روايات

رواية رهف حياتي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم رحمة محمد

رواية رهف حياتي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم رحمة محمد

رواية رهف حياتي الجزء السادس والعشرون

رواية رهف حياتي البارت السادس والعشرون

رواية رهف حياتي الحلقة السادسة والعشرون

اسر:انا موافق والنص دا هيبقي بأسم الدكتوره رهف اسر مصطفي المنشاوي.
رهف كانت مصدومه من كلامه وكانت مبسوطه اوي.
زين:مفيش مشكله طبعا دا المستشفي هتنور بالاستاذه رهف.
اسر:اه خلاص ماشي شكرا تقدر تتفضل دلوقتي ونبقي نتقابل في الشركه.
زين اتكسف:اه اه اكيد معلش علي الازعاج بقي.
اسر:لا ولا يهمك.
زين:هنبقي علي اتصال.
اسر:اكيد اكيد.
رهف:مينفعش يااسر كدا انت طرد الراجل من بيتك.
اسر:مش شايفه طريقه كلامه عامله ازاي انا كنت ممكن اموته مكانه.
رهف:خلاص بقي حصل خير وشكرا علي اللي عاملته معايا دا.
اسر:يابت انتي عبيطه دا حقك وملكك ياروحي.
رهف:ابتسمت ليه هروح اجيب حاجه نشربها.
اسر: بيبدلها نفس الابتسامه ماشي مستنيكي في الجنينه.
رهف:انا جيت اهو اتاخرت عليك.
اسر:الثانيه في بعدك بامليون سنه.
رهف:للدرجادي.
اسر:ويمكن اكتر كمان يارهف.
رهف:انا عارفه انك بتحبني.
اسر:وبموت فيكي كمان.
رهف:وانا كمان بحبك يااسر.
اسر:متأكد من دا.
رهف:واي اللي مأكدلك كدا.
اسر:حط ايده عند قلبها دا.
رهف:انت زعلتني جامد يااسر.
اسر:انا عارف ياحبيبتي وحقيقي حقك عليا انا اسف ياست البنات كلهم.
رهف قربت ليه وفتحت ايده ودخلت جوه حضنه واخدت نفس وطلعته تاني بارتياح.
اسر:فين البوسه بقي.
رهف:بكره ماانت اخدتها انهارده.
اسر:بستعباط امتي دا مش فاكر.
رهف:ضربته علي صدره بطل استعباط.
اسر:مش بشبع منك ياحته مني.
رهف:اسر فاكر اول مره شوفنا فيها بعض وهي بتضحك.
اسر:احلي يوم في حياتي.
رهف:كنت عايز تنتقم مني واديك عملتها اهو.
اسر:ولسه هنتقم منك بس يوم الدخل….
رهف:خلاص اسكت انا مش عارفه انت جايب قلت الادب دي منين.
اسر:وهو بيشدها ليه اي يابت انتي مراتي الله.
رهف:طب احترم نفسك بقي الله.
اسر:حاضر فين البوسه بقي.
رهف:اوعي ياض اوعي دا انت رخم هطلع اذاكر.
اسر:اطلعي ياروحي ربنا معاكي.
بقلمي رحمة محمد
عدت الايام ورهف امتحنت ومستنين الشهاده بتاعتها.
رهف:يلا يااسر عايزين نروح نشوف الشهاده بقي.
اسر:يلا يانور عيوني.
راحو الجامعه وفضلوا يدوره علي اسم رهف في الناجحين.
اسر:ياروحي انتي نجحتي بتقدير ممتاز.
رهف:هيييييهييييي وحضنت اسر جامد انا نجحت يااسر نجحت.
اسر:احلي واحده تنجح ياجدعان يلا نروح نعرف رانيا ومصطفي.
رهف:يلاااااا.
اسر:ياعالم ياهوووووو رهف نجحت وهتبقي احلي دكتوره في الدنيا.
رانيا:بجد ونبي جابت تقدير اي.
رهف:امتياز يامامااااا هيييييي وعماله تتنطت من الفرحه.
مصطفي:مبروك ياروح قلبي تعالي اما ابوسك.
رهف جريت عليه وحضنته وبسها من راسها بنتي احلي دكتوره في الدنيا.
رهف:ربنا يخليك ليا يااحلي صاصا في الدنيا.
اسر:طب وانا كمان عايز زي صاصا مليش دعوه.
رانيا:بس ياض انت كلها اسبوع اهو وهتعمل اللي انت عايزو.
اسر:يعني الاسبوع اللي جاي هنتجوز.
رهف:مش بدري شويه.
اسر:عارفه لو نطقتي نص كلمه تاني هقطع خبرك مش كفايا مستنيكي كل دا.
رهف:خلاص ياعم الله الاسبوع اللي جاي.
رانيا:طب يلا بقي عشان نروح نجبلك الفستان بتاعك.
اسر:يلا بينا نروح كلنا عشان نشتري اللبس بتاعنا.
مصطفي:يلا بينا.
راحو جابو الفستان لرهف واسر اشترلها احلي فستان فيكي يامصر واشتره لرانيا فستان سوريه سيمبل واسر جاب بدله لونها ابيض جميله اوي ومصطفي جاب بدله لونها رمادي حلوه جدا وحضره للفرح.
اسر:رهف بقولك اي.
رهف:نعم ياحبيبي.
اسر:فين البوسه.
رهف:مش دلوقتي غير علي الفرح.
اسر:لا هخدها دلوقتي.
رهف قربت من خده واديته بوسه.
اسر:لالا هنااا وهو بيشاور علي شفايفه.
رهف:لما نطلع فوق طيب عشان احنا ف الجنينه.
اسر:طب انا طالع مستنيكي فوق هااا وبيغمز ليها.
رهف ضحكتله ماشي طلعه وراك طلعت رهف ف اوضتها ولقت اسر مستنيها فوق طلع يجري عليها راح حضنها وشلها وحشتيني اوي.
رهف:وانت كمان وحشتني اوي.
اسر:هاتي بوسه بقي.
رهف:مش دلوقتي بقي كلها كام يوم اهو.
اسر:مش قادر بقي انا هموت واكلك.
رهف:يعني اللي خلاك استحملت كل دا مش هتستحمل الكام يوم دول.
اسر:خلااااص فاض بيا بقولك اي تعالي كدا وراح رماها علي السرير رهف صوتت اوعي يااسر وعماله تضحك يابني استني بقي واسر عمال يزغزغ فيها والله مش هسيبك هاتي بوسه وانا هسيبك.
رهف:خلاص اوعي وهديك والله.
اسر:اهو هاتي بقي.
رهف طلعت تجري منه برا.
اسر:بقي كدا كلها كام يوم ومش هتطلعي تجري كدا هتيجي في المصيده ياروحي.
رهف:بس ياض وراحت سبته ونزلت.
بقلمي رحمة محمد
باب الفيلا خبط حد من الخدم فتح.
الخادم:بعد اذنك ممنوع تدخل استاذ اسر مانع دخولك.
سيف:اوعا من وشي راح زق الخادم ودخل و………

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية رهف حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى