روايات

رواية رسالة قدر الفصل الثالث 3 بقلم لارين كمال

رواية رسالة قدر الفصل الثالث 3 بقلم لارين كمال

رواية رسالة قدر الجزء الثالث

رواية رسالة قدر البارت الثالث

رواية رسالة قدر الحلقة الثالثة

فاكر البنت الي كنت بحلم بيها من سنين
ياسين: ايوا ودي مالها ومال البنت دي
يحيي: ياغبي مهي دي نفس البنت
ياسين: انت عاوز تفهمني ان هي دي الي كانت من ٧ سنين وكلالك عقلك وكانت دايما بتجيلك ف احلامك وكنت هتتجنن وتشوفها ع الحقيقه وعاوز تفهمني ان هي دي نفس البنت الي حبتها ف حلمك
يحيي: ايواا بظبط بس صدقني الموضوع مش حكايه حب والسلام
ياسين: اومال حكايه اي
يحيي: حكايه عشق او تقدر تقول ان دي رساله من القدر
ياسين: ياعيني ياعيني ع النااس الي بدأت تحب عيشت وشوفت يحيي ابراهيم زيدان بيحب يجداعاان
يحييي: وطي صوتك الله يخربيت اهلك* هتفضحنا **
ياسين: طيب ناوي تعمل اي معاها
يحيي: مش هسبها اكيد يعني انا مصدقت لقيتها
ياسين: ادخل
فرحه: اتفضل يايحيي
اتفضل يا ياسين
ياسين: فرحه انتي حطيتي ٤ معالق سكر زي مقولتلك
فرحه: ايوا يحبيبي عوزين حاجه تاني
ياسين ويحيي: لا شكرا
بعد مخرجت
يحيي: اختك لسه ف ثانوي صح
ياسين: اخر سنه اهي وهتدخل صيدله انشاء الله
يحيي: ربنا معاها
ياسين: يارب
_________________________________________”_””’
ترن ترن ترنن
تالين: الوو
حور: اي يبنتي كل دا نوم قومي رنيت اكتر من ٥٠ مره
تالين: اي عاوزه اي عوزه انام
حور قومي يلا عوزه اتكلم معاكي ف حاجه
تالين قامت وقعدت علي السرير وقالت بكسل: ها يستي اي فيه اي
بصي عيد ميلاد صحبت اختي يوم الخميس وهي كلمتني وعزمتني وطبعا انا مش هعرف اروح لوحدي واكيد اختي نور هتروح وانا هبقي واقفه زي قرد قطع لوحدي فعوزاكي معايا ومتقلقيش الهديه هنجبهالها سوا قولتي اي
تالين: قولت تصبحي ع خير يلا سلام
حور: لا لا لا استني يخرب عقلك اهدي كده وفوقي معايا واتكلمي جد عشان خاطري تعالي معايا مكسله اروح والبت عزمتني وانتي هتونسيني
تالين: يارب الصبر من عندك انتي قولتي العيد ميلاد امتي
حور بفرح: يوم الخميس ها هتيجي
تالين: ايوا ويلا اقفلي قبل مغير رأي سلام
حور: سلام يا موزتي
يوم ورا يوم وجه يوم الاربع))))))))))****
ام احمد عبير: مالك ياحبيبي
احمد: مليش ياامي
ام احمد: لا دي مش من عوايدك القعده لوحدك كده وقله الاكل وكمان لي مش بتكلم تالين
احمد بتمثيل: لاننا سبنا بعض
ام احمد: يخبر ابيض لي يابني اي حصل
احمد: مش عارف مش عارف ياامي اي حصل
ام احمد: طيب ياابني احكيلي اي حصل وانا هكلم امها ونحاول نصلح الي حصل بينكم
احمد: مفيش يا امي حاجه هتتصلح خلاص وهي مش هترجعلي تاني انا بحبها اوي ياامي هي ازي هان عليها تبعد وتسبني
ام احمد: ياقلبي طيب متعيطش هي غلطانه انها سابتك حقك عليا انا
بكره ربنا يعوضك بالي احسن منها بس انت متزعلش انت تستاهل كل خير يقلب امك (طبعا يستاهل بس يستاهل الي هيحصل فيه)
احمد بدموع تماسيح: سابتني وانا بحبها كسرت قلبي انا مش هسامحها ابدا
ام احمد: منها لله معلش يحبيبي ربنا يعوضك ويرزقك بالي احسن منها وبكره اوعدك هجوزك ست ستها
احمد: يخليكي ليا يماما يحببتي (ابن امك اووي يلاا)
جه يوم الخميس )))))))))
ام تالين: هتنزلي امتي ياحبيبتي
تالين: خلاص اهو اي رأيك شكلي حلو
ام تالين: قمر ياست البنات كلهم ربنا يحميكي من العين يارب خلي بالك من نفسك
تالين: حاضر ياست الكل استني تلفوني بيرن هشوف مين

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية رسالة قدر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى