روايات

رواية تحرش طفله الفصل الحادي عشر 11 بقلم ندى حجازي

رواية تحرش طفله الفصل الحادي عشر 11 بقلم ندى حجازي

رواية تحرش طفله الجزء الحادي عشر

رواية تحرش طفله البارت الحادي عشر

رواية تحرش طفله الحلقة الحادية عشر

يوسف:ساره كانت بتخد مخدرات وحالتها متاخر
مازن بصدمه:مخدرات كمان
يوسف:انا بصيت عليها من بعيد حبتها من بعيد لحد لما قربت انا حاسس اني في كابوس
مازن :انا لازم اخد ساره واعالجها
يوسف مسح دموعو وبصلو:خدها
مازن بصلو شويه
يوسف:ساره عندي فوق نسبه المخدرات كبيره ولسه بتتسحب من جسمها لو مش هتقدر ع علاجها فلبيت ممكن نوديها مصحه احسن ليها
مازن :ايوا هوديها مصحه لما نرجع مصر لازم تتعالج
&&&&&
وعد :عاوزه ادرب
عمرو وقف وبصصلها:انتي مش كونتي بتشتغلي هنا
وعد :وبطلت شغل انا عاوزه ادرب
عمرو:بطلتي شغل منك لنفسك
وعد :لو مش هدربني وتعلمني بوكس ممكن امشي وأشوف مكان تاني
عمرو بصلها وفضل يمشي حواليها :وعد جابر السيد
وعد بصتلو
عمرو :عاوزه تدربي ليه
وعد برخامه :بتسال ليه
عمرو :لازم اعرف السبب انك عاوزه تدربي
وعد افتكرت جابر وبصت لي عمرو: في ناس بدايقني كتير وبكون عاوزه ادافع عن نفسي
عمرو:بس
وعد:اه
عمرو بزعيق مره واحده وعد اتحضت :جهزي نفسك وتعالي
&&&&
عده ربع ساعه ومحمد نايم ع الأرض مش قادره يقوم
محمد حط ايدو ع دماغو بوجع وحاول يقوم
محمد :اه ي دماغي ماشي يا ذكره والله مش هسيبك
محمد حاول يمشي لحد ما وصل ع اقرب مستشفي قبلتو والف دماغو وطلع من المستشفي وكلم شخص في التلفون
محمد :هو فين
الشخص.:ع القهوه
محمد : ماشي روح انت
&&&&&
جابر قاعد ع القهوه وحطط ايدو ع دماغو
محمد جه وقعد قصادو :ازيك يا عمي
جابر بصلو بقرف وحط ايدو ع دماغو تاني
محمد :دانا هبقا جوز بنتك حتي اي المعامله دي دانا حته جيبلك حاجه معايا تروقك
جابر بصلو وبص لي المخدرات اللي في ايدو
جابر جي يا خدها محمد سحب ايدو :لااا مش بساهل كدا
جابر :عاوز اي ما انت خد البت
محمد:واتخانقنا وسابتني
جابر:ازاي
جابر بصلو بتركيز :هي اللي عملت فيك كدا
محمد حط ايدو ع دماغو مكان الجرح:مش موضوعنا المهم قولي يا عم جابر عقاب الاب اللي بيبيع بناتو اي
جابر بستغراب :انا مبعتش حد انت جيت اتقدمت وانا وافقت
محمد :وافقت اه وافقت ليه بقا
جابر :مش عايزها سبها
محمد بصلو وابتسم:طيب عقاب الاب اللي بيتحرش بي بناتو اي
جابر بعصبيه:انت بتقول اي كلام وخلاص ابوك دا كداب
محمد حط رجل ع رجل:واي اللي جابر سيره ابويا دلوقتي
جابر حط ايدو ع وشو بتعب
محمد:تعبان صح مافيش حد بيجبلك الصنف التمام
جابر سكت بتعب :بس انا مش يرضيني انك تتعب خد الحقنه دي وادعيلي
جابر خدها منو بسرعه
محمد ضحك وسابو ومشي
&&&&&&
سليم واقف ف شقه وبيكلم ندي فيديو كول
سليم بيوريها الشقه:بصي يا ندي اخيرا اخيرا جبتها
ندي :حلوه اويي
سليم :ناقص بس العفش
ندي:واحده واحده هنجيبو دي هتبقا شقتنا في المستقبل
سليم بستغراب :دي بتاعت اخواتي يا ندي بتاعتنا لسه هجبها يا حبيبتي
ندي :اي دا انا مش هقعد مع مامتك وأخواتك دانا حبيتهم اوي من كلامك عليهم
سليم :بس انتي لازم يكون ليكي شقه لواحدك
ندي :انت قولت ذكره مخطوبه يعني شويه وهتتجوز وودعد نفس الحكايه مامتك هتقعد لواحدها ازاي انا هكون معاها والشقه كبيره وبعدين انت عارف انت بقالك كام سنه عقبال مجبت الشقه دي ولسه العفش هتجيب دا كله منين
سليم ساكت وبصصلها بحب ع تفكيرها وخوفها عليه
&&&&
مريم حضنه ذكره بخوف
مريم :اهدي يارب مش يحصلو حاجه
ذكره بخوف:كان في دم نازل من دماغو
مريم :ربنا يستر سترك يارب
&&&&&
بعد ساعه من تدريب وعد
وعد قاعده بتنهج بتعب
عمرو بتحذير:وعد قومي لسه مخلصناش
وعد بتعب وصوت مقطع:م مش ق قا قادره
عمرو قرب منها :قدام مش قد تدريبي جيتي ليه
وعد بصتلو بتعب وتحدي وقامت تكمل بعد خمس دقايق بظبط وقعت
وعد بوجع :اه يرجلي
عمرو بزهق:خلاص روحي ومن بكره الساعه ٧ بليل تكوني قدامي
وعد بصتلو بقرف وقامت تمشي
وعد :كان يوم اسود لما قولت هدرب معاك
عمرو:سامعك
وعد نفخت ومشت رجعت البيت
لقت مريم حضنه ذكره
وعد بستغراب:في اي
مريم كانت هتقولها ذكره بصتلها بتحذير
مريم:مافيش اختك بس تعبانه ف بقراء عليها قران
وعد قربت من ذكره:انتي كويسه
ذكره بخوف وتوتر هزت دماغها
وعد قربت منها بصوت واطي :بابا عملك حاجه
ذكره هزت دماغها بسرعه بي لا
وعد اطمنت وقامت :طيب انا هدخل انام شويه علشان انا جايه مدغدغه
مريم :روحي يا حبيبتي
مريم بصت لي ذكره:هنعمل اي
ذكره بدموع وندم :مش عارفه مش عارفه
&&&&
مازن دخل بيت يوسف لقه ساره نايمه وملامحها اتغيرت خالص وشكلها باهت وتعبانه جدا
مازن قرب منها بدموع :انا اسف انا اسف اني سبتك تعيشي كل دا لواحدك انا اسف
يوسف:ساره واخده مهدء مش هتصحه دلوقتي خالص
مازن :ممكن نمشي دلوقتي
يوسف :انا معايا امي وكونت راجع مصر بردو وكونت هخد ساره بس انت جيت فممكن نرجع كلنا
مازن مسح دموعو:تمام يلا بينا
&&&&&&
جابر دخل البيت ونده ع ذكره
ذكره اترعبت ومسكت في مريم
جابر دخل ومسك ذكره من شعرها :عايزه تموتي عايزه تموتي خطيبك بتضربي اومال لما تتجوزي هتعملي في اي
ذكره بتصوت بانهيار
سليم رجع البيت بص سمع صويت ذكره طلع يجري عليها وزق جابر بعيد عنها
وعد قامت تجري
وعد بصت ليهم وبصت لي ذكره وهدومها المتقطعه افتكرت انو جابر كان بيحاول يلمس ذكره
وعد من غير تفكير قربت من جابر وعضتو في كتفو لحد مجاب دم
سليم ومريم وذكره فضلو واقفين ومش مستوعبين اللي وعد عملتو
سليم مسك وعد بعدها عند جابر بلعافيه
وجابر فضل يتوجع
جابر:هموتك يا وعد هموتك
وعد جريت ع ذكره:لمسك عملك اي انطقي اوعي تكوني استسلمتي
سليم بستغراب وصدمه :مين اللي لامسها انتي بتقولي اي يا وعد
وعد بزعيق:بقول الحقيقه بقول انو هو بيتحرش بي ذكره من سنين طويله وبداء يقرب مني زيها لما كبرت واحلويت في عينو بقول اللي ابوك بيتحرش بينا في غيابك انت وماما بقول اللي مصدر اماني وقوتي بياذيني نفسيا وجسديا يا سليم ..
تابع
عزيزتي لا تستسلمي للخطأ لأن الخطأ يحدث بعده اخطاء كثيره وتبقا هذه حياتك
لا تستسلمي انتي اقوي من كل الصعوبات والأزمات.

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تحرش طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!