روايات

رواية عشقت قاتل ابي الفصل الرابع 4 بقلم صباح غمري

رواية عشقت قاتل ابي الفصل الرابع 4 بقلم صباح غمري

رواية عشقت قاتل ابي البارت الرابع

رواية عشقت قاتل ابي الجزء الرابع

رواية عشقت قاتل ابي
رواية عشقت قاتل ابي

رواية عشقت قاتل ابي الحلقة الرابعة

“ف المستشفي”
هنا : يوسف ، انت مقتلتهوش صح ، فين بابا ، فينه
يوسف : هو كويس كله تمام
سمعوا صوت الباب بيخبط
يوسف راح عشان يفتح .
الظابط : فين يوسف رفعت
يوسف : ايوا انا حضرتك ، خير
الظابط : مطلوب القبض عليك
يوسف بيبلع ريقه : ليه هو ف حاجه
الظابط : بتهمه قتل هاني الشناوي
هنا جريت علي الباب : بتقول ايه ، انت بتكلم عن مين ، ها انطق بتكلم عن مين
يوسف حاول يمسكها يهديها
هنا : ابعد عني ، ابعد.عنيييي ، انت بتقولو ايه ، بااااابااا
و وقعت من طولها للمرة التانيه ، محستش بشئ .
*************
“ف القسم”
يوسف : وانا ايه الدخلني
الظابط طلع جزء من سلسله من جيبو : ايه رءيك ف دي ، لقيناها جمب هاني و واضح انها كانت اثر اعتداء عليه و هو كان بيحاول يدافع عن نفسه

 

 

يوسف بتوتر : حضرتك انا مراتي لازم اقف جنبها الفترة دي ، فبعد اذنك سبني ، هي ف المستشفي لوحدها
الظابط بشك : لا حضرتك هتفضل معانا شوية ، يا عسكري ، ياعسكري
العسكري : افندم
الظابط : خد يوسف الحجز البرا
يوسف بزعيق : انت اتجننت ، انا يوسف رفعت دا انا هوديك ف ستين داهيه
****************
“هنا صحيت من النوم لقيت ثريه جمبها ”
هنا بعياط : ماما هو الكلام دا صح ، بابا فين
ثريه ببكاء : ابوكي راح يا بنتي راح مننا ، اتقتل وانا مكنتش حاسه
هنا ببكاء اكتر : يماما ارجوكي قوليلي أن دا حلم
ثريه حضنتها : انا اسفه يابنتي ، بس دي الحقيقه
هنا ف وسط بكاءها : فين يوسف ؟؟
ثريه : يوسف الظابط اخدو
هنا مسحت دموعها : حق بابا هيرجع يماما و لو بعد ميه سنه
******************

 

 

“بعد مرور أربع أيام ”
هنا دخلت القسم بكل جبروت و هي ماشيه بثبات
هنا : فين مكتب الظابط الماسك قضيه هاني الشناوي
العسكري : اتفضلي من هنا
الظابط بإعجاب : اهلا اهلا مدام هنا، حضرتك تبقي بنت استاذ هاني صحيح
هنا بثبات : ايوا ، الاتقتل ف شقته وانتوا لحد دلوقتي مش عارفين تجيبه حقه و متهمين جوزي بالظلم مع أنه كان معايا ف الوقت دا
الظابط : حضرتك احنا عندنا إثبات و لسه مكملش
هنا : وانا عندي شهود
الظابط : مش فاهم
هنا بصوت عالي : ادخلي يا نرمين
نرمين دخلت بخوف : حضرتك انا نرمين صاحبه يوسف من ايام الجامعه ، انا وقتها كنت مع يوسف و هنا ف الفيلا ، ف نفس الوقت الاتقتل فيه استاذ هاني
الظابط : و ايه اثباتك بردو أنه هو كان موجود ؟
هنا طلعت فلاشه : الفلاشه دي فيها تسجيل بدخول يوسف الفيلا ف الوقت الاتقتل فيه بابا وأنه مخرجش من اوضته غير بيا وانا تعبانه و وداني المستشفي
الظابط بذهول : انا مش عارف ، انا احترت
هنا : مستنيه جوزي ف العربيه برا ، و ياريت القضيه دي تتحل باسرع وقت
…………………..

 

 

 

الظابط : مراتك بينلها بتحبك و بتعزك زي والدها
يوسف بصدمه بصله وهو بيمضي : تقصد ايه
الظابط : مراتك هي الافرجت عنك و جابت ادله مش انك القتلت ابوها
يوسف : انت اصدك هنا مراتي ؟
الظابط : ايوا هو فيه غيرها
يوسف بذهول : لا لا بس انا خلاص خلاص مش مهم
**************
هنا طلعت فلوس من شنطتها : مهمتك خلصت لحد هنا
نرمين : هو انتي ليه دافعتي عنه، انا سمعته وهو بيقول
هنا : اخرسي ، و لا كانك سمعتي ولا شوفتي فاهمه
نرمين بخوف : حاضر حاضر ، انا مليش اي علاقه بحاجه ، سلام
يوسف جه من وراها : هنا !
هنا وهي واقفه بتاخد نفسها بالعافيه ادورت و بصتله
هنا قربت منه وحضنته : ……..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت قاتل ابي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى