روايات

رواية توأمتي الفصل الثامن 8 بقلم غرام

رواية توأمتي الفصل الثامن 8 بقلم غرام

رواية توأمتي الجزء الثامن

رواية توأمتي البارت الثامن

رواية توأمتي الحلقة الثامنة

ديلارا_بقولك اي يا كركر
كيارا بقر. ف_كركر اي يا بيئه انا اختك الكبيره المفروض تحترميني
ديلارا_الفرق بينا3دقايق ونص يا ماما
كيارا_قصد 3دقايق و45ثانيه
ديلارا_كيارا شامه للي انا شاماه
كيارا _شامه ريحة د. م
ديلارا عنيها احمر. ت واني. ابها بر. زت
ديلارا_ب ش. ر شكلها وجبه دسمه
كيارا بغض. ب مسكت معصم ديلارا
كيارا_ديلارا بابا قال مفيش شرب د. م
ديلارا ز. قت كيارا ع الارض وهت. موت وتشرب د. م هي مهما كان من مصا. صي الد. ماء كيارا وقفت من ع الارض وحولت عنيها للا/حمر وانيا. بها برزت وضوافر. ها طلعت بطريقه مخي. فه

 

كيارا بصوت جهوري_وانا قولتلك مفيش شرب د. م يا ديلارا
ديلارا الغض. ب كان مسيطر عليها وتعطشها للد. م كان عام. يها لدرجة لا توصف اتحو. لت لخفا. ش واتبعت ريحت الد. م وكيارا اتحو. لت وحاولت تلحقها ديلارا وصلت لجنينة الشاليه لقت كيتي رجليها مجرو. حه وبتنز. ف
ديلارا بتبلع ريقها ومصم. صت شفايفها لدرجة انها خلاص مش قادره تسيطر على غريز. تها ولسه هتنق. ض على كيتي وتغر. ز انيابها في رقبتها
كيارا_ديلارا فوقي قولتلك لا انتي لو عملتي حاجه في كيتي ماما عمرها ما هتسامحك انتي فاهمه
ديلارا مهمهاش كلام اختها ولسه هتقرب من كيتي جه فاروق مسكها من رقب. تها رفعها لفوق وكانت خلاص روحها. هتط. لع
سمر بصريخ_بنتي سيب بنتي يا فاروق سيبها
فاروق بغض. ب حجي. مي_انا مش نبهت يا ديلارا ان مفيش شرب د. م عايزه تبقي زيك زي الحيو. انات ديلارا وشها احمر ومبقتش قادره. تتنفس
ساره بدموع_نزلها يا فاروق بنتي هتمو. ت سيبها عشان خاطري
فاروق_نزل كيارا ووقع. ت ع الارض سمر وساره وكيارا جريوا عشان يتطمنوا عليها وفاروق سابها ودخل اوضته
ساره_حبيبتي انتي كويسه
ديلارا_من غير ما تتكلم هزت راسها فوق وتحت بمعنى اه كويسه بقلمي هيام
سمر_طبطبت على ضهرها خدي يا حبيبتي اشربي بؤ مايه
كيارا_ديلارا انتي كويسه دلوقت

 

ديلارا_اه كويسه
ديلارا فاقت وهي حاسه بالذنب هي لو كانت شربت من د. م كيتي كانت هتر. تكب جر. يمه ابوها عمره ما هيسامحها عليها لانها لو استسظلمت لغريزتها وحبها للد. م ممكن متعرفش تس. يطر عليها بعد كده وتوصل انها تشرب د. م البشر
_________في اوضة فاروق__________
الباب بيخبط
فاروق_ادخل
ديلارا_بابا انا…
فاروق_تعالي يا ديلارا
ديلارا_انا اسفه صدقني انا مكنتش اقصد
فاروق_اقعدي يا ديلارا
ديلارا قعدت جمب فاروق ع السرير وهو بيملس على شعرها
فاروق_انتي وكيارا للي طلعت بيكوا من الدنيا انا مش عايز اخس. ر واحده فيكوا انا عارف انه كان غصب عنك لكن انتي معندكيش اراده زي كيارا انتي لو استسلمتي للغر. يزه للي جواكي هتد. مري البشر. يه يا ديلارا احنا بنحمي البشر يا بنتي مش بنحار. بهم انتي واختك جواكوا حجات كتير مش اكتشفتوها انتوا لو مش اسعملتوا قوتكم دي صح هتض. يعوا صدقيني .
ديلارا_انا اسفه مش هتتكرر تاني
كيارا بتمثيل_حطت ايديها على عنيها ورافعه الايد التانيه في الهوا) لا مش معقول خيا. نه لا وفي اوضتي وعلى سريري يالا الهول الحقي يا ساره تعالي شوفي جوزك بيخو. نك
فاروق بضحك_تعالي يا مجنو. نه وبعدين دي اوضتي انا مش اوضتك انتي

 

كيارا هرشت في رساها_بجد
فاروق_تعالي يا كيارا قربي فاروق مسك ايد كيارا ومسك ايد ديلارا وبقوا اديهم في ادين بعض
فاروق_انا عايزكوا توعدوني انكوا متتفر. قوش ابدا
كيارا وديلارا بصوا لبعض وقالوا في نفس واحد _نوعدك يابابا
فاروق_طب انزلوا بقا لما اجهز عشان عادل وعيلته على وصول
ديلارا_بقولك اي يا كركر ما تيجي نلبس زي بعض
كيارا_مسكت المخده حد. فتها في وش ديلارا
ديلارا_شكرا يا كركر كلك واجب
كيارا_بت متقوليش كركر دي تاني
ديلارا_كركر كراكير مسك الكركور
كيارا طلعت تجر. ي ورا ديلارا
كيارا_والله ما هسظيبك
ديلارا استخبت ورا سمر وطلعت لسانها ل كيارا
كيارا بغض. ب_تعالي هنا يا ديلارا
ديلارا_تؤتؤ مث جايه
كيارا _طفله
ديلارا _طلعت لها لسانها منا عارفه اني طفله مث عاكبك(مش عاجبك)
كيارا_اعدلي لسانك للي هقط. عهولك ده
ديلارا اتحو. لت ل ثعب. ان ولفت حوالين كيارا
ديلارا _للي عندك اعمليه يا قطه

 

كيارا مسكت ديلارا من رقب. تها وبقا لسانها طالع وبر. قت بعنيها جامد وبتهز ديلها في الهوا
ديلارا_سيبيني يا مجنو. نه هتمو. تيني
كيارا_اتأسفي الاول
ديلارا_يا بت هلد. غك في عنيكي اعم. يكي
كيارا_شايفه يا ماما سمر قلة اد. بها
سمر_احترمي اختك يا ديلارا عيب كده
ديلارا بنظرة ثعبا. ن برئ_هو انا عملت حاجه يا مامتشي
سمر_انتي ملاك يا قلب امك مبتعمليش حاجه
ديلارا_شوفتي يا انسه كيارا حتى مامتشي بتقول عليا ملاك اهو سيبيني بقا
ساره_خلاص يا كيارا سبيها دي مش هتاخدي معاها حق ولا باطل بقلمي هيام
كيارا رمت ديلارا ع الارض اول ما وقعت رجعت لشكلها الطبيعي
ديلارل ماسكه ضهرها وبتتو. جع
ديلارا_اه يا غضرو. في يا انا يامه روحي يا كيارا يابنت ام كيارا يقعدلك في عيالك
كيارا_انا مش متجوزه يا هب. له
ديلارا_طب وسعي بقا كده لما اروح اغير هدومي
فاروق نازل من ع السلم
فاروق_على فين يا شعنو. نه
ديلارا_اي العيله للي مفيهاش حد بيحتر. مني دي طالعه يا عم اغير هدومي

 

فاروق بصد. مه_عم هي قالتلي عم
ساره بضحك_تعالى يا حبيبي هو في حد بياخد ل ديلارا على كلام
ديلارا طلعت لبست بنطلون ابيض وبلوزه سماوي وكوتش ابيض ورفعت شعرها ديل حصان كانت قمر بنت اللذ. ينه حد. فت لنفسها بوسه في الهوا ونزلت
ديلارا_كيارا انا لاقيتك مخرجه نفس الطقم مرتين اخدت منهم واحد
كيارا_احنا مش اتفقنا نعمل ماتشنج مع بعض
ديلارا _خلصانه يا باشا اطلعي البسي بقا
فون فاروق رن
فاروق_الو نعم يا اسطا عوض
_
فاروق_ اه افتح البوابه ودخلهم
فاروق_الضيوف وصلوا
خرج فاروق وساره عشان يستقبلوا الضيوف
فاروق _اهلا اهلا عادل باشا نورتني يا راجل
عادل_اهلا بيك يا فاروق بيه احب اعرفك انجي مراتي والقائد امير النجار مخابرات عامه اخو المدام وابن عمي طبعا
فاروق _اهلا اهلا شرفتوني
امير_الشرف لينا يا فاروق بيه

 

ساره_اتفضلوا جوه
زين_مامي مامي انتوا مث عيفتوهم بيا
ديلارا من وراهم_احنا عارفينك عز المعرفه يا استاذ زين
زين_مث انتي المذه للي خيجتني من البحي امبايح(مش انتي المزه للي خرجتيني من البحر امبارح)
انجي_ولد عيب
ديلارا_قربت من زين سيبيه يا مدام انجي لسه صغير وبعدين ايوه يا سيدي انا المزه للي خرجتك من البحر
زين_انتي حلوه اوي
ديلارا_ميرسي انتي للي عيونك حلوين وبعدين احنا هنقضيها كلام ع الباب تعالوا اتفضلوا العائلتين اتجمعوا وسلموا على بعض
وقعدوا يتكلموا ويهزروا وامير عينه منزلت من على ديلارا
زين بيشد بنطلون ديلارا لتحت وهي بترفعه لفوق_اي يابني عاجبك البنطلون اقلعهولك
زين_لا مث عايذ البنطلون بث انتي اذاي في منك 2تو
كيارا بضحك_لا يا استاذ زين احنا توأم يعني انا كيارا وهي ديلارا
زين_بث انا كده مث هعيفكوا من بعض انتوا ثبه بعض ولابثين زي بعض
سمر_والله يابنتي ولا احنا بنعرفهم من بعض
كيارا_انا هقولك الفرق للي بيني وين ديلارل وده للي هتعرفنا منه انا هاديه شويه لكن ديلارل بتحب تتكلم وهتزر كتير وتعمل مقالب
ذين_اوف انا كده بيضوا اتلغبطت
امير_تعالى يا استاذ زين وانا هقولك على فكره تعرفهم من بعض

 

زين اي هي
امير_تعالى معيا عن اذنكوا هنخرج بره ونيجي
______بعد مرور عشر دقايق________
امير_هاااا ياسيدي عجبتك الفكره
زين_جميله خالص
انجي_كنتوا فين
زين_انا ومييو جيبنا اتنين بيوش واحد بحيف Kكيايا وواحد تاني بحبف Dديلايا وبكده انا سهل اعيفهم من بعض
زين اخد البروش من.. امير ووقف قدام كيارا وديلارا
زين_انذلوا هنا انتوا كباي اوي
ديلارا بمشاغبه_لا يا استاذ زين احنا مش كبار انت للي صغير
كيارا وديلار نزلوا لمستوى زين وزين شاور بصباعه انتي ديلايا
كيارا بضحك_لا انا مش ديلايا
ديلارا_بت متتريقش على اسمي
كيارا_انا متريقتش زين للي اتريق
كيارا_انا كيارا يا زين ودي ديلارا
زين علق الحروف على بلوزات كيارا وديلارا

 

سمر_الله يجبر بخاطرك يابني اخيرا كده هنعرفهم من بعض
ديلارا_بتكلم نفسها امم عايزين تعرفونا من بعض عشان معرفش اعمل فيكوا مقالب تاني بس سهله جدا دي كده احلوت اوي
فاروق_اي رايكوا نطلع نشوي ع البحر
امير_دي فكره ممتازه جدا
العيله كلها خرجت ع الشاطئ وجهزوا الشوايات واللحمه والجو كان جميل والوقت عدى ما بين هزار وضحك وشقاوة ديلارا وزين وانجي قربت من كيارا وديلارا وبقوا اصحاب واليوم عدى على الجميع بسلام وكان في وعد بتكرار الزياره من تاني
الليل عدى على ابطالنا ما بين دقة قلب وحب جديد وفرح وراحه وللي مكنش في باله حاجه ويا ترى بكره مخبي اي لابطالنا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية توأمتي)

‫6 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى