روايات

رواية شغف الفصل السادس 6 بقلم نورا فريد

رواية شغف الفصل السادس 6 بقلم نورا فريد

رواية شغف الجزء السادس

رواية شغف البارت السادس

رواية شغف الحلقة السادسة

ايناس اتجهت لى رحيم و حضنته
شغف.. ( الصبر يارب قبل ما ارتكب جريم**ة) خير يا شمام خبر ايه
ايناس.. ها تبقي عمتو يا شغف انا حامل يا انكل
ايناس نظرت لى رحيم.. رحيم ها يكون اب انا مش مصدقة انى ها يبقا ليا اطفال من الشخص اللى بحبه
شغف نظرت لي رحيم بصدمة
رحيم .. بتقولى ايه
ايناس بفرح .. انا حامل يا رحيم
شغف فاقت سرحانها و حضنت اناناس اقصد ايناس 😂
شغف.. مبروك يا اناناس الف مبروك
شغف بعدت عن ايناس و حضنت رحيم
شغف بابتسامة.. مبروك يا رحيم الف مبروك اخيرا ها بقا عمتو الحرباية هه مش مصدقة
و بعدت شغف عن رحيم و نظرت لها
شغف.. ها تكون احسن اب ياه لو جت بنت و تسميها فيروز فيروز و الام اناناس تو كده ممكن يفورو منك
رحيم نظر ليها بصدمة اكبر … رحيم مسك ايدها و بيحاول يهديها
رحيم.. شغف انتى
شغف بابتسامة.. انا حاسه اني طيرة من الفرح ياه بس لو جات بنت خلينا العب معها مانا اختك و ها خاف عليها اكتر منكم لانها منك مبروك
شغف راحت غرفتها قفلت الباب و شغلت اغاني و بترقص و هى بتبكي
شغف وقعت في الأرض و حطت اديها على قلبها و انتهارت في العياط
شغف بالم .. اه حااا اه كنتى فاكرة انو بيحبك بجد اهو كام شهر و ها يبقا اب اب لى ابن شمام طب ليه عشمني انو رجع ليا ليه خلني احلم بس خلاص انت اللى كتبت نهايتك يا رحيم
شغف قامت قصت شعرها و لبست فستان باللون الاحمر قصير و باكتاف مع روچ باللون الاحمر كانت في غاية الجمال ( ملحوظه شغف شعرها كان طويل جدا و قصتها) واقفت ادام المرايا و قعدت تعيط بشهقة و نامت شغف بى الفستان و الميك اب
فى غرفة رحيم ايناس … قعدة بتعيط
فلاش
التحليل اللى قدامي بتقول انكى مستحيل تبقي ام مدام ايناس
ايناس.. ايه اللي بتقوله ده يا دكتور ازاي تقولي كده
للاسف الشديد مدام ايناس مفيش حتى واحد في المية
باك
ايناس واقفت ادام المرايا
ايناس بشر.. مش ها سيبك تكون ليها مش ها سيبك
و في اليوم التالي
فى شركة الجارحي في مكتب رحيم
رحيم .. شغف
شغف بابتسامة.. صباح الخير يا ابيه رحيم
رحيم.. شغف انتى بتعملى ايه هنا مش المفروض تكونى فى كليتك
شغف بابتسامة.. لانى اجازة النهاردة و لقيت نفسي زهقانة ف قولت اجي اشتغل معاكم أو عندكم
رحيم .. هو احنا ايه و انتى ايه المكان مكانك
الاب.. شغف من النهاردة المساعدة بتاعتك
شغف شهقت بصدمة.. مساعدة مين
الاب.. مساعدة رحيم اسيبك انا اروح على مكتبي و رحيم يعلمك و يعرفك على الشغل
و راح ابو رحيم على مكتبه
شغف.. ياريت حضرتك نبدأ في الشغل
رحيم.. شغف انا
شغف.. ياريت يا استاذ رحيم ميكنش فى بينا كلام غير في الشغل
و اتعملت شغف الشغل و فى المساء
فى الكافي
شغف.. يا صبر ممكن اعرف حضرتك جيبني هنا ليه
المنفذ.. بيقولوا انك بنت عمة رحيم
شغف.. بيقولوا و بعدين
المنفذ.. انا عارف كل حاجة عن ايناس و ممكن اديكي شوية معلومات عنها
شغف.. المقابل
المنفذ.. انكى تقولي ليا كل خطوات رحيم في الصفقات و كل حاجة
شغف قامت بعصبية و غضب
شغف.. اااانت بتقول ايه انت اتجننت عايزنى ابيع مديري
المنفذ.. ما هو باعك في الاول و راح اتجوز اناناس اقصد ايناس
شغف.. انت شكلك اتجننت و كلام ده ها قولوا لى رحيم هو لازم يعرف مستحيل اخونه
شغف كانت مشية
المنفذ.. هو انتى متعرفيش ان شمام بتعلب على رحيم و انها مش حامل لانها مش بتخلف اصلا … بس طبعا رحيم ميعرفش بالموضوع ده
شغف رجعت نظرت لها.. بتقول ايه
المنفذ.. شمام مش حامل هى بتعلب على رحيم
شغف.. انت متاكد
المنفذ.. لو كنت مش متاكد مكنتش قعد معاكى دلوقتي
المنفذ.. قولتي ايه معايا ولا مع اللى سبك
شغف
عايزة اعرف رايكم في البارت ده رايكم يهمني
يا تري شغف ها توافق

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية شغف)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!