روايات

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم رنا سعيد

رواية عشقتك يا صغيرتي الجزء الخامس عشر

رواية عشقتك يا صغيرتي البارت الخامس عشر

رواية عشقتك يا صغيرتي
رواية عشقتك يا صغيرتي

رواية عشقتك يا صغيرتي الحلقة الخامسة عشر

ملك بستغرب وراحت قاعدت جمب شادي علي الكنبه وبقت بتمشي ايدها علي صد*ره بحركة اغر*اء
شادي فجاء بص عليها وعين جت في عينها
شادي وزق ايدها وقام من علي الكنبه
شادي بعنف وشدها من ايد*ها وقامت من علي الكنبه
شادي وقرب عليها وشدها من خصر*ها لي
شادي بض*عف:عايزك تر*قصلي ممكن
ملك ببتسامه وقربت منه وبا*ست ر*قبته
ملك ببتسامه:اكيد يروحي
في مكان اخرر
تالا:اي بتقول اي
:——————————
تالا:حاضر بكرا هاجي اقابلك حاضر
:————————————
تالا:بحبك
:—————————
تالا:ماشي باي
تالا ونمت علي السرير وقاعدت تفكر
ومن كتر التفكير راحت في نوم عميق
صباح جديد علي ابطالنا
الباب اتفتح علي تالا وهي نايمه تالا صحيت علي اثر فتح الباب وكان شادي
تالا واتعدلت في نومتها
شادي ببتسامه وقرب من تالا وقاعد علي السرير تالا استغربت من عملته
شادي ببتسامه:صباح الخير يقطتي
تالا برفع حاجب وبستغرب:قطتك
شادي بنظرة حب:ايوه
تالا بستغرب:شادي انت تعبان فوق انا تالا مش ملك
شادي بضحكه:عارف انك اجمل تالا في الدنيا دي كلها كمان
تالا بضحكه وقامت من علي السرير وقربت من دولابها بطلع ليها لبس
تالا بستغرب وبضحكه:شادي انت اظهر تعبان روح ناملك شويه عشان تفوق
تالا وطلعت من دولابها جيبه قصيره جينز لفوق الركبه تلجي وتشيرت ابيض
شادي بغيره وبغضب:انتي هتلبسي اللبس ده
تالا برفع حاجب:ايوه
شادي بغيره واضحه:لاء طبعا مفيش منه
تالا بغباء:اي هو اللي مفيش منه
شادي بغيره:يعني اللبس ده مش هتلبسي طلعي حاجه غيره تكون محتشمه عقبال ماانزل واخدك النهارده نشتري لبس
تالا بضحكه:انت بتقول اي كلامك بيقول اني واحد بيحب واحده وبيغير عليها
شادي برتباك:لاء بس انتي مراتي ومحبش حد يبص علي حاجه تخصني بنظره مش كويسه
تالا بضحكه:ياراجل ماانا من اول جوزانا باللبس كده ومكلمتش اي اللي اتغير بقا
شادي:كنت سايبك يومين دلع كده عشان من اولها متقوليش اني خنقتك يقلبي وغمز ليها يلا غيري القرف ده بقا احسن مااحلف انك مش هتنزلي النهارده خالص
تالا برفع حاحب:ده امر بقا
شادي ببتسامه:حاجه زاي كده
شادي وقام وقرب منها وبص علي دولابها وطلع ليها دريس لونه اسود طويل كان بحملات ده كان اكتر حاجه محترمه عندها في لبسها
شادي بغيره:مع انه مش عجبني برضوا بس ده اكتر حاجه لاقيتها عندك محترمه
تالا وكل ده وقفه مستغربه عليه
شادي بنظره كلها رجاء:انا عارف انك مستغربه انا بعمل كده ليه بس عايزك تفهمني طول ماانتي علي ذمتي مقبلش حد يبص عليكي بنظره مش كويسه عشان ساعتها هرتكب فيه جريمه فاهمه
تالا بضحكه:ماشي حاضررر
شادي ببتسامه:يخربيت ضحكتك يشيخه يلا امشي دلوقتي من قدامي احسن وربي الكعبه هتهور واعمل حاجه حاجه اي بقا لا حاجات مش هتعجبك
تالا بضحكه:حاضررر
شادي:اها وبحق انا مستنيكي تحت عشان اوصلك في طريقي لشغلك
في مكان اخر
ملك قامت من النوم وحطه ايدها علي دماغها
ملك بوجع:اي الصداع ده دماغي هتنفجر من الصداع
وبتبص جمبيها ملقتش شادي
ملك:وفين شادي
شادي وفجاء فتح الباب عليها ودخل
شادي ببتسامه:صباحيه مباركه ياعروسه ا
ملك ببتسامه:صباح الخير يابيبي
شادي ببتسامه:اي كل ده نوم يلا قومي كده اجهزي عشان ننزل نفطر تحت مع العيله
بقلمي رنا سعيد
ملك وقامت من علي السرير
ملك بحب وراحت وحضنته من ضهره وهو وقف قدم المرايا بيسرح شعره
ملك بحب:شادي عايزه اقولك علي حاجه
شادي:قولي
ملك بحب:انا بحبك اوي
شادي ومازال بيسرح شعره:وانا بموت فيكي
فجاء الباب اتفتح عليهم وكانت تالا وملك بعدت عن شادي بسرعه
ملك بعصبيه:انتي هبله انتي ازي تفتحي الباب علي اتنين مجوزين كده امك معلمكيش اني في احترام خصوصيه للمجوزين
تالا بعتذر:انا اسفه
وراحت بصت علي شادي وقفلت الباب ومشيت
شادي وبص علي ملك بغيظ وفتح الباب وطلع يجري وراه تالا وتالا راحت اوضتها وقفلت علي نفسها الباب وفضلت تعيط شادي وفتح الباب براحه لدرجادت تالا محستش بوجوده وكانت قاعده علي السرير ومديه ضهرها للباب وبتعيط بصوت عالي
شادي اتصدام لما لاقها بتعيط
شادي بحنيه وبهدوء وقرب منها وحط ايده علي كتفها
تالا ولفت وشها لي وبدون مقدمات قامت وخدت شادي بالحضن شادي استغرب من حركتها ديت شادي وبدء يطبطب علي ضهرها بحب
شادي بهدوء وبحنيه وووووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقتك يا صغيرتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!