روايات

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الفصل الثالث 3 بقلم فوفه

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الفصل الثالث 3 بقلم فوفه

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الجزء الثالث

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي البارت الثالث

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي
رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي

رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي الحلقة الثالثة

قاسم=هقولك انا تجيبها ازاي

ادم بعصبيه =انت غبي يابني بقولك معرفش عنها حاجه

قاسم=مصيرنا هنعرف انت شفتها فين

ادم=شفتها في …..

قاسم =تمام سيبني كم يوم وهعرف فين وضحك ضحكة شر وقاله بشرط لو لقيتها هدوق معاك

ادم بسخريه=من عنيه بس تلاقيها

قاسم=هلاقيها متخافش

قفل قاسم وقال لنفسه=انا مش هسيبك تضيع البنات يا ادم وهفضل وراك لحد ما امسك عليك دليل واسجنك مش هسيبك تضيع البنات كده مش هسيبك يا تتعدل يا تتسجن انما كده مش هسيبك

تعالو بقا اوصفلكم قاسم

قاسم شاب عنده 24 من سن ادم لاكن هوا ضابط وقاسم جسمه اعرض من ادم وشخصيته قويه وعصبي جدا وعيونه سوده وشعره اسود وبشرته قمحي

في الملاهي

ريم بفرحه طفوليه =محمد محمد محمد

محمد =اييه يابنتي في ايه

ريم لوت دماغها يمين شويه وببرائه طفوليه=عاوزه اتمرجح

محمد ضحك عليها=هوا انتي مش ناويه تكبري ابدا ايه ده دا انتي طفله

ريم بزعل طفولي =خلاص مش عاوزه

محمد =نعم ياختي يله اركبي وانا همرجحك

ريم تقفز بفرحه=هااااي يله

محمد ضحك بصوت عالي وبقا يمرجحها

في القسم

قاسم=خدت تفريغ الكاميرات

العسكري=ايوه ياباشا

قاسم =تمام هات الفلاشه

العسكري =اتفضل ياباشا

قاسم=تمام اطلع انت

العسكري=اوامرك ياباشا

قاسم بصدمه=ملقتش غير دي يا ادم ريم يا ادم ريم يل*عن ابو كده

واتصل على محمد =ايوا يامحمد

قاسم =خلي بالك على ريم الايام دي عشان ادم السيوفي حاططها في دماغه وبلاش تسيبها لوحدها وانا هبقى اقولك هوا ناوي على ايه وانت خليك واخد بالك

محمد بغضب =مش هسيبه يقربلها والله لو حاول يلمس شعره منها هموته هوا وعيلته

قاسم=متقلقش انت خليك من عندك وانا من عندي واختك مش هيقربلها

 محمد =طب اقفل دلوقتي

طبعا مش عارفين ايه علاقة قاسم بمحمد وريم (قاسم يبقى ابن خالت ريم ومحمد بس من ساعة ما كل واحد دخل الشغل اللي بيحبه وهما مش بيتقابلو بس من التلفونات )

قاسم دخل الفيله وقعد يفكر هيمعل ايه

ام قاسم =في ايه يابني بتفكر في ايه

قاسم بنتهيده= ريم ياماما ريم

ام قاسم بخضه= في ايه مالها اتكلم

قاسم بيهديها =مافيش حاجه هيا بخير والله

ام قاسم = طب في ايه احكيلي

قاسم=ادم

ام قاسم بعدم فهم=مش فاهمه ماله

قاسم حكالها كل حاجه

ام قاسم بشهقه وحطت ايدها على صدرها=انت بتقول ايه دي بنت اختي الوحيده لو حصلها حاجه مش هسامحك

قاسم=مش هسيبه يعمل حاجه انا بفكر اعمل ايه عشان افلتها من ايده زي غيرها

ام قاسم =طب انت ليه مقبضتش عليه قبل كده

قاسم=كنت الضباط صحابي يقبضو عليه بس خيري السيوفي(ابو ادم السيوفي )كان بيهدد البنات ومش بتعترف عليه وبتقول انها راحت بمزاجها

ام قاسم بخوف=خايفه يابني يقدر يعملها حاجه

قاسم =متخافيش انا مفهم محمد كل حاجه ومحمد عارف يعمل ايه

ام قاسم =تمام هقوم احضرلك العشا

قاسم=لالا انا يدوب اطلع استحمى واغير وانام اتعشيت برا

ام قاسم =تمام يابني تصبح على خير

قاسم=وانتي من اهل الخير

عند ريم

ريم=الله السلسله دي عجباني اوي اشتريهالي يامحمد

محمد=تمام بكره هتكون عندك

ريم=ليه مش دلوقتي

محمد=قولت بكره

ريم =ماشي يله نروح بقا عشان تعبت وعاوزه انام

محمد =ياله ياستي اركبي العربي

 ركبو العربيه وريم راحت في النوم

محمد لنفسه=كويس انها عجبتها السلسله هركبلها جي بي اس عشان لو حصلها حاجه مش هسيبك تعمل فيها زي باقي البنات يا ادم يا سيوفي

وصل الفيله وهوا بيصحي ريم

محمد بصوت هادي=ريم ريم اصحي ياحبيبتي وصلنا البيت

ريم=سيبني خمس دقايق بس ونامت تاني

محمد ضحك عليها وشالها نيمها في اوضتها واحكم عليها بالغطاء وراح اوضته بعد ماقفل اوضتها كويس

ودخل اوضته

فلاااش باك

محمد=ايه ياقاسم مالك شايل طاجن ستك ليه

قاسم=ادم السيوفي مش قادر اوقعه وانا مصاحبه عشان اوقعه ومش قادره بقالي اكتر من سنه بحاول امسك عليه دليل مش عارف

محمد=ايه حكاية ادم السيوفي ده قولي

قاسم =ده ياسيدي واحد حياته كلها صرمحه وبنات والبنت اللي تصده يخطفها ويغ**تصبها ويصورها فيديو عشان لو اعترفت عليه ينشرو

محمد=يابن الو**سخه وانت عرفت منين

قاسم=من سنه كنت ماشي على الطريق لقيت واحده واقعه على الارض وهدومها مقطعه شلتها وعالجتها ولما صحيت قالتلي كل اللي حصل وهيا دلوقتي في المستشفى الأمراض النفسيه

محمد بعصبيه وكسر الطاوله وبصوت عالي=هوا جنس ملته ايه دي معندوش اهل ولا دين ابن الكل**ب ده

قاسم=مش عارف تعبت وعاوز اخد حق البنات منه عاجز وهوا لحد دلوقتي ميعرفش بشتغل ايه وانا مين

بااااك

ريم بصوت عالي=الحقني يامحمد

محمد بخضه وطلع يجري =في ايه

راح للأوضه وشاف=…..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ريم وكبرياء ادم السيوفي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى