روايات

رواية عشق الحمزه الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم فاتن جمال

رواية عشق الحمزه الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم فاتن جمال

رواية عشق الحمزه الجزء الخامس والعشرون

رواية عشق الحمزه البارت الخامس والعشرون

رواية عشق الحمزه
رواية عشق الحمزه

رواية عشق الحمزه الحلقة الخامسة والعشرون

حمزه .. حبيتي انتي بقالك ساعه بتاكلي
شروق ..مش عارفه يا حمزه عايزه افضل اكل
حمزه ..طيب ياله انا علي الشاطئ
شروق ..طيب ياله ننزل
حمزه وشروق نزله وشروق حاسه انها ليس جعانه
شروق ..حمزه انا جعانه
حمزه باستغراب..نعم ليس اي !
شروق .. بجد ليس جعانه
حمزه ..لا لازم نروح لدكتور
شروق ..طيب بس نروح ناكل الاول انا عايزه اكل شيكولاته وشيبسي
حمزه ضحك وقال..طيب حاضر
شروق ..متخافش انا الاي هحاسب
حمزه ضحك وقال..طب ياله بس
عند ادهم
ليان ..الو يا هوبا
هدي ..هتلبسي اي
ليان ..مش عارفه
هدي ..تحبي نخرج نجيب لبس
ليان بفرحه ..ياريت
هدي بتحمس..طيب انا هرن علي مراد اقولو علشان كنا متفقين نخرج نفطر سو
ليان ..خلاص انا هروح لوحدي علشان مراد ميزعلش
هدي ..لا يا روحي مش هيزعل البسي انتي لحد ماجي
ليان ..تمام
ادهم ..الو يا حبيبتي
ليان ..كنت ليس هرن عليك
ادهم ..خير يا روحي
ليان ..هنزل مع هوبا نجيب هدوم
ادهم باستغراب ..مين هوبا ؟
ليان ..هدي اختك
ادهم ..اه اختي طيب هتروحو فين !
ليان ..ليس مش عارفه
ادهم ..طيب في تحت البيت عربيه حرس علشان متخافيش هياخدك اي مكان انتي عايزه وهدي الحرس بتاعها هيكون معاكو
ليان ..ليه كل ده
ادهم ..اسمعي الكلام ممكن
ليان ..حاضر
عند مراد
مراد ..يا جدي مش هروح ليه
جد مراد..ليه يا حبيبي ده ابوك
مراد ..لا مش ابويا
جد مراد..طب اطمن عليه بس
مراد بتنهيده ..حاضر هبق ارن عليه
جدتة مراد..ادي التليفون رن عليه
مراد ..جاهزه
جدتة مراد..طيب يا حبيبي
مراد ..الو عامل اي
حازم ..وحشتني
مراد ..عامل اي
حازم ..الحمد الله بقيت كويس لما سمعت صوتك عامل اي
مراد .. الحمد لله
حازم ..مبروك علي الخطوبه
مراد ..الله يبارك فيك
حازم ..الفرح امته والا مش هتعزم ابوك
مراد ..الفرح الخميس الجاي حابب لو حابب تيجي برحتك
جدتة مراد خدت التليفون وقالت ..الو يا حازم
حازم ..عامله اي يا امي
جدتة مراد..كويسه انت عامل اي
حازم..بخير الحمدالله بابا عامل اي
جدتة مراد..بخير احنا كنا بنرن عليك علشان مراد عايزك تيجي فرحه
مراد بص لجدتة باستغراب وجدتة مراد كملت كلامها وقالت..هتيجي هنستناك
حازم بفرحه ..طبعا هكون موجود ده ابني الوحيد
جدتة مراد..طيب يا حبيبي مع السلامه
مراد ..تيته انا مقولتش كدا
جد مراد..خلاص يا حبيبي انس ده ابوك وكل الناس بتتخانق وتتصالح
مراد ..وأنه يسبني وانا طفل ويجري وراء الفلوس علشان ايمان هانم ترجع ليه مش ظلم ولما يقرار فجاء أنه ينس اني ابنه علشان ايمان هانم طلعت خاينه مش ظلم ولما يسبني لوحدي وطفل وسط اصحابي وملقيش حد يدافع عني مش ظلم ولما ملقيش غير حمزه الا جانبي في كل مره اتعب فيها مش ظلم اسامحه علي اي يا جدي وليس جد مراد هيتكلم ساب البيت وخرج
مراد ..الو يا هدي
هدي .. مالك يا روحي
مراد ..مفيش حاجه بس مش هقدر أخرج معاكي
هدي ..يبق في مالك
مراد ..انتي فين
هدي ..رايحه مع لولو نجيب هدوم
مراد ..مين لولو !
هدي ..ليان خطيبة ادهم
مراد ..اها طيب خدي بالك من نفسك
هدي..مالك
مراد بتنهيد..وحشتيني
هدي ..وانت كمان بس فيك حاجه
مراد .. بالليل نتكلم علشان لازم اروح لادهم وحمزه
هدي ..تمام بحبك
مراد ..وانا كمان
عند ادهم
يعني اي مش فاهم حاجه
مراد ..زي ما بقولك ابويا جاي فرحي
ادهم ..لا قصدك فرحنا
مراد باستغراب ..لا اوع تقول انت حتي اليوم الاي بحلم يكون ليا عايز تعمل فيه فرحك يا اخي دانت بارد
ادهم ..وانت مالك انا هعمل في اوتيل لو حدي
مراد ..اه والمعزيم نقسمهم
ادهم بضحك ..تصدق فكره حلوه
مراد بنرفزه ..ادهم انت مجنون
ادهم ..مراد سيبك دلوقتي من ده كله وركز معايا
مراد ..معاك عايز اي
ادهم ..احمد الاي شغال معايا جبته مسك علشان يلبسه
مراد ..ليه هو وشه في حاجه
ادهم ..مراد مش وقت هزار انا جبت مسك وش علشان يقلد صوت وشكل توفيق ابو ليان
مراد ..ادهم بلاش تكدب عليها
ادهم ..عارف بس هي هتفتكر اني بشفق عليها
مراد ..وانت اي
ادهم .. بحبها والله العظيم بحبها
مراد بضحك ..خلاص يا عم مصدقك
ادهم ..طيب هتسعدني
مراد ..طبعا
ادهم ..صحبي بس عارف يا مراد لو استغلت الفرصه هقتلك
مراد ..مش فاهم
ادهم ..يعني متستغلش أن هدي هتكون معاك
مراد بفرحه ..لا قول هدي هتكون معايا فين
ادهم قرب من مراد ومسكه من التيشيرت بتاعه وقال..انت ياله انا مش مستريحلك
مراد ..ليه يا عم دانا طيب
ادهم ..اياك تقرب ليها
مراد ..اسبوع يا كل*ب وهتكون معايا
ادهم بنرفزه ..وانت فاكر أنها لما تكون معاك انت هتقرب ليها
مراد زق ادهم وقال ..انت مجنون مراتي وانت مالك
ادهم .. هنشوف
مراد .. نشوف وكمل كلامه وقال..عايز اي أنجز النهار بيخالص
ادهم ..هتاخد هدي ومتجيش غير لما ارن عليك
مراد ..ليه
ادهم ..علشان رامي عارف أن توفيق باشا مات وممكن يعمل اي حاجه تخلي ليان تفتكر اني بكدب عليها واني مبحبهاش
مراد ..طيب واي دخلنا انا وهدي
ادهم ..انت وهدي هتقفو تحت البيت وانا هوريك صورت رامي ولو شفته جاي أو اي حد غريب داخل البيت اتصرف
مراد ..قصدك اضربه
ادهم ..بالظبط
مراد ..طيب واي دخل هدي
ادهم .. لو رامي جه وانت عطلته هدي هتطلع تقولي وانا هتصرف
مراد ..مش سهل انت يا دومه
ادهم قرب من مراد ووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الحمزه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى