. انزليييييي تحتتتتت بقولك
ادهم تذكر يوم الحادث اكن المشهد بيتكرر من تانى ( مش ها سمحلك تسبنى مش ها سمحلك تعملي زيها )
ادهم حضن عهد اوى حاول يحميها لكن
يمكن تكون بقت مملة بس والله انا بحاول اظبط الأحداث زى ما تخيلتها و مخططه و بحاول أوضح
يا تري سيف كان يقصد مين بى كلام يا كل**اب

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عهد الادهم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى