روايات

رواية طفلة القاسي الفصل العشرون 20 بقلم دنيا محمد

رواية طفلة القاسي الفصل العشرون 20 بقلم دنيا محمد

رواية طفلة القاسي الجزء العشرون

رواية طفلة القاسي البارت العشرون

رواية طفلة القاسي الحلقة العشرون

دخل مراد المخزن وكان عزيز نايم ع الارض مش حاسس بحاجه لانو جابولو دكتور يعالج الطل*قة الي فيه
مراد بشر: استحمل بقا ي زيزو انتي الي جتلي برجليك.
مراد قرب منو وجاب ازازة ماية فضاها عليه لحد ما صحا
عزيز فاق بخضة: مراااد سبني امشي احسن ليك
مراد بضحكة استهزاء: ههه اسيبك تمشي هو نت فيك حيل اصلا واظن قولتلك ان لو حد جه جنب مراتي او لمسها بس بيبقي فيها موتو مش حرم مراد المحمدي الي تتخطف واسكت ي عزيز
عزيز بخوف: ونت عايز اعمل اي ياعني
مراد بشر: تموت.. ده الي هيبرد ناري لما اشوفك ميت
عزيز وبيهز راسو جامد: لالا انت مش هتق*تلني لان هتشوف عذاب بعد موتي انت ناسي ان عمي وابويا تجار سلا*ح ولا اي ياعني بيخلصوا ع البني ادم بسرعه مش بيستنوا ف خاف ع نفسك انت ومراتك وسبني احسن
مراد بتصنع التفكير: امم امم واي كمان.. انت متعرفش بقا ان مراد المحمدي قرايبو كلهم ظباط واللواء ياعني انا اقدر اعمل اي حاجة بس مش علي حسابهم هلي حسابي انا ولا انت مسمعتش ف التلفزيون والشوارع عن مراد المحمدي وشركاتو
عزيز بقرف: لا مسمعتش محصليش القرف
مراد بخبث: لو كنت احترمت نفسك كنت سبتك عايش بس للاسف انت الي عايز كده
وفجأة طلع مسد*سو وصو*بو عليه واطلق عليه النا*ر والطل”قة جت في قلب عزيز وانطلقت روحو للي خلقها
مراد بص عليه بقرف وقالهم
_ تاخدو تدفنوه ف اي حته مش ناقصين قرف ومراد رمي المسد*س خالص عشان ميبقاش عليه بصماتو
مراد روح ل غرام كانت غرام صحيت
مراد بحب: انا جيت ي غرامي
غرام بحب ودفنت وشها ف حضنو وعيطت: كنت فين ي مراد كان عايز يقتل*ني
مراد بهدوء وحب: ونا خلصت عليه قبل ميعملك حاجة
غرام اتنفضت: ايه عملت اي ي مراد
مراد بهدوء: هحكيلك
*************
غرام بصدمة: حياتنا فيها خطر ي مراد زي ماهو قالك ابوه وعمو تجار اسلا*حة ياعني احنا كده روحنا فداهية وبعدين ي مراد انت ازاي تقت*ل
مراد بحب: انا اعمل اي حاجة عشانك ي غرامي انتي ادمان ليا اصلا
غرام حضنتو جامد
مراد بتوهان: بحبك وقرب باسها
نسيب العيال دي ونروح ل اسر
اسر كان قاعد بحزن
حبيبة جت واستغربت: مالك ي اسر فيه اي
اسر بضيق: مفيش ي حبيبة
حبيبة مسكت وشو: لا فيه ي اسر قول
اسر وكان الدموع هتنزل من عيونه: روحت ل دكتور عشان اطمن علي نفسي عادي قالي اني عندي عيب وممكن مخلفش
حبيبة بحب: مراد ربنا خالق لكل مرض علاج ياعني هو قالك ممكن مش اكيد وبعدين اكيد فيه علاج لو انتظمت عليه هيحصل خلفة وبعدين انا بحبك انت انا اساسا بعتبرك. ابني ي اسر
اسر بزعل: اسف مش هقدر اخليكي ام لاطفال
حبيبة بسرعه: مين قال كده ي اسر طب عشان الكلام ده بقا هنروح بكره للدكتور وهخليه يكتب علاج كويس وتنتظم عليه وصدقني هيحصل
اسر بتعب: حبيبة ياريت متعرفيش حد بكده ده كلام بيني وبينك
حبيبة بحب: اكيد ي حبيبي وبعدين دي خصوصية اصلا
اسر قرب باس راسها وحضنها بقوة
مراد بشرود: طب نا كده مقتلتهو*ش اكيد سري هيتعرف
بس اكيد ابوه وعمه هيسالو عن غيابو ونا لازم اخليه يظهر
غرام كانت نايمة في حضنو وهو شارد غرام. اتحركت بنوم ومراد فاق من سرحانه
غرام بحب: مالك سرحان ف اي كده
مراد باس كتفها بعشق: ولا حاجة ي حبيبي عادي.. نا هقوم تخد شور
غرام: ماشي
مراد دخل وكان سرحان جدا لانو مطر انو يعامل غرام عشان الايام الجاية هيوهم عزيز انو مبيحبش غرام عشان يكسب الصفقة
مراد بضيق: ياريت الايام دي تعدي بجد
( ملحوظة: مراد مقتلش عزيز دي كانت كدبة ع غرام عشان متحسش بحاجة لما مراد يعاملها وحش لان مراد قرر انو هيمثل انو مبيحبش غرام. وهيتشغل مع عزيز لحد ما يوقعو ويسجن ابوه وعمه)
مراد خلص وطلع: يلا خشي خدي شور
غرام دخلت وفون مراد رن: الو
عزيز: الصفقة هتتم ف لندن ياعني لو متنديش الصفقة هنا هقتل*ك غرام هنا
مراد بتمثيل: انا اصلا هطلق غرام

يتبع…

لقراءة الفصل التالي :  اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة القاسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى