روايات

رواية حوريتي الجميلة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الجزء الخامس والعشرون

رواية حوريتي الجميلة البارت الخامس والعشرون

رواية حوريتي الجميلة
رواية حوريتي الجميلة

رواية حوريتي الجميلة الحلقة الخامسة والعشرون

حسن. . وهو يمسك ايد مروه تعالي معايا
مروه. بخوف علي فين
العم بصوت واطي وتعالي ما تخفيش يا بنتي
مروه . بخوف خاضر
المحمدي .
وبعدين بقا انا زهقت من حسن ويوسف انا عايز بنتي مش كفايه بفا
الام بحب . المهم هي دلوقتي مع يوسف ما تخافش عليه
الاب . ما هي من الاول معا ايه الي، حصل وعير كل المشاكل دي
احمد . يا بابا حور اللي غلطانه من الاول كانت قالت لحسن علي كل حاجه
الام. حور خافت من كنان والتهديد
المحمدي. بعصبية شديد يعني اول ما حد يقول حاجه تخاف علي طول
احمد. لازم حور تتعلم من الدرس ده كويس
الام. بس انا خايفه علي حور من كنان وفريال
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹عند كنان
كنان. بغضب وهو علي القهوه انا لازم اتصرف في فلوش بسرعه
اه انا لازم ارجع الشفل من تاني واكيد هلاقي حل
ويرجع كنان البيت
انتي يا لا اسمك فريال ردي عليا
فريال ويدور في البيت كله
كنان .يعني غارت فين دي دلوقتي
اكيد هربت هي والزفت بنتها والله لو تقعي تحت ايدي انتي او بنتك لا اكون مقطعكم يا زبالة
وانا اللي صدق انها عملت كده كله علي شاني انا
💐💐💐💐💐💐💐💐💐عند يوسف في الشغل
يوسف. ف التلفون تمام المشروع الجديد
ويفصل التلفون
حسن. وهو يرن علي يوسف
يوسف. الو
حسن. تعاله يا يوسف علي بيت عمك
يوسف. بخضه ايه عمي فيه حاجه
حسن. لا يا ابني بس في موضوع ضروري جدا
يوسف. تمام مسافت الطريق هكون عندك
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺عند حنان
حنان. بغضب شديد
حنان يعني ايه
السواق. يعم لو خطيتي بره الباب ده هقولك لعمار باشا
حنان. وانا مستحيل اقعد مع المجنون ده
السواق. برحتك
حنان يوه
يتصل السواق. علي عمار باشا
عمار. نعم يا منير
منير السواق. البت الي اسمها حنان رفضه تقعد مع محمود

 

 

 

 

عمار. بضحك بصوت عالي برحتها يا متير انا مش بجبر حد علي حاجه
منير .يعني ايه
عمار. خاليها تمشي
حنان. بفرحه تقوم من علي الكرسي وتمسح دموعها وتذهب بسرعه الي الباب
منير . تمام يا باشا مشت
عمار. بضحك ههههههه تعالي انتا ومحمود
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿عند المحمدي في البيت
يدق الباب بقوه
المحمدي خير يا رب
يخرج المحمدي. من الاوضه
تخرج الام. من المطبخ
ويخرج احمد. من الاوضه
خير يا رب
يفتح المحمدي الباب
حسن. تعالي
تدخل مروه
فاتن. ازيك يا مروه يا بنتي
تسلم مروه. علي الام
مروه. ازيك يا طنط ازيك يا عمي
المحمدي. اهلا وسهلا يا بنتي
احمد. ينظر اليها بغضب ايه اللي جابك هنا
مروه. بخوف من صوته العالي انا
حسن. اسكت يا احمد انتا دلوقتي
ينظر احمد. الي مروه بغضب
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐عند فريال
تدخل عليه الحريم المخزن
فريال. بخوف ايه في انتو عايزين مني ايه
احد الحريم. ابدا يا اختي هتعوز من اشكال ايه بسى
الآخر. بس دي ما تنفيش في حاجه
التالته. بس الفلوس الي ادفع فيها كبير
الرابعه . بس لمه تتفك هتجيب اكتر مش مهم الشكل احنا هنبيع قطع غيار
الحريم. ههههههههه
فريال. انتو مجانين انتو بتقول ايه
يقربو الحريم. اليها وينظر بشر اليها
اخرسي خالص

 

 

 

 

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜بعد نصف ساعه
يأتي يوسف. الي بيت المحمدي والخوف علي وجه
يوسف . خير با بابا
وينظر الي عمه انتا بخير
المحمدي. بحب بخير ما تخافش يا ابني
يوسف. في ايه يا بابا
ينظر. يوسف. الي احمد الغاصب الذي ينظر إلى مروه
يوسف . انتي مين
حسن. دي مروه يا يوسف
يوسف . مروه صديقه حور صح
مروه. اه انتا مين
يوسف . وهو يضحك عليه انا مين يا كلبوظه
مروه. بسرعه يوسف اب عمي حسن صح
يوسف. صح
احمد .يا علي النباها
مروه. بسرعه ايه الي غيرك كده ده انا مغرفتكش
احمد . بغضب احنا هنقعد نحكي كتيير ما تخلصي جايه ليه
مروه . بكسوف آسف
يوسف. ايه فى يا احمد بس
حسن. اقعدو يا احمد
حسن. خد ده
يوسف. ايه ده يا بابا
يوسف . وهو يمسك التلفون من ايد حسن ويفتح التسحيل
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
زينه. وهي تحكي مع زين
زين. ههههههه بس ايه احلي خطه دي يا زينه نخلص من حور بلطريق دي
زينه. انا برن عليها مش بتردي عليا
زين . يعني راحت فين اكيد عند حسن عمها
زينه. مش عارف بس اكيد بعد ما عرف بموضوع الجواز العرفي ابوها رماها بر البيت
زين. اكيد طبعا عند حسن
زينه. ما انا برن عليها مش بترد عليا لو عند حسن هترد اكيد
زين. يعني معقول حسن كمان رماها بر
زينه . هههههههههه
زين . انا كنت عايز اروح اخدها من عند ابوها واتسال بيها شويه ههههههه

 

 

 

 

زين. صح ازي حور مضت علي العقد
زينه. بضحك حور هبله اوي قولت ليها ان في مشروع للطلبه مع بعض وعايزين الاسماء وهي مضت من غير ما تقرا هههههههه
زين. بس البت جامد اوي كنت عايز اتسله شويه بيها
واكيد كنان الواطي
زينه. ودلوقتي انتا هتعمل ايه
زين. ببرود هروح عند حسن واقوله عايز مراتي ههههههه
وحنان. اكيد مبسوطه دلوقتي انها خلصت منها
زين. ههههههه وليه الكل بيكره حور
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
يوسف. بغضب يا ولا الكلب
المحمدي. بنتي بتروح من يا يوسف
يوسف . يذهب الي عمه ما تخافش علي حور يا عمي
الام. يعنى انا كده بتي متجوزه اتنين
يوسف. بسرعه لا حور مراتي انا
حسن. اهدي يا اختي اكيد يوسف هيلاقي حل
مروه. بعد ازيك يا عمي ويا ريت تطمني علي حور
حسن. استنى يا بنتي انا اوصلك
مروه. شكرا انا هروح وحده بس طمني علي حور
وانا هكون مع زينه واشوف هي ناويه علي ايه
حسن. لا يا بنتي دول جماعه الشر بين في عنيهم ابعدي انتا عنهم
احمد. بسرعه اه ابعت انتي
مروه . سلام
تنزل مروه الي الاسفل
احمد. بعد اذنكم خمسه وجاي

 

 

 

 

ينزل بسرعه الي الاسفل
احمد. بصوت عالى مروه
تنظر مروه . الي الوراء
مروه. نعم
احمد. بغضب اركبي
مروه. لا شكرا
ينزل احمد. ويمسك مروه بغصب ويفتح الباب السياره ويدفع مروه بدخل السياره
ويلف احمد ويركب السياره
مروه. ببكاء
احمد. أخرس خالص مس عايز اسمع صوتك
مروه. ببكاء انا عملت ايه ليه بتعمل كده معايا بس
احمد. بغضب وهو يضرب في في العربيه بغضب فكري عملتي ايه

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!