روايات

رواية جميلة جبل الفصل الثالث 3 بقلم شهد أحمد

رواية جميلة جبل الفصل الثالث 3 بقلم شهد أحمد

رواية جميلة جبل الجزء الثالث

رواية جميلة جبل البارت الثالث

رواية جميلة جبل الحلقة الثالثة

جميله. فجاه سكتت وقعدت علي الكرسي وبدموع وقالت معقول اهلي يكونوا عملوا فعلا كده ما تقولي ي وحش بقا اي قصتي وانا ليه هنا عندك وانت مين قولي الحقيقه بقا ؟؟
جبل. خلاص صعبتي عليا هقولك اي قصتك اسمعي بقا انا ولا خاطفك ولا اهلك زهقوا منك ولا كل الكلام ده
جميله. بعصبيه اومال اي انا عايزه الحقيقة وبس
جبل. ي حبيبتي اهدي
جميله. حببتك ؟!
جبل. ايوه حبيبتي وانا حبيبك جبل جوزك ي جميله كل القصه انك فقدتي ذكرتك ونسيتي كل حاجه
جميله. فاقده الذاكره ازاي يعني وبعصبيه ولا انت بتضحك عليا صح
جبل. ي بنتي اهدي بقا علشان اللي في بطنك
جميله. هو اي اللي في بطني هو انا مريضه مرض وحش في بطني ولا اي 🤔

 

جبل. ي حبيبتي لا بعد الشر عليكي
جميله. اومال في اي في بطني
جبل. انتي حامل
جميله.بصدمه 😳 حامل ازاي انا مش متجوزه جاء منين الحمل ده ي مصبتك ي جميله ي نهارك اسووووح ي جميله
جبل. بصوت عالي جميله انا زهقت بجد في اي هو اي اللي جاء منين بقولك جوزك جوزك معنا كده البيبي يبقا ابننا انا وانتي
وفجاه. دخل عليهم ولدين صغيرين ياسين ،، جان وقالوا بابا بابا
جميله. ومين دول وبابا مين
جبل. ولادنا ي جميله وبابا انا
جان. هو ماما خفت ي بابا
جبل. اه ي حبيبي
ياسين ،، جان. ههههيييي ماما وجروا عندها وحضنوها
جميله. اعاااا ابعدوا عني ابعدوا عني انتوا اكيد متفقين مع بعض وعايزين تجننوني انا مش ماما لا ولا انت جوزي ولا انا حامل انت كذاب ي وحش كذاب فين اهلي انا عايزه ماما وبابا هما فين
جبل. بصوت عالي جميله اهدي بقا وي ريت تتقبلي الواقع انتي بقالك 8 شهور علي الحال ده انا تعبت ابوس ايدك ارجعي بقا انا مش عارف اخد بالي من العيال ل وحدي ولا عارف اهتم بنفسي ولا بشغلي ولا بيكي انتي والبيبي
جميله. احسن علشان تعرف قمتي

 

جبل. بصدمه 😳 يعني انتي فاكره اللي حصل ومخلياني متعذب كل الشهور دي مكنتش غلطه يعني بقا بتضحكي عليا والله ل وريك هعمل فيكي اي
جميله. طلعت تجري وقالت اهدي ي وحش اهدا ده انا مراتك حببتك وام ولادك
جبل. كان بيجري وراها وهيا تروح يمين ويروح شمال ويجروا وراء بعض وياسين ،،، جان بيضحكوا عليهم وفجاه جميله. اعاااا وقعدت مكانها
جبل. جري عندها وقال في اي مالك
جميله . وضحكت عليك مفيش بس كفايه جري بقا انا حامل وفرهد،ت من الجري
جبل. ماشي ي اختي خليكي انتي بقا مع العيال وانا هروح الشغل
جميله. ولا تروح فين انا لسه فاقده الذاكره
جبل. لا والله
جميله. اه والله حتي بص
جبل. بصيت ابهريني
جميله. اعااااا اعاااا عفريت ي ماما ي ماما
جبل. هههه قديمه دي يلا مع السلامه ي مراتي
جميله. بدلع جبل حبيبي

 

جبل. ي نعم
جميله. يعني أنا راجعه من فقدان الذاكره مش عايز تقولي حاجه كده ولا كده
جبل. فهم هيا تقصد اي وقال ي ستي بحبك وانا اسف علي اللي حصل وانا عرفت قمتك
جميله. اذا كان كده ماشي وراحت حضنته هيا والولاد
وقالت وحشتوني ي ولاد
ياسين ،،، جان وانتي كمان ي ماما
جميله. فجاه. اعاااااا
جبل. في اي تاني لسه مش مصدقه حكايتنا واني جوزك و ياسين ،، جان ولادنا وانتي حامل
جميله. اعااا بولد بولد الحقني
جبل. بجد ولا هزار ولا بتضحكي عليا المره دي
جميله. اعااا بولد ي مجنون الحقني
جبل. ودها المستشفى و جميله ولدت وجابت ولد اسمه زين
جميله. ااه كفايه لحد كده انا تعبت

 

جبل. ي شيخه ده انتي طلعتي عيني ي ساتر
وبعد شويه جميله. ولا انت مين
جبل. لا بقا انا ماشي كده كتير
جميله. ههه جبل جبل خلاص استني انت جوزي جبللللل
وتمت قصه جميله وجبل

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جميلة جبل)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى