روايات

رواية خفايا القدر الفصل التاسع 9 بقلم دعاء تهامي

رواية خفايا القدر الفصل التاسع 9 بقلم دعاء تهامي

رواية خفايا القدر الجزء التاسع

رواية خفايا القدر البارت التاسع

رواية خفايا القدر الحلقة التاسعة

فتح باب الاوضة لقاء غزل بتصلي وتدعي ربهاا كان بيتامل ملامحها واد اي هيا جميلة فاق علي صوتها بعد ما خلصت صلاتها
غزل: عاصف ف حاجه
عاصف: انا انا كنت جاى
غزل: مالك انت كويس ف حاجه تعباك
عاصف: ابوكي
غزل: مالوا بابا هو كويس صح
عاصف: ابوكي اتق*تل
نزل الخبر زي الصاعقة علي غزل دخلت ف صدمة ما اتكلمتش كل اللي بتقوله انا السبب انا السبب
عاصف: غزل انتي كويسة عيطي طيب اعملي اي حاجه
كل اللي كانت بتقولي انا السبب
عاصف: فوقي ي غزل انتي ملكيش ذنب
غزل: انا السبب
عاصف ضر*بها بالقلم افهمي بقا ابوكي اتق*تل انتي ملكيش ذنب
غزل عيطت بصوت عالي اااااه باباااا انا عايزه بابا ي عاصف رجعلي بابا انا السبب انا لو كنت رجعت معاه مكنش حصل كل ده سامحني ي بابا وانا مسامحاك 🥹انت كل حاجه ف دنيتي ومهما عملت هتفضل سندي وكل حاجه ليا ارجعلي ي بابا وانا اوعدك هسمع كلامك وهعمل كل اللي انت عايز 😭😭😭😭
عاصف اخدها ف حضنه وحاول يهديها وهيا بتعيط بعدها اغمي عليها
عاصف: غزل فوقي ي غزل نيمها علي الكنبة وراح جاب المية رش شوية علي وشهااا ابتدت تفوق
غزل: بابا ي عاصف لازم اشوف بابا انا السبب ف كل اللي حصله
عاصف: افهمي بقا ابوكي ما*ت خلاص
غزل: ما*ت وانا هعيش ليه بعدين جريت علي البلكونة وعاصف مشي وراها بس كان ف صعوبة ف المشي لسه ما اتعافاش بالكامل كان بيسند علي الحيط بس حاسس بالم ف رجله
عاصف: غزل استني
وقفت عند السور ولسه هتنط عاصف مسك ايدها وشدها عليه
عاصف: انتي غبيه عايزه تمو*تي نفسك مش خايفة من ربنا عايزه تمو*تي كافر*ة
غزل بتعيط ومش بترد عليه
عاصف: ادعيله بالرحمة والمغفرة ده اللي تقدري تعمليه دلوقتي
غزل: انا عايزه اروح اشوفه
عاصف: حاضر غيري هدومك وانا هستناكي بره اخدك
غزل هزت راسها بماشي
عاصف: بس قبل مطلع توعديني مش هتعملي حاجه ف نفسك
غزل: اوعدك
عاصف طلع بره وهيا بعدها بشوية طلعت كانت لابسه دريس اسود وعليه طرحة سودا
عاصف: يالا
محمود: علي فين ي ابني
عاصف: ابو غزل اتوفي ي بابا وهيا حابه تشوفه للمرة الاخيرة
محمود: بس انت رجلك
عاصف: بقيت بمشي عليها كويس
محمود: اجي معاكم
عاصف: خليك لو ف اي حاجه انا هكلمك يالا ي غزل
وصلوا بيت ابو غزل كانت الشرطة هنااك محاوطة البيت
شرطي: جايين تعملوا اي هناا
عاصف: انا عاصف الحلاني ودي بتكون بنت المتوفي
شرطي: بس مينفعش حد يدخل جوا عشان ف جر*يمة ق*تل بيتحقق فيهاا
عاصم: روح انت وانا هشوفهم
شرطي: تحت امرك ي فندم
عاصم: مين الانسة
عاصف: بيكون ابوهاا
عاصم: البقاء لله
عاصف: اسمحلها تشوفه حتي خمس دقايق
عاصم: صعب عشان بنحقق من البصمات وكل حاجه
غزل: خليني اشوفه وانا مش هلمسه اشوفه من بعيد بس
عاصف: معلش ي عاصم خليها تشوفه انت شايف حالتها
عاصم: بس دقيقتين بس عشان عربية الاسعاف هتيجي تاخده المستشفى
دخلت البيت كانوا متغطي بملاية بيضة الشرطة شالها من علي وشه
وهيا قعدت جمبوا علي ركبهاا
غزل: بابا سامحني لو سمعت كلامك وجيت معاك مكنش يمكن مكنتش سبتني بس لازم تعرف انك بحبك اوي وعمري ما زعلت منك انت كنت سندي ف الدنيا ودلوقتي مبقاش ليا سند سندي ما*ت قول ل ماما كمان اني بحبك اوي 🥹كنتوا خدتوني معاكم ليه سبتوني ومشيتوا انتوا الاتنين انا هعيش لمين بعدكم
عاصم: انسة غزل عربية الاسعاف جت كفايه كده عشان ياخدوه
عاصف: ميل مسكها وقومها معاه وهيا بتعيط بهستيريا 😭
جوا واخدوه علي عربية الاسعاف ومشيوا والشرطة كمان مشيت معاهم فضل كام واحد يحرسوا البيت
عاصف: خلينا نمشي
غزل: مشيت معاه بدون ولا كلمة دموعها بس اللي كانت بتنزل
عده يوم واتنين وهيا مش بتخرج من اوضتها والشرطة لسه متوصلتش ل حاجه كل البصمات كانت ممسوحة والسلا*ح مكنش موجود لما وصلت الشرطه البيت
عاصف: طب والحل اي دلوقتي
عاصم: اللي هيفيدنا ف القضية دي هو الشاهد اللي شاف الراجل وهو بينط من فوق السور
عاصف: بكره اجيبوا واجي علي القسم
عاصم: وانا هكون ف انتظاركم وغزل عامله اي دلوقتي
عاصف: وبتسال عليها ليه
عاصم: سؤال عادي كانت حالته صعبة يوم وفاة ابوهاا وعشان عايز احقق معاها
عاصف: مش بتخرج من اوضتها من ساعة اللي حصل
عاصم: طب حاول تتكلم معاها افادتها ممكن تحل حاجات كتيره
عاصف: تمام ولو ف اي مستجدات قولي
عاصم: اكيد هنفضل على تواصل
عاصف: طب استاذن اناا
رجع على البيت وطلع على اوضة غزل خبط ملقاش اي رد فتح الباب ودخل لقاهاا قاعده بتبص للفراغ وبتعيط
عاصف: غزل
غزل بصت ليه ورجعت بصت للبلكونه تاني
عاصف:*****

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خفايا القدر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!