روايات

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل السابع 7 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل السابع 7 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الجزء السابع

رواية عشقتك يا صغيرتي البارت السابع

رواية عشقتك يا صغيرتي
رواية عشقتك يا صغيرتي

رواية عشقتك يا صغيرتي الحلقة السابعة

شادي بحب:ملك انتي بتحبني
ملك اتوترت وبصت في الارض
شادي اقترب منها ومسك دقنها ورفع وشها لي
شادي بحب:ملك انتي بتحبني
ملك بتوتر من قربه ليها بالشكل ده
ملك وعينها في الارض:شادي انت اكيد عارف جوابي اي
شادي بحنيه وبلفهه:عايز اسمعها منك ياملك
ملك بحب:ش شادي انا وقالتها بسرعه انا بحبك
شادي بفرحه وشالها وقعدها علي المكتب من فوق وهو قعد علي الكرسي قصدها
شادي بهيام فيها وفضل ببص عليها ببتسامه وتركيز اوي وملك من نظراته ليها مكسوفه ومنزله عينها في الارض
شادي ببتسامه حب:بتحبني من امتا
ملك بخجل:من ايام ماكنا في الجامعه مع بعض
شادي بخبث:كنت عارف

 

ملك بستغرب:منين
شادي ببتسامه خبيثه:كان باين عليكي اوي انك بتعشقني مش بتحبني كمان
ملك بخجل:وانت بتحبني من امتا
شادي ببتسامه:من اول يوم شوفتك في الجامعه فيه وانتي قاعده في كافتيريا الجامعه انتي وصحبتك سحرتني بهدوءك ورقتك وطريقتك في الكلام وضحكتك اللي دوبتني فيكي ياقمري
ملك بخبث:ده انت كنت قاعد مركز معايا بقا
شادي بضحكه:معقول حد يشوف قمر زاي كده ومايركزي فيه
ملك ببتسامه:اها وطبعا حضرتك بقا كنت بتحاول تكلم معايا بحجه اشرحلي الماده دي ومره مش فاهم السؤال ده كان قلبي حاسس ومتاكد انك وقع برضوا
شادي واقترب منها وباس خدها بحنان وهمس في ودنها:بحبك
ملك اتصدمت من الحركه اللي عملها وخجلت منه وشها احمر
شادي و مركز علي شفايفها جامد وبيقرب منها عشان يبوسها.
ملك وبعدت عنه بخجل:عن اذنك
وطلعت تجري علي بره
في المساء
شعبان:اهلا مرحب اتفضلوا ازيك ياعمي يااحمد

 

وسلم عليهم جميعا
شعبان ببتسامه:مين الجمر اللي معاكم دي
أحمد ببتسامه:بنت عبدالرحيم ابني
شعبان ببتسامه:بسم الله ماشاء الله زاي الجمر ياعبدالرحيم تعالي في حضنك عم يابت اخوي
تالا وحضنته ومحمد حاسس بغيره من مجرد حضنت راجل غيره
في الفرح كله العين علي تالا
شادي:تالا
تالا وكانت وقفه بتكلم في الفون لوحديها
:طب سلام دلوقتي ويبقا اكلمك لما اروح ياحبيبي
تالا:نعم
شادي برفع حاجب:وقفه لوحدك ليه هنا
تالا بغيظ:وانت مالك
شادي بضيق:مش هتبطلي طولت لسان بقا
تالا:لاء عندك مانع
شادي ببتسامه خبيثه وبيقترب منها وتالا بتبعد.
شادي بمكر:تؤ تؤ معنديش مانع خالص لو كان ده هيعجبك
تالا بضيق:طب اتفضل امشي بقا

 

شادي بمكر وشدها من خصرها لي
شادي برفع حاجب:تؤ تؤ مش همشي
تالا وبتحاول تبعد عنه بس مش قادره عليه
تالا بضيق:سبيني ياحيوان انت
شادي وبيشد علي خصرها اكتر
شادي ببتسامه جانيبيه وظهرت غمزته الشمال:تؤ تؤ بس اي الحلاوه دي يامزتي هو ينفع اخد بوسه من الشفايف اللوز دي
تالا واخيرا بعدت عنه وضربته بالقلم
تالا بانفعال:انت واحد قليل الادب وسافل كمان وهقول لي جدو وبابا علي قليت ادبك معايا
شادي ببتسامه خبيثه:اتفضلي روحي قولي
تالا بغيظ:يعني مش خايف
شادي ببتسامه جانيبيه: No مش خايف
:انتوا وافقين بتعملوا اي هنا
تالا وشادي بصوا علي الصوت وكان صوت جدهم احمد
شادي ببتسامه:ابدا ياجدو

 

احمد بغموض:مالك ياتالا مكشره ليه
شادي وتالا بصوا لبعض تالا وبعدت عينها عنه ورجعت وبصت علي احمد
تالا بنرفزه ووووووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقتك يا صغيرتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!