روايات

رواية طفلتي المجنونة الفصل الرابع عشر 14 بقلم إسراء السعيد

رواية طفلتي المجنونة الفصل الرابع عشر 14 بقلم إسراء السعيد

رواية طفلتي المجنونة البارت الرابع عشر

رواية طفلتي المجنونة الجزء الرابع عشر

رواية طفلتي المجنونة
رواية طفلتي المجنونة

رواية طفلتي المجنونة الحلقة الرابعة عشر

يما بصدمه: ايييييه لا طبعا مش هعمل كده

فرح بشر: يبقى هنريحوكى يا شابه

ريما بخوف ورعب: هي وصلت هنريحوك يا شابه لا انا هاعمل اللي انتي قلتي عليه وامري لله

فرح بشر: نها”يتك على يدي يا استاذ مراد قريب جدا هتعرف انا مين هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها يلا يا ريما

ريما برعب: 😫😟 حا… ضر

راحت ريما مكتب مازن ومراد وراحت ناحيه مراد وقالتله بتمثيل

بتعمل نفسها مش قادره تاخد نفسها: ابيه مازن الحق فرح

مراد بقلق وخوف: مالها فرح ياريما

 

 

 

ريما : فرح وقع في المكتب ومش بتتكلم خالص

مراد ومازن: ايييييه

خرج مراد ولسه مازن هيلحق به راحت ريما مسكه ايدي وقالتله: خليك انت يا ابيه

مازن باستغراب: ليه

ريما بخوف: انا اسفه ما اقدرش اقولك و اسفه كمان لمراد

مازن باستغراب: ليه يا ريما

ريما بخوف: عشان…….؟

مازن بصدمه: ايييييه يبقى الله يرحمك يا مراد

/////////////////////////////////////////////////

دخل مراد المكتب ولقى فرح واقعه على الارضيه

مراد بخوف شديد: فرح فرح رد عليا يا فرح انتي كويسه

فرح تمثيل التعب : ميه عايزه ميه

راح مراد يجيب الميه من على الترابيزه المكتب قامت فرح قفلت الباب بالمفتاح وبسط لمراد

مراد باستغراب: مالك يا فرح قفلتي الباب ليه

فرح بشر : لا ما فيش بس انا هاخد حقي دلوقتي اصل انا من النوع البنات اللي لازم تاخد حقها بيديها

مراد بغضب: اه يا اولاد الا #”*#*#”*”*

 

 

 

فرح بغضب شديد: لا يا حبيبي شتيمه انا مابحبش زي الشاطر كده تطلع دلوقتي تعتذرلي قدام الشركه كلها يا اما هاقول ان انت حاولت تت”عده عليا ايه رايك بقى😉

مراد بغضب: وحياه امك ما انا سايبك

ولسه رايح يضربها راحت مصوته باعلى صوت وقالت عيب كده يا استاذ مرااااد ده انا زي ااااختك بردوووو

مراد واقف مصدوم 😳

اتلم كل اللي في الشركه وبقو يتكلموا بيقولوا في ايه بيحصل هنا

مراد بصدمه: هوا انا قربتلك يا كذابه

فرح بنتصار: 😏😏

ريما واقفه خايفه مين اللي هيحصل في مراد

ريما بخوف: يا نهار اسود اعمل ايه دلوقتي اعمل ايه دلوقتي منك لله يا فرح 😭

انا كنت اعرف ان انتي ذكيه بس مش شريره كده

ريما بتلف وشها بتلاقي يوسف واقف ومربع ايده عنده صدره

ريما بتوتر: احم هو حضرتك تقصد ايه

يوسف: ما كنتش متوقع ان يحصل منك كل ده

ريما ببرود: انا ما عملتش حاجه هو غلطت لازم يتحاسب

يوسف بغضب: تتحاسب ماشي حضرتك مرفوضه انتي الاستاذه اللي جوه

ريما ببرود: احسن بردك اصل انا ما كنتش مرتاحه في نفس المكان اللي انت فيه

ريما بزعيق: فررررررررررررح

فرح من جوه المكتب: نعم يا رييييمااااا

ريما بغضب: يلا اصل احنا تفصلنا من الشغل

فرح بدلع وبتكلم مراد: اقدر دلوقتي امشي وانا سيباك قايد نا”ر باى يا مستر مراد

ريما باستفزاز: فرح

 

 

 

فرح: نعم يا قلب فرح

ريما: انا جعانه قوى تعالي نروح المطعم نفطر

فرح: يلا يا قلبي😏

وفي نحيه تاني مراد ويوسف عايزين يولعوا فيهم

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

رحمه اللى دكتوره: طيب انا خيفه من العمليه

الدكتوره بقرف: ومدام انتى خايفه بتغلطي من الاول ليه

رحمه بغضب: وانتي مالك عمل العمليه وانتي ساكته

الدكتوره: طيب خدي امضي على الورقه دي

رحمه باستغراب : ورقه ايه دي

دكتوره: ان حصل اي حاجه في العمليات احنا ملناش دعوه

رحمه برعب : يعني ممكن يحصل ليا حاجه

الدكتوره ببرود: ممكن مش اكيد

ورحمه لسه هتمضي على الورقه بيجي صوت من وراها

ررررحمه انتى بتعملى ايييييه هناااا

رحمه بخوف شديد: انت

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي المجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!