روايات

رواية عذاب الندا الفصل الأول 1 بقلم ندا نجاح

رواية عذاب الندا الفصل الأول 1 بقلم ندا نجاح

رواية عذاب الندا البارت الأول

رواية عذاب الندا الجزء الأول

رواية عذاب الندا
رواية عذاب الندا

رواية عذاب الندا الحلقة الأولى

انت اى ياخى انت اى لو كنت مفكر انى كده ممكن ارجعلك فانت غلطان اتقي ربنا فيا وفي ابنك الى في بطني ده
[ ] هو بصدمه وزهول ابنى! انا ضحك ابنى انا هو هو هو هنا مش كده قال ده وهو بيلمس على بطنها
[ ] هزت راسها بضعف و عياط وبسمه وقالت ايوه ي ليث ابنك انا عرفت انى حامل في شهرين علشان خاطر ربنا وبعده خاطرنا احنا الاتنين اتعالج واحنا معاك خطوه بخطوه بالله عليك يا ليث مش هنقدر نشوفك كده وافق لو بتحب ربنا بلاش احنا وافق بقي واستمرت في العياط
[ ] بصلها وقالها بدموع انا بحاول والله بس بس بلاقي نفسي بتشدلها اكتر انتى عارفه اني مكنتش كده صح
[ ] قالت بدموع وهدوء صح ي حبيبي بس حاول ترجع تاني زى مكونت مش عايزه ابننا يشوفك كده ي ليث انت مكونتش كده ي حبيبي انا عارفه بس هو لما يكبر ويلاقيك كده هيعمل اى هتحاول بصتله بدموع ورجاء
[ ] هحاول علشان انا تعبت بجد هحاول علشان زهقت من كل الى بعمله فيكى هحاول علشان صبرك معاايا طول المدة دى هحاول علشان ابننا هحاول عشانك انتي بس بس خليكي في ضهري متنسيش انى مكونتش كده هحاول عشان اهلى وحشونى اوى بصي انا انا هروح خلاص المصحه بس تجيلي دايما وتسبينيش هناك عشان خاطري
[ ] بدموع وفرحه حاضر يحبيبي ان شاءلله ربنا يقومك بالسلامه وترجع لينا بالف سلامة.
[ ] كانت دى اخر محادثه بينى وبينها دى ندا بنت قلبى مراتى وام ابنى حبيتها اكتر من روحي بس هى سبيتنى ومشيت انا عارف انه مش بايديها بس انا محتاجها وزعلان منها سابت ليا حمل كبير اوى ابنى نادر سميته اسم قريب من اسمها علشان مزهقش عليه في اى يوم انا حاسس انها لسه عايشه يمكن علشان مشفتهاش وهى ميته
[ ] لو سمحتي يا مدام انتى مين سمحلك تدخلي حضرتك كنتي استاذنتى تدخلي
[ ] بصتلها من فوق لتحت وقالت لها العبي بعيد يا شاطره وبعدين اى مدام دى
[ ] شاطره انتى انسانة مش محترمه
[ ] انتي ازاى تكلمينى كده متعرفيش انا مين؟
[ ] لا معر
[ ] في ايه اى الى بيحصل هنا في اى يا بسمه
[ ] مستر ليث المدام دى
[ ] بردو هتقولي مدام
[ ] خلاص ي رانيا. كملي يا بسمه اى الى حصل
[ ] حضرتك انا معملتش حاجه المدام رانيا كانت عايزة تدخلك وانا مرضتش علشان مفيش معاد سابق فشتمتنى.
[ ] بغضب انتى ورايا ورايا انا قولتلك يا رانيا علاقتى بيكم خلاص بح رجوع تانى للبيت الى كان اهله السبب في موت مراتى مش هيحصل
[ ] بحقد وغيره ودموع مصطنعه اجادتها يا ليث انت مش عايز تفهم ليه وانت في المصحه كانت بتشغل عمى ومرات عمي في البيت وتمشي الخدامين علشان محدش يساعدهم ونا لما كنت اروح هناك كانت تشتمنى ومره ضربتنى علشان كنت باكل نادر
[ ] اكيد كل الى بتقوليه ده محصلش ندا مستحيل تعمل كده وانا وانتى عارفين كده كويس
[ ] ويلا من هنا علشان ده مكان محترم للشغل ولا انتى ناسيه
[v] في مكان بعيد
[ ] في بنت مربوطة على كرسي وشعرها مغطى وشها الى مليان كدمات ودم من كتر الضرب،وفجأه……
يدخل شخص وشه مخفي خلف قناع ويبدا يكب عليها ميه هي بفزع تقوم وتبكي اول م تشوفه وبيبدأ ينزع ذلك القناع اللعين مثل صاحبه وتظهر رانيا من خلفه
[ ] بووووم مفاجأة مش كدا وتضحك ضحكه خبيثه وفجاه تنهال عليها بالضرب المبرح ندا ندا ندا كله ندا يشيخه دا حتى بعد م مبقيتيش في حياته فاكرك بتفاصيلك احلى منى في اى انتى هاا احلي في اى هقولك علي سر صغير قد كدا وتشاور باصابعها نا السبب في كل الى حصل وبيحصل من 5سنين اتفاجاتى مش كدا استنى لحظه وتبدا بالجلوس على كرسي امامها وتبدا بسرد كل مخطاتها اللعينه من بدايه الامر انتى دخلتى حياتنا بدون سابق انزار انا الى صديقه طفولته وبنت عمه وكنت خطيبته ومحبنيش قد م حبك غلطت غلطه وسابنى وكنت بحاول اصلحها ظهرتي انتى عارفه جرعه المخدرات الى كانت في العصير دى كانت ليكى انتى بس جات فيه هو وحظه انها كانت شديدة اوى تخليه مدمن وقتى كنت بخاف عليه لما يجي المكتب وتكون راسه مصدعه فاديله برشامه من نفس المخدرات دى لحد م بقي مدمن رسمي عارفه انا مش زعلانه عليه ومكنتش بحبه كنت بحب فلوسه اكتر ملحوقه كلها كام يوم واكون مدام ليث العمري وتضحك ضحكه خبيثه زيها

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عذاب الندا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!