روايات

رواية عشق ليث الفصل التاسع 9 بقلم شهد وائل

رواية عشق ليث الفصل التاسع 9 بقلم شهد وائل

رواية عشق ليث الجزء التاسع

رواية عشق ليث البارت التاسع

رواية عشق ليث الحلقة التاسعة

عند ماجد وآسيا كانوا في شقه بتاعت ماجد
: آسيا:هتعمل اي مع بسمه
: ماجد:هموته كل شويه
: آسيا:سبيك منها بسمه بنت محترمه شويه
: ماجد:هوريكي
نسيبهم مع بعض
عند ريان وصل مركز شرطة داخل وكل عامل لي التحية العسكرية دخل المكتب ودخل العسكري
: العسكري:تمام يافندم
:ريان:قهوه بتعتي ونادي الرائد كيان
: العسكري:تمام يافندم /فعلان العسكري راح نادي كيان
:كيان:صباحو يخويا
:ريان وضحك:صباحو يقلب اخوك نخش فل الجد شويه
:كيان:تمام يباشا

 

 

: ريان:مافيا الشياطين حديده في مصر والي مسكها وحد مصري
:كيان:والمافيا دي اي
:ريان:كل حاجه تجا**رة المخد***رات وتجا*رة أعض**اء بشر**ية وبنات للبيع وتجارة سلاح
:كيان بصدمة ؛دول شياطين في معلومات عن الراجل دا
:ريان:شاكر من قناه بس راجل جاحد با يتجاوز بنات صغيرين وي بي عذابهم وكمان ممكن توصل لي الم**وت
:كيان:دا ابليس يعمل لي تحيا
:ريان:مش كدا وي بس عندك آثار و دعا**رة وكل ما انته تتخيلوا
: كيان:يلهوي يابا
نتعرف على كيان
شاب وسيم بي حب الهزار وضحك بس وقت الجد معندوش ياما ارحميني
وحيد أمه ولدوا مات اول ما تولد عيون عسلي شعره اسود عمره ٢٩ ريان اكبر منو بشهر و كام يوم نخش فل روايه
عند بسمه لقت رساله عل واتساب فتحت لقت تهد**يد بالق**تل
:بسمه خافت وقالت في نفسها:مين دا يارب
عند آيات اول ما سمعت اسم ليث قلبها دق جامد
: آيات:ليث عاوز عاوز يتجوز ني انا
:ايه:اه انتي امل امي افرحي
:آيات:بس انا مش موافقه

 

 

: ايه:لا بقا بنت انتي في حاجه في دماغك دي
: آيات:خلاص انا موافقه
: جميله:بجد موافقه
: آيات: ايوه يخالتو
: جميله: الوووولووولي/وطلعت تفرح الي برا
: جميله:مبروك يجماعه آيات موافقه
:كوثر: الوووولووولي
:ليث فراح اول ما عارف ان آيات وفقت علي
: مصطفى:مبروك يخويا
:ليث:الله يبارك فيك عقبالك
:القناوي: فرح الاسبوع الجاي
:عصام:مش بدري شويه
: سهر:لا يولدي ابوك قال كلامه تتسمع
: عصام:علي بركة الله
:سمير:مبروك يخويا
:عصام:الله يبارك فيك
: صالح:مبروك يا عصام عقبال ما تشوف عيالهم
:عصام:الله يبارك فيك عقبال عيالكم
بعد مبركات وكل حاجه
:ليث : نقرأ الفاتحه
فعلا الكل قراءه الفاتحه
: مصطفى:ليث عاوزك
:ليث:عن اذنكم يجماعه
مشي هوا وي مصطفى دخلوا الشقه
: مصطفى:هتعرف بابا

 

 

:ليث:لا مصطفى تعرف تجيب ماما وي بسمه تكون معايا لحد اسبوع الفرح
: مصطفى:اشطا اه صح بابا مسافر شغل شهر برأ مصر
: ليث: أمريكا صح
: مصطفى:ايوا عرفت إزاي
:ليث:انته ناسي محمد
: مصطفى:ايوا عامل عين فل شركه طب هتعمل اي لو بابا عرف
:ليث:مش تشغل بالك انته ها تنام هنا ولا هناك
: مصطفى ونام علي سرير:اه
:ليث وض*رب مصطفى بل مخدة السرير
: مصطفى وضر*ب ليث بل مخده لحد
: مصطفى:خلاص تعبت نام
:ليث:وانا يلا تصبح على خير
صباح يوم جديد
: مصطفى بنوم:ليث شوف الداده عاوزه اي
:ليث بنعاس:قوم انته
: مصطفى:يلا يعم
:ليث فعلان مشي بنعاس وفتح باب الغرفه بعد كدا راح فتح باب الشقه:
كانت مريم وهدي وجميله وآيات وايه برأ
حظوا اديهم علي وشهم
:ليث بنوم:مين
: آيات بخجل:انا ايات ياليث جيت اعمل الشقه
:ليث: اتفضلي
:ايه:احم احم روح البس حاجه
:ليث بصدمة:احم اسف يجماعه اتفضلو /ودخل الغرفه
:ليث:قوم يامصطفي
: مصطفى:مين كان برأ
:ليث:قوم بسرعه البنات برا
: مصطفى:طيب البس
: مصطفى وليث مشيو برأ البيت

 

 

آيات دخلت البيت هيا والبنات
:هدي:يمري دي شقه عاوزه شقه جديده
:آيات وضحكت:تصدقي صح
: جميله:يلا انتي وهيا عشان نخلص بدري
فعلان خلاصو وراحوا الشقه التانيه
: آيات وطلعت من المطبخ
:ليث:انتي لسا هنا
: آيات:ايوا
:ليث:اه طيب
:آيات :يلا انا ماشيه سلام
:ليث:شعرك حلوه اوي
: آيات بخجل ولبست الحجاب:شكرا
:ليث:الشكر الله انا بحب الشعر طويل هو انتي عامله شعرك بس ألون حلو
: آيات:دا شعري مش عامله في حاجه شعري طبيعي
:ليث:بجد ماشاء الله
: آيات بخجل:شكرا
:ليث:علي اي
:بدر:خالتو آيات عمو عصام بي قولك تعالي يلا
: آيات:حاضر جايه وراك
بدر مشي آيات كمان مشيت دخلت البيت
:كوثر :يلا يا آيات بسرعه غيري وتعالي اعملي معايا الكل
: آيات:حاضر يماما
:كوثر:حاضر الخير يا قلب امك
:سهر :اي دا كلوا البنات جات وانتي لا
: آيات:كانت بعمل حاجه جوه مش خلاصته

 

 

:سهر :طيب
سهر مشيت
: آيات:اوف اي دا يوم ما يكون ليا تيتا تكون شريرة
:كوثر بسرعه:اسكتي لحد يسمعك وتكون يومك اسود
: آيات:طيب هروح اغير واجي اطبخ معاكي
:كوثر:ماشي وي نادي علي ايه
:آيات حاضر

يتبع …

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق ليث)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!