روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل العشرون 20 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل العشرون 20 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الجزء العشرون

رواية عشقت طفولتها البارت العشرون

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها

رواية عشقت طفولتها الحلقة العشرون

نور بعياط معاذ يا كمال
كمال بخوف معاذ ماله
نور مش راضي يصحا و عايزين د*م ليه ضروري يا كمال
كمال بيقفل في و شها و بينزل جري
بتول بتاخد هدوم معاذ و بتنزل وراه بسرعه في ايه يا كمال استني
كمال لا يا بتول معاذ مش هيسبني
بتول خير إن شاء الله خير
بيوصل المستشفي
كمال ايه يا نور فين معاذ
سعاد بتعب خير يا كمال
بتول تعالي يا ماما اقعدي و بتروح تجيب ليها مايه تشرب
ياسر كمال
كمال بتعب معاذ هيبقي كويس
بتول خد يا عمي مايه
عزت هاتي يا بنتي
الدكتوره عايزين حد يتبرع ب د*م ضروري علشان الزمره بتاعت معاذ نادره مش في المستشفى
كمال اه انا هتبرع
الدكتوره هنعمل تحاليل لكل اللي هنا علشان نعرف أنهي واحده متطبقه
نهال لا لا انا بخاف انا و أنا اتبرع ليه
بتول بتبص ليها بقرف انا جاهزة يا دكتوره
الدكتوره بص احنا هنشوف الاول تعالي معايا يا مدام
سعاد يلا يا بنتي
الدكتوره بتعمل تحاليل لكل العائله
و بعد وقت
الدكتوره الد*م مش متطبق في أي حد فيكم علشان زمره معاذ نادره بس ميعاد اللي مش عملنا ليها تحاليل المدام اللي هناك وبتشاور علي نهال
نهال لا طبعاً أنا مش هعمل تحاليل
كمال بيبص ل نهال طب ايه احنا كدا بنضيع وقت
بتول انا لسه انا جاهز
الدكتوره اوك يلا يلا
كمال تعالي يا بتول انا هروح معاكي
الدكتوره بتعمل لها التحاليل هي الوحيدة اللي متطبقه مع المريض
بتول انا جاهزة عادي
الدكتوره هيبقي غلط عليكي علشان أنتِ ضعيفه اوي
كمال طب انا هشوف في أي مستشفى تانيه
بتول لا يا كمال كدا هنضيع وقت يلا يا دكتوره شوفي شغلك
الدكتوره بتاخد منها د*م
بتول يتمسك في ايد كمال جامد
كمال بصوت واطي آسف يا بتول
بتول الحمد لله يا كمال يا رب بس معاذ يبقي كويس
الدكتوره بتخلص وبتخرج
كمال بيحسس علي الطرحه بتاعت بتول شكراً يا بتول
بتول بتمسك ايد كمال عادي يا كمال سعادتك هي سعادتي أنتِ عملت كتير علشاني باردو
كمال بيبتسم لها
بعد ساعه
الدكتور بيخرج
عزت معاذ
الدكتور حالته احسن الحمد لله بس هننقله في اوضه عاديه بعد كدا حد يدخله عادي
كمال تمام شكرا وبيروح الاوضه اللي كانت بتول فيها علشان تعبانه بسبب الد*م اللي انسحب منها معاذ بقي كويس يا بتول
بتول بفرحه الحمدلله يا كمال
كمال تعالي معايا يلا علشان نشوفه
بتول حاضر وبيروحوا كلهم عنده
سعاد كدا يا معاذ تخوفني عليك
معاذ انا كويس يا ماما الحمد لله
نور بص بقي يا معاذ انت تخرج و نتجوز علطول مش عايزه أعيش من غيرك اكتر من كدا
بتول اوووو علي الحب هو ده الكلام
كمال اوعي كدا يا نور و نتكلم في الكلام ده بعدين
عزت مفكرين أن احنا واخدين علي كفانه ولا إيه كان باين خوف نور عليك
معاذ بتعب يا عم سيبها
كمال حمدله علي سلمتك يا بن عمي
معاذ الله يسلمك يا أخويا
عزت ده انا كان قلبي هيقف لولا بتول اتبرعت ليك ب الد*م
معاذ بصدمه بتول
بتول عادي يا معاذ انت أخويا
معاذ شكرا يا مرات أخويا
بتول مش عايزه تقولي حاجه ولا ايه يا نهال
نهال احم حمداله علي السلامه
اسلام بيدخل جري أخويا حبيب قلبي اللي كانت هموت من الخوف عليه
معاذ يا عم اهدي شوايه
بتول كمال خد ثانيه
كمال نعم
بتول هخرح بره بس هتكلم في الفون علشان نسرين عماله تكلمني
كمال اوك
بتول بتخرج وجاي ترد علي الفون بتشوف أمها و أوقفه مع عامر من بعيد
نسرين الو يا بتول
بتول بصدمه ماما مع عامر…..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى