روايات

رواية زواج بهدف الانتقام الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم يارا محمد

رواية زواج بهدف الانتقام الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم يارا محمد

رواية زواج بهدف الانتقام الجزء الثاني البارت السادس

رواية زواج بهدف الانتقام الجزء الثاني الجزء السادس

رواية زواج بهدف الانتقام الجزء الثاني
رواية زواج بهدف الانتقام الجزء الثاني

رواية زواج بهدف الانتقام الجزء الثاني الحلقة السادسة

جبل: ببرود زين قوي يبقي اعمل حسابك فرحك خلال الاسبوع ده علي كنز بت عمك واياك تعمل حاجه متعجبنيش يا عمران أو تعامل البت وحش أنا اللي هوقف ف وشك فاهم ولا لا.
عمران: بطاعه وازدراء ريق حاضر يا بوي أوامر تانيه.
جبل: لا روح ع اوضتك يالا.
عمران: عن اذنك يا بوي
عمران مشي وراح اوضته وجبل بصله بلين وجات ثريا مرته وقعدت جنبه.
ثريا: ما انت قلبك طيب اومال بتعامله وحش ومكدره ليه ع طول يا حج ده ولدك الوحيد وبعدين ف حد يقول لولده الكلام ده.
جبل: لازم ابقي شديد معاه اه تربيتي غلط ومعترف بده بس لازم اعمل أكده عمران طول عمره بيعند كتير ف لازم ابقي قاسي معاه.
ثريا: طيب اطلعله أنا اتكلم معاه احاول اعرف بيعمل كده ليه.

 

 

جبل: لا سيبيه هو هيهدي وحده.
عند عمران دخل اوضته وهو متعصب ومضايق من كلام ابوه وغصبه ع الجواز من بنت عمه اللي عمرها مش شافها ابدا طلع فونه واتصل ع غارب يحكيله يمكن يلاقي حل عمران اتصل عليه وغارب ثواني ورد.
غارب: بقلق عمران مالك حصل حاجه معاك طمني.
عمران: الأمور مش كويسه يا غارب ابدا أنا ف اللحظه دي محتاجك ومحتاج امي ولاول مرة اكون تايه.
غارب: بقلق اكبر ف ايه يا صاحبي قلقتني عليك مالك.
عمران حكي كل حاجه من ناحيه الورث والجوائز وحاسس أنه متكتف.
غارب: عمران ابوك اكيد مش هيعمل اللي قاله يعني مستحيل يحرمك من ماله ابدا صح.
عمران: بدموع من نبرة كلامه مكانش بهزار ولا بيهدد يا غارب أنا تعبت من كل ده.
غارب: اهدي يا صاحبي هتتحل أن شاء الله طيب شوف أنا مش هسيبك ف اليوم ده هجيب ابويا وامي وهجيلك.
عمران: لا مش محتاجه الفرح هيبقي ع الضيق.
غارب: حتي لو كان صغير هاجي برضه أنا طول عمري افرح بيك خلال الاسبوع ده هتلاقيني قدامك
عمران: بضحك ماشي مستنيك.
غارب قفل بابتسامه ولاحظ عشق كانت واقفه وشكلها بقالها مده كبيرة.

 

 

غارب: انتي واقفه عندك ليه ومن امتي
عشق: احم من اول المكالمه حضرتك بس مش رضيت ازعجك قلت استني.
غارب: طيب تعالي ف حاجه
عشق: خلصت الشغل اللي طلبته حضرتك ممكن امشي.
غارب شاف الورق ولقي الشغل بتاعها مظبوط وبصلها.
غارب: تمام كله مظبوط تقدري تروحي.
عشق مشيت وبعد ساعتين غارب مشي وروح البيت وقابلته حوريه.
حوريه: حمد الله على السلامه حبيبي ثواني والعشا يجهز.
رحيم: يومك كان تمام صح اخبار الشركه ايه.
غارب: الشركه ماشيه كويس وكله تمام.
رحيم: عملت للبنت حاجه من حركاتك.
غارب: بابتسامه لا مش تقلق معملتش ده حتي شغلها حلو اه صحيح ينفع تروحون معايا قنا بعد اسبوع.
رحيم: باستغراب ليه ف حاجه.

 

 

غارب حكاله كل حاجه وازمه عمران وأبوه وجوازه الغصب.
حوريه: ليه القسوة دي اكيد وراه سر.
غارب: ينفع تروحوا معايا أنا وعدت عمران بكده وبصراحه أنا مش عايز اسيبه.
رحيم: اكيد انت بتعز صاحبك واحنا كمان ف هنروح معاك قالتلي اسم ابوه ايه.
غارب: جبل الاسيوطي اكبر تاجر مواد غذائيه .

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج بهدف الانتقام الجزء الثاني (عشق الغارب))

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!