روايات

رواية دمار العشق الفصل الثاني 2 بقلم نوجا أحمد

رواية دمار العشق الفصل الثاني 2 بقلم نوجا أحمد

رواية دمار العشق الجزء الثاني

رواية دمار العشق البارت الثاني

دمار العشق
دمار العشق

رواية دمار العشق الحلقة الثانية

عبدالله مشي راح ناحيه صفيه وخدها ودخل الجناح بتاعها
صفيه بعصبيه: نتا بتعمل ايي مع الحربايه ديي يعبدالله نا م حذرتك منها واقف ومحاوطها ليه كد انطق بدل مفضحلكو الدنيا
عبدالله كور ايدو بغضب شديد وكان بيحاول يتحكم فنفسو
عبدالله مسك دراع صفيه وقال: بعمل اللي نفسك فيه ي اما
صفيه بعدم فهم: نتا بتقول ايي م فاهمه
عبدالله ببرود: هنتقملك منهم م نتي عايزه كد
صفيه بصتلو والابتسامه ظهرت ع وشهااا
صفيه بفخر وفرح: ربنا يخليك ليا يحبيبي وتعيش وتجبلي حقي
بس نتا ايي بينك وبين روقيه
عبدالله ببرود: متجوزها عرفي
صفيه بشماته: جدع طالع لامك عملت نص اللي عايزه اعملو وطلعت اذكا مني
عبدالله بهدوء: طيب نا هخرج دلوقتى اشوفها ماشي ع متخافش وتروح تقول ل ليل
صفيه بصتلو وهزت راسها وعبدالله خرج
صفيه بصت لطيفو وقالت بشماته وخبث: طلعتي ميه من تحت تبن زي مبيقولو يروقيه لا وعاملالنا فيها الخضره الشريفه خلينا نشوف ونستمتع
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عبدالله خرج راح جناح روقيه دخل وقفل الباب وراه
روقيه كانت بتغير هدومها واول مشافتو جابت الاسدال ودارت نفسها وقالت بتوتر وزعر: نتا ازاي تدخل كد م في باب
عبدالله بصلها من فوق لتحت وطنشها وراح قعد عالسرير وطلع فونو وبق يلعب وقاصد يستفزاهاا
عبدالله ببرود: نا م غريب يروكا يحببتي يعني اخش واطلع زي منا عايز
روقيه بصتلو بعصبيه وغضب شديد
روقيه بعصبيه: اخرج بره يعبدالله اخرج
عبدالله وهو باصص ف فونو: إن كنتي روقيه خرجيني
روقيه هنا جابت اخرها حاشت الاسدال ورمتو باهمال عالارض وراح وقفت قصادو ومسكتو من ايدو وبتشدو
عبدالله رفع عيونو من الفون وبصلها وكانت لابسه قميص حملات رفيعه لونو ابيض وقصير لحد ركبتها
عبدالله بسخريه: منتي حلوه اهوو وبتلبسي قمصان امال معاياا بتقلبي راجل ليه
روقيه حست بوجع من كلام ودموعها اتجمعت ف عيونو وقالت: مدام نا زيي الراجل متجوزني ليه ومخليني ع ذمتك متطلقني
عبدالله بتلاعب: عيوني عايزاني اتجوز حاضر يروقيه هتجوز واخليها تلبس احلا من ده
وبق يمشي صابعو ع رقبتها لحد صدرها وبطنها
روقيه زاحت ايدو وقالت بدموع: غور اتجوز وعيش حياتك ونا بق هتجوز والقي اللي يحبني ويحطني جوه عيونو
عبدالله قام ومسك ايدها جامد وشدها فحضنو وحط ايدو ع وسطها وقال بغضب عارم: دنا هعيشك ف جهنم لو فكرتي بس فالل بتقوليه ده
روقيه بعصبيه وخنقه: متقدرش يعبدالله وحيات اخويا متقدر ولو نتا راجل اعملها وبان ع حقيقتك قدام اخويا
عبدالله لفها ورماها عالسرير لورا
روقيه لتاني مره تتخبط ف ضهرها
اول موقعت حست بالم لسه هتقوم لاقت عبدالله نزل عليها وميل وقرب منها وحط ايدو ع رقبتها وبق يخنق فيها ويقول بهوس وغضب: نا راجل غصبن عنك وعن اخوكي وعيلتك كلها نا سايبك بمزاجي بس ع كلامك ده هعرفك نا راجل ازاي
وفضل يضغط ع رقبتها والغضب عاما عينو
روقيه وشها احمر وبقت ماسكه فطرف السرير وبتخبط بايدها وبتموت تحت ايدو
كان كل مره بيضغط اكتر واكتر
عبدالله كان بيبصلها وبيبص لوشها الاحمر وم مهتم
روقيه سابت ايدها خالص وصوتها اختفى ومبقاش فيه حركه
عبدالله بصلها ببرود وقام من عليها جاب الاسدال ولبسها وشالها وخرج بيها من الباب الل وراه وركب عربيتو ومشي
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
نور بزهق: ليل ابعد بق زهقت
ليل وهو بيقصلها ضوافرها: اهدي ع متجنش عليكي
نور بصتلو واتقمصت
ليل بعصبيه خفيفه: ع نا قايلك ميت مره ضوافرك تتقص قبل متطول كد م تطول وتحطي قرف فيها
نور بصياح اطفال: نا بحب ضوافري اوي وم عايزه اقصها نتا ليه كد
ليل بتحذير: نور
نور بصتلو ونزلت عيونها الارض
ليل رما القصافه بعيد وشدها قعدها فحضنو وبق يمشي ايدو ع وشها وشعرها
ليل بحنيه: نوري اسف بس نتي عارفه اني مبحبش الضوافر الطويله ولا القرف الل بيتحط فيها نا عديتها المرادي ونتي حره بق
نور نامت ع صدرو وقالت بزعل طفولي: يوووه نتا بتعاملني ليه كد وبعدين ملكش دعوه بق بضوافري
ليل بحده: نا ليا دعوه بيكي كلك نتي فاهمه واتعدلي
نور زقتو بايدها ع تقوم بس هو مسكها وشدها اكتر
نور بزعل: عايزه اقوم انام ع متزعقليش كمان الصبح
ليل بحب: لا نا هبعت حد يجبلك حاجه حلوه ونسمع نا ونتي
نور بقمص: لا م عايزه عايزه انام
ليل مسك خدها بايدو وباسها وقرب باسها تحت شفايفها وجنب شفايفها
نور بدموع: ليل عايزه انام
ليل برفع حاجب وعصبيه: مفيش نوم واتعدلي احسنلك ينور
نور بدموع وخوف: بس نا بجد عايزه انام نعسانه
ليل شالها وقام نيمها ف السرير وغطاها ولسه هيخرج
نور بدموع: متسبنيش
ليل غمض عيونو وقال ببرود: م هتتخمدي عايزه ايي
نور بزعل: تعالى نام جنبي او استنا لما انام وبعدين امشي
ليل بصلها وكانت زي الطفله. الل م عايزه ابوها يسبها
راح نام جنبها ومسك فونو وبق يقلب فيه وهو متجاهلها
نور قربت منو ع تحضنو بس
ليل ببرود: اتخمدي
نور بدموع: عايزه انام فحضنك
ليل بعصبيه وخنقه: بطلي عياط م كل حاجه تعيطي عليها
نور بصتلو وخافت
نور بزعل: نا اسفه
ونامت وعطتو ضهرها واتغطت
ليل بصلها وحس انو زودها شويه
ليل بتلاعب وخبث: رروحي هاتي العروسه بتاعتك تنام فحضنك
نور اتعدلت عليه وقالت بغضب طفوله وتحذير: م هاخد حاجه فحضني ومتجبليش سيرت العرايس ديي تاني نا م صغيره
ليل بصلها وضحك ع شكلها ووشها الاحمر وانفعالها الطفولي اللي بيعشقو
قرب منها ومسك رقبتها بايدو وشدها عليه وقال بحب: طيب م المفروض انو البنات بتحب العرايس دي سواء كان كبيره او صغيره
نور بصت بعيد عنو وقالت بزعل طفولي: ونا م بحب العرايس ونتا عارف ومصر تزعلني وتعيطني
ليل مسك فكها وعدل وشها وقال بتوهان: بحبك اوي
نور بصت لعيونو وحطيت صوبعها ع خدو وقالت بحب: ونا كمان بحبك اوي
ليل باس خدها ودفن راسو فرقبتها
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عبدالله كان واقف فالمطبخ ب شورت بس وماسك سجاره ف ايدو وبيصب عصير
خلص ودخل الاوضه جوه وحط ااكاس عالتربيزه وبص لل نايمه قدامو
راح عندها وبق يزيح شعرها لورا ويلعب فيه
شعرها لونو ناري وطول اوي كان بيمسك الخصله ويشدها ويحطها ع وشو
بص لشفايفها وبلع ريقو
حط السيجاره ف الطفايه وقرب مسك رقبتها وقربها من وشو وكان كل ميقرب يبعد بق يمشي صابعووع شفايفها ويملس عليه
عبدالله بعشق وهوس: نتي بتاعتي يروقيه لا نتي ولا اخوكي تقدرو تبعدوني عنك ولو قررو يبعدوكي عني هقتلك واقتل نفسي وراكي
بص لجسمها بتردد شديد وقال: وع بحبك م هلمسك الا فالوقت الل تكوني نتي عايزه وراضيه
قرب وباسها من شفايفهاا وهو مستمتع جدا
هنا روقيه بدات تفوق وتصحصح
فتحت عيونها وبصتلو وهو مكمل زقتو بقوه لدرجه انو وقع من عالسرير
بصت لتفسها لاقت انها لابسه القميص نفسو غطت نفسها ولمت شعرها ع جنب وقالت بوجع شديد: نتا بتعمل ايي نتا بتستغلني
عبدالله قام وراح قعد جنبها وقال ببرود: كنت. عملتها من زمان
روقيه بالم: نا ايي جابني هنا نتا اكيد اتجننت صح روحني ليل لو صحي ملاقنيش هتبقى مصيبه روحني
عبدالله ببرود: م مروحك وهتقعدي معايااا ونتي بق وشاطرتك هلاقيكي قاعده ساكته ومؤدبه هروحك لاقيتك قليله الادب اديني قاعد اعلمك واربيكي
روقيه بصتلو وهيا م قادره تتكلم خالص
حطت ايدها ع وشها وبقت تعيط بالم
عبدالله بصلها وقلق قرب منها وقعد جمبها ومسك ايدها وقال بخوف وقلق: مالك فيكي اييي
روقيه بصتلو بوجع ودموع: عايزه اروح زوري واجعني وضهري كمان واجعني
عبدالله بص ع رقبتها لاقه صوابعو معلمه عليها
عبدالله بخوف شديد: طب طب استني هنزل اجبلك حاجه من الصيدليه مالو ضهرك
روقيه بوجع: واجعني
عبدالله بقلق وخوف: اعدلي وريني كد
روقيه لسه هتعترض بس عبداللهه عدلها ونزل حملات القميص وبص لاقه علامه زرقا فنص ضهرها حط صابعو عليها
روقيه بوجع: اه نتا بتعمل اييي
عبدالله بصلها وقال: ايي العلامه الزرقا ديي
روقيه بدموع: نتا السبب نتا اللي زقتني فالحيطه وخبطني نتا غبي اصلا
عبدالله قام من مكانو وراح لبس بسرعه
روقيه بصياح ودموع: روحني عايزه ارجع هناك م برتاح معاك روحني
عبدالله بهدوء: نا نازل الصيدليه تحت هجبلك مرهم وحاجه لزورك وجاي نشوف الحوار ده
وسابها ونزل
روقيه بصت ف الساعه الل عالحيطه لاقتها اتنين ونص
روقيه بتعب ودموع: نا ايي الل وصلني لكده نا زهقت وكرهتو كرهتو
عشر دقايق وعبدالله رجع تاني دخل لاقها نايمه ع جنبها ودموعها نازله
راح عندها وقال: قومي ع ادهنلك
روقيه بتعب وارهاق: م عايزه نا هخلي دادا تعملي
عبدالله غمض عيونو بغضب
وقال: اتعدل ع اقسملك بالله تكه كمان وم بس ضهرك ثوثو هكسر عضمك كلو
حط الكيس عالتربيزه وراح. قومها غصب وقعدهاا ونزل حملات القميص وبق يدهن
روقيه كانت مغمضه عيونها
وهو كان بيدهن براحه وحنيه
عبدالله ببرود: نتي لو م قليله الادب مكنش حصل كل ده انما لا دنتي قليله الادب ولسانك متبري منك حته ع امي وم عامله اعتبار لحد
روقيه بعصبيه: نا م قليله الادب نتا فاهم ومامتك ديي هيا اللي بتقل ادبها عليا ونا م بسكت لحد حته لو كنت نتا
عبدالله رما الازازه عالارض ومسك دارعها وعدلها عليها وقال بتحذير: امي لا يروقيه ع متزعليش بعد كد
روقيه بصتلو وكانت بتحاول تفهمو
روقيه بسخريه: طبعا مهو نتا حبيب امك وبتاعها اتوقع ايي تاني وهيا اللي ممشياك اصلا
عبدالله رفع ايدو ع يضربها
وروقيه غمضت عيونها وحطيت ايدها ع وشها بخوف
عبدالله بصلها وم عارف يطفي النار الل قادتها جواه
مسك بوقها وقاال: وع قلت ادبك ديي م هتروحي نهائي لو اتطنتططي كد
روقيه بدموع: عبدالله روحني نا بجد تعبت ومحتاجه ارتاح
عبدالله لسه هيقوم روقيه مسكت ايدو وقالت: ع خاطري يعبدالله
عبدالله بصلها وكان هاين عليه ياخدها فحضنو بس مشقادر
دايما بتمنعو عنها
عبدالله ببرود: نامي وارتاحي ونا بره لو احتجتي حاجه نادي عليا
وسابها وخرج
روقيه فردت جسمها ونامت وقالت بعصبيه: منك لله القادر عليك ربنا يخي
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
نور بتوتر: ليل
ليل ببهدوء: اممم
نور بخوف: عايزه اقولك حاجهوبس خايفه تضربني
ليل اتعدل وبصلها بانتباه وقال: قولي
نور بخوف: طب اوعدني انك م هتزعق ولا تضربني
ليل حس انو في حاجه كبيره هيا مبقتولش كد الا لو كانت عامله حاجه كبيره
ليل مسك ايدها وقال بحنيه: لا يحبيبي م هضربك متخافيش قولي ونا سامعك
نور بلعت ريقها وقالت: اصل اصل نا شوفت روقيه مع عبدالله قبل كد
ليل باستغراب: شوفتيهم ازاي يعني
نور استخبت فحضنو وقالت بدموع وخوف: خلاص نتا هتزعقلي ونا خايفه
ليل مسك دراعها وطلعها من حضنو وقال: قولي ينور ع نا كد كد هعرف ولو عرفت من بره ونتي عارفه ومجبتليش سيره هزعلك
نور بخوف طفولي: شوفتهم بيعملو حجات زي الل بنعملها ي ليل
ليل رفع حاجبو وقال وهو بيكدب احساسو: الل هو
نور حاوطت رقبتو بدارعها وحضنتو وقالت: شوفت عبدالله وهو بيحضن روقيه ومره وهو طالع من اوضتها
ليل بصدمه….

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دمار العشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى