روايات

رواية بنات الملجأ الفصل الثاني عشر 12 بقلم مادونا عماد

رواية بنات الملجأ الفصل الثاني عشر 12 بقلم مادونا عماد

رواية بنات الملجأ الجزء الثاني عشر

رواية بنات الملجأ البارت الثاني عشر

رواية بنات الملجأ
رواية بنات الملجأ

رواية بنات الملجأ الحلقة الثانية عشر

صباح يوم جديد استيقظت غزل من نومها اخدت شاور ولبست فستان احمر طويل وحزام اسود وطرحة سوداء وشوز اسود

الشباب كانوا قاعدين في الجنينة

والبنات جوا البيت

غزل طلعت للشباب برا

غزل : صباح الخير

الكل : صباح الخير

غزل : سيف ممكن اخرج شوية عشان زهقانة

سيف بعدم اهتمام : ماشي بس تالا وكيلا يروحوا معاكي

غزل بغيظ : طيب

غزل قالت للبنات وراحوا معاها بس جنة خافت تروح واسيل لسة نايمة

دخلوا محل برفانات وفضلوا يختاروا كتير

غزل لنفسها: كلهم ناسين عيد ميلادي حتي سيف بيكلمني ببرود

تالا : يابنتي روحتي فين

غزل : هاا

 

 

 

كيلا : لا دي مش معانا خالص

تالا : هو لحق يوحشك عشان تفكري فيه يابت اتقلي

غزل : مين

كيلا : حبيب القلب سيف

غزل : بطلي رخامة منك ليها

***************************************************
في البيت

اول غزل ما طلعت سيف وحسام ومهند وغسان وجنة بدأوا يحضروا ويزينوا البيت لعيد الميلاد

اسيل : هو في اية

جنة : اصل عيد ميلاد غزل 18 انهاردة وهنعملها مفاجأة

اسيل : بجد

جنة : ايوة

اسيل : اوكي انا هطلعي غرفتي

جنة وهي بتقلدها : اوكي

اسيل طلعت غرفتها وقفلت الباب

واتصلت بشخص

اسيل : الو عملن اللي قولتلك علية ؟

الشخص : …………..

اسيل : وعرفت اية تاني

الشخص : …………..

 

 

 

اسيل بخبث : البنت دي لازم تظهر انهاردة

الشخص : ……….

اسيل قفلت معاه وقالت بشر : استني هدية عيد ميلادك يا غزل هانم ههههههه

***************************************************
في مكان آخر بالصعيد

فتحي ( عم جنة ) في الموبايل : بتقول اية لاقتها

سامر (ابن عم جنة ) قعد باهتمام

فتحي : تمام تمام اقفل دلوقتي

سامر : اية يا بابا لاقت جنة

فتحي : ايوة يا ولدي بيقول انها هنا في الصعيد

سامر : دورنا عليها كتير اوي عشان الورث واخيرا جيتي ياجنة بريجليكي

*************************************************

البنات رجعوا البيت

كيلا بعتت رسالة لمهند من غير غزل متاخد بالها

غزل : يلا افتحوا الباب

تالا : لا انا نسيت مفتاحي

كيلا : وانا كمان

غزل فتحت والنور كان طافي

 

 

 

غزل وهي بتشغل النور : مين اللي طفاه وفين ..

فجأة اتصدمت لما شافت الكل واقفين حول ترابيزة عليها تورتة بصورتها ومكتوب كل سنة وانتي طيبة غزل

غزل : واو انتوا فاكرين عيد ميلادي

سيف : طبعا كل سنة وانتي طيبة

الكل : هابي بيرث داي غزل

سيف كانت في شاشة عرض لصورها من اول يوم شافها لحد دلوقتي واخر صورة ليهم هما الاتنين مكتوب عليها بحبك ❤

سيف : عيد ميلاد سعيد حبيبتي الغالية و روح قلبي عيد ميلاد اجمل واطيب انسانة بالدنيا يارب تكون ايامك كلها فرح و

 

 

سعادة وكل عام وانتي بألف خير يا روحي كل عام وحروفي تعجز عن وصفك وجمال قلبك كل عام وانت قطعة من غيم السماء لا يشبهها أحد كل عام وانتي شيئا لن يتكرر مرتين كل عام وانتي ضحكة تحلق بي إلى ما لا يعلمون كل عام وحبك بقلبي يزيد و يزيد كل عام ودموعك ما تنزل الا لفرحه كل عام وانت روحي وسر سعادتي وضحكتي اليوم يوم مميز اليوم عيد ميلاد اجمل واغلى واحلى انسانه بالكون عيد ميلاد اميرتي اخبرها ياميلادها الجديد اخبرها انها مختلفه اخبرها كم امنيه جميله اتمناها لها كل عام وانا معك كل عام وانتي سعادتي وروح روحي كل عام وضحكتك ماتغيب كل عام وحبك بقلبي يزيد ويزيد كل عام وانت حبيبتي كل عام وامالك وامنياتك تتحقق كل عام وانت بالف خير ياروحي وعقبال ال10000 سنه. كل عام وانت في طريقي ضحكه كل عام وانت الامان كل عام وصوتك حب للحياه كل عام وانتي العيد نفسه كل عام وقربك يقويني للحياه كل عام وانا بخير معك كل عام يكون حلو فيك كل عام انتي كلهم في قلبي كل عام وانت اجمل من العام الي قبله عيد ميلاد سعيد حبيبتي وكل سنه وانتي بخير بحبك❤ .

غزل مكنتش مصدقة : وانا كمان بحبك اوي ❤

: سيف وحشتني اوي يا حبيبي
**************************************************

تفتكروا مين دي ؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنات الملجأ)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!