روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل التاسع عشر 19 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل التاسع عشر 19 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الجزء التاسع عشر

رواية عشقت طفولتها البارت التاسع عشر

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها

رواية عشقت طفولتها الحلقة التاسعة عشر

بتول نسرين
نسرين والله لا يا بتول انا عمري ما أمد أيدي علي حاجه مش بتعتي
بتول انا عارفه يا نسرين و بتروح تلم الحاجه بتاعت نسرين من الأرض
نهال انا مش هسكت انا هقدم بلاغ
كمال بلاغ ايه يا نهال اهدي شوايه اكيد جه ب الغلط
نسرين بالله عليكي والله انا مليش غير ماما لو حصل زي كدا هتروح فيها
ياسر خلاص يا نهال اكيد جه ب الغلط
بتول تعالي يا نسرين متقلقيش
سعاد نورتي يا بنتي معلشي انا اسفه ب النيبه عن نهال
نهال لا كدا كتير انتم كلكم مصدقين البنت ديه و مش مصدقين بنتكم اكيد بتول مصاحبه واحده شمال زيها و بتلاقي قلم نزل علي وشها من بتول
بتول اوعك تقولي عليا كدا انا اشرف منك و من امثالك و انا صاحبتي محترمه و لا عمرها تعمل كدا
نور بصوت واطي اووف قلم جامد اوي
معاذ ده انا خدي وجعني بدلها
كمال نهال انا ساكت كل ده لكن تقولي كلام زي ده كدا كتير
نهال ديه ضربتني ب القلم و انت بتزعق لي
عزت أنتِ اللي غلطتي فيها يا نهال من الاول يلا يا حبيبتي روحي وصلي صاحبتك
كمال استني يا بتول انا جاي معاكم
بره الأقصر
كمال انا آسف يا نهال بسببب اللي عملته نهال جوه
نسرين بتسكت
بتول خلاص فوكي بقي يا حلو انت
نسرين خلاص بقي يا بتول مش فاضيه للهزار دلوقتي
كمال مجدي تعال وصل آنسه نسرين
بتول أنتِ لسه زعلانه مني يا نسرين
نسرين لا يا بتول اهم حاجه عرفت انك واثقه فيا
كمال بصراحه القلم اللي نهال خدته ده كفيل ينسي الواحد حزنه حتي 😂
نسرين حصل بصراحه يلا باي يا جماعه
بتول باي يا قلبي
كمال يلا ولا حبه الوقفه هنا
بتول بتمسك أيده شكرا يا كمال علشان أنتِ واثق فيا وفي صاحبي و مش كسفتني قدمها
كمال يلا يا بتول بطلي هبل أنتِ بتشكريني علشان كدا اهم حاجه لما اجي أطلق أبقي اطمنت عليكي
بتول اممممم
ياسر وصلتي نسرين يا بتول
كمال اه يا ياسر
معاذ تعال في الاوضه يا ياسر عايزك في كلمتين
ياسر بيروح غير يا معاذ
معاذ انت بتحب بتول صح
ياسر لا
معاذ باين عليك يا عم
ياسر مش كدا أو كدا كمال هيطلق بتول انا عمري ما ابص ل واحده متجوزه و لا و كمان مرات ابن عمي ده مستحيل
معاذ يعني عايز تقولي لما تطلق هتتجوز ها
ياسر لما بقي
معاذ طب احب اقولك علي المده كمال بيحب بتول و ده باين في عينه انا مش عايزك تعشم نفسك في حاجه مش باقيه
ياسر لا متقلقش و بيخرج و يسببه
نهال يا عمي انا عايزه اخد حقي من بتول و اضربها نفس القلم
نور خلاص يا نهال أنتِ الأكبر
كمال خلاص بقى يا نهال
بتول انا طالعه اذاكر يا عمي لو عايز حاجه انا فوق
عزت ماشي يا حبيبتي
كمال بيطلع وراها
بتول بتدخل الاوضه و بتقعد علي المكتب
كمال بكره عندك درس
بتول تؤ و افتكرت ان هي عايزه تشوف امها بكره من غير ما تقول ل كمال لا اقصد اه عندي
كمال امم ماشي
معاذ بابا انا خارج رايح الشركه
عزت ماشي يا معاذ
كمال قاعده في الأوضه بيشتغل علي التاب و بتول قاعده بتذاكر
عند نور بتتامل في صور معاذ و نهال بتفكر في خطه تخلص من بتول فيها
عند بتول
بتول كمال بص كدا
كمال نعم
بتول هي مين اللي معاك في الصوره ديه
كمال مش أنتِ بتزاكري ايه اللي يخليكي تطلعي الصور من الدرج بقي
بتول قول بس و هي حضنك كدا ليه
كمال يا ستي ديه بنت خالتي و هي مسافره
بتول طب انت ليه حضنها كدا ؟
كمال جاي يتكلم بيجيله مكلمه الو
اسلام معاذ عمل حادثه يا كمال
كمال ايه
بتول بقلق في إيه
كمال بيمسك ايد بتول و بينزل جري
سعاد في ايه يبني
كمال معاذ عمل حادثه
بتول مصدومه
نور بدموع ازاي
عزت تعال نروح المستشفى بسرعه و كلهم بيركبوا
وكمال وبتول بيركب العربيه علطول
بتول أهدي يا كمال هنعمل حادثه
كمال بزعل معاذ ده حياتي كلها
بتول ان شاء الله خير
بيوصلوا كلهم المستشفى
نهال فين معاذ يا دكتور
كمال دكتور معاذ كويس
الدكتور حالته خطيره اوي ادعو ليه
عزت كان هيقع من الكلام
سعاد عزت امسك نفسك أبني إن شاء الله هيبقي كويس
نور بدموع اهد يا بابا
عزت أخويا موصيني عليه يا نور اهد إزاي ده زي أبني
كمال بيمسك نفسه
بتول بتمسك ايد كمال جامد كمال هيبقي كويس
نهال بتحضن كمال حبيبي هيبقي كويس متقلقش
الدكتوره إحنا عايزين ليه هدوم بتاعته
بتول ده ليه
الدكتوره الدكتور هو اللي طلب كدا
كمال حاضر حاضر انا هروح اجيب ليه هدوم من القصر يا بابا
بتول استني هاجي معاك
كمال و بتول بيوصلوا البيت
كمال بيطلع يقعد علي الكنبه
بتول بتاخد كمال في حضنها كمال لازم تبقي اقوي من كدا
كمال بعياط بيحضن بتول جامد معاذ ده سندي يا بتول
بتول بزعل علي حالته لانه اول مره تشوف كمال بيعيط اهدي خالص يا كمال استني هجيب لك مايه
كمال لا خليني في حضنك
بتول بتحسس علي شعره حاضر حاضر
كمال بعياط هيبقي كويس صح
بتول هش هش بتبوس رأسه يا كمال انت مينفعش تعمل كدا علشان عمي خليك قوي و بيجي مكلمه ل كمال
كمال بيخرج عن حضن بتول الو يا نور
نور بعياط معاذ يا كمال……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى