روايات

رواية جنون سما الفصل الثاني 2 بقلم جنات بدر

رواية جنون سما الفصل الثاني 2 بقلم جنات بدر

رواية جنون سما الجزء الثاني

رواية جنون سما البارت الثاني

رواية جنون سما الحلقة الثانية

جلست سما تبكي بي حرقه ولا بي ايدها شي سواء البكاء
يارب ارحمني انت الرحيم والله تعبت والله حرام 😭
وبعدين جات ام خطيبها وجايه بغضب
وقالت ايه ياسما في ايه عايزه تسيبي والد عمتك ليه أنا مفهمتش حاجه قاعد يقول أبراج ومعرفش ايه
ام سما قالت
سميه مفيش حاجه ياختي هما زي السمن على العسل
قالت كوثر والكلام اللي قاله عثمان انو مش هينفع يكمله
سميه لا مفيش كلام من ده جنات بدر
رن الفون
كوثر ده عثمان ايوه لا مفيش حاجه وكله تمام ايوه اهتي خد كلمها
خدي يا سما كلمي خطيبك
خدت سما الفون ومشيت
الوو
عثمان ايوه ممكن اعرف ايه اللي حصل ده
سما بواجع شديد وصوت مبحوح من البكاء مفيش حاجه حقك عليا وانا اسفه
عثمان بغرور واللي حصل ده يتقرر
سما وسكا * كين بتقطع في قلبها لا مش هيتقرر تاني اسفه
عثمان تمام وفصل
جلست سما تبكي بي حرقه واحد حقير واناني ومعندوش احساس ازي ازي بكلمه ودموعي على خدي ومش حاسس بي ولا بصوتي المخنوق ازي ازي هعيش معاها ده وهو بيعملني كده ازي يارب أنت مترضاش الظلم يارب ارحم قلبي من الوجع
صباح يوم جديد
سما امي
سميه نعم
سما عايزه أروح بيت خالي شويه
سميه ليه ان شاء الله جعانه عطشانه عشان تروحي بيت خالك
سما البنات وحشوني وعايزه اسلم عليهم
سميه بعد لح كتير من سما قالت خلاص روحي
جهزت سما ورحت بيت خالها
⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️
وسلمت علي البنات وبعدين نور بنت خالها وصحبه عمرها يعني هما الاتنين واحد قالت تعالي ياسما معاي فوق
طلعوا فوق
سما عمل ايه معاكي خطيبك
نور طبعه وحش يا بنت عمتي وعصبي بس بحبه
سما ربنا يسعدكم يارب
نور امين يارب وانتي عملتي ايه
سما نزلت دموعها وقالت جنات بدر اعمل ايه مش قادره اعمل حاجه مش قادره ارفضه عمتك بهدلتني وصوت شهقتها طلع انا تعبت يانور تعبت قوي بقالي سنه على ده الحال ومش عارفه اسيبه انا قلبي اتحطم مبقيش فيه قطعه سليمه انا مش قادره مش قادره 😭
نور حضنتها يا قلبي خلاص هعيط انا كمان بس اهدي امك دي طبعها وحش قوي خلاص اهدي وبدأت تمسح ليها الدموع
سما اللي عايزه ربنا هيكون
بعدين دخلت خلود بتعملوا ايه
سما تعالي يا عروسه كلها كام يوم وتزوجي
ابتسمت خلود عبالكم يارب وحضنتهم
انتهااليوم
⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️
وسما رجعت البيت وزي كل مره عملت الفون صامت عشان متسمعش حد بيرن وصلاة العشاء ونامت هي كانت في انعزال تام ولا بتكلم حد ولا ليه علاقه بي حد بقلم جنات بدر
كان الوجع كسر قلبه بمعنى الكلمة
رجعت تشوف كوابيس تاني وهي كانت بتغرق وبتصرخ تحت المياه بشكل مرعب قامت سما مفزوعه من النوم زي كل مره والخوف مالك قلبها و جسدها كله بيترعش من الخوف وبعدين صلت الفجر وبدأت يومها
بعد اسبوع
عثمان كان بيكلمها ها حتروح الفرح ولا لا بقلم جنات بدر
سما بحده وصوت مكبوت نعم اكيد هروح دي بنت خالي ازي مش هروح
عثمان واكيد هتروحي معاها الكوافير
سما بحده لسه مقرارتش
عثمان طيب وحشاني م*وت
سما بحزن ووجع وانت كمان
عثمان طيب وبعدين
سما بغضب معرفش
عثمان طيب تصبحي على خير
سما وانت من اهله
مرت الايام وكان زفاف خلود وسما راحت معاها الكوافير
وباليل كان الكل مبسوط والفرح جميل وبعدين البنات شدوا سما عشان ترق*ص سما رحت معاهم وبدأت تر&قص والكل كان فرحان ومبسوطين وخلص الفرح والكل رجعت البيت
⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️
وبعدين عثمان بيرن علي سما بغضب وصراخ انتي ازي تعملي كده انا ألناس مسكت سيرتي “””يتبع
ايه اللي سمعه عثمان وهيعمل ايه مع سما وايه
هيكون رد فعل سما ده اللي هنعرفو في الفصل اللي جاي أحداث كتير مشوقة وهتعجبكم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جنون سما)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى