روايات

رواية بكره هتحلى الفصل الرابع عشر 14 بقلم فرح محمد

رواية بكره هتحلى الفصل الرابع عشر 14 بقلم فرح محمد

رواية بكره هتحلى الجزء الرابع عشر

رواية بكره هتحلى البارت الرابع عشر

رواية بكره هتحلى
رواية بكره هتحلى

رواية بكره هتحلى الحلقة الرابعة عشر

ماالك: شاامه حااجه انااا شاامم ريحه غريبه
تقى: يانهاار مش فاايت شاااط ياماالك تاانى يلهووى قالتهاا بدموع 🥺🥺
ماالك: بيضحك بصوت عاالى لا وااضح الجماال بصرااحه ههههههه
تقى: لو مسكتش هعيط🥺
ماالك: فدااك الف كيك ياقلبى،، وقرب منهاا وكان بيبص لعيونهااا،، عاارفه هقوولك سررر محدش يعرفه غيرك وهمس ليهاا
بس فجااه دخلت العقربه قصدى نسرين
نسرين: الله الله اييه الجماال داا، اوعى اكون اذعجت حضراتكم
تقى: بصت لهاا بغل وسابتهاا ومشت
مالك: اييه ياحب اناا بس كنت…
نسرين: ما بس ولا مبسش انت كماان،، لو لقيتك مقرب منهاا تاانى مش هيعجبك الى هعمله فاا..
قاطعهاا ماالك
ماالك: لا حااسبى على كلامك كدااا اناا راجل هناا فااهمه
نسرين: ياحبيبى مش اناا حبيبتك قرب لييه اناا ولسسه هتبوسه بعد عنهاا ومشى
نسرين: ياابن،، ان مخليتك تبوس رجلى مبقااش اناا،، ان ماخليتك تشحت فى الشواارع مبقااش نسرين ياماالك
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بليل على العشاا والكل متجمع
ماالك غمز لتقى من غير مااحد يااخد بااله وبالفعل فهمت هو عااوز اييه
تقى: احممم، عن اذنكم هرووح الحماام بس
الحجه: خدى رااحتك
🌷🌷🌷
دااخل المطبخ //
تقى: داده ياحبيتى سيبى كداا العصير داا لو سمحتى ،، ممكن كباايه ماايه،، واستغلت انشغاالهاا وحطت حااجه فى العصير
ــ اتفضلى الماايه اهى
تقى: لا خلاص شكراا وراحت تكمل العشاا
🌷🌷🌷🌷
على السفره //
تقى رجعت وقعدت مكانهاا وغمزت لماالك بمعنى تماام
ماالك اكتفى بالابتساامه
الحجه: مبتكليش لييه ياسلكه كلى كداا عشاان تبقى مربربه كداا
نسرين: مربربه؟؟!! وسلكه؟؟؟!
تقى مقدرتش تكتم ضحكتهاا وصوتهاا على
نسرين: ضحكتك اووى، اضحكى يااختى وجاايه تقوم قاطعتهاا الداده
ــالعصير يااست هاانم
نسرين: اييه التااخير داا كله،، واخدته منهاا وشربته كله وهى وااقفه وطلعت على اوضتهاا
تقى فى سرهاا: هاااين عليااا ارق*عع زغروطه والله
ماالك فى سره بردوو: وهو شاايف ابتساامه تقى،، هاانت اهى وهااخدلك حقك وحقى من الوس*خه دى بس الصبرر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دااخل جنااح نسرين //
كاانت بتكلم شخص فى الفوون
نسرين: تماام كدا كداا هخلص النهاارده متقلقش بس وفحااه حست بدوخه، سلام دلوقتى اصل دمااغى هتنفجرر وقفلت ومحستش بنفسهاا غير وهى وااقعه على الارض
وفى نفس اللحظه دخل ماالك وتقى عليهاا
تقى: الجمو*سه وقعت،، الجمو*سه وقت كاانت بتقول كداا وهى بترقص من الفرحه
ماالك: طب يالاا يااختى قبل ماتفووق،، شيلى معااياا كداا
وبالفعل شالوهاا وحطوهاا على السرير،، وتقى وقفت فى زااويه على اسااس تكون بعيد عن نظر نسرين
ماالك قرب من نسرين وهى قااعده تخر*ف بكلام اثر المنوم الى كاان فى العصير
ماالك: نسرين ياحبيبتى
نسرين: امم دمااغى وجعاانى اووى مش قاادره ومش شايفه قداامى اااااااه،، عااوزه اناام ابعد عنى
ماالك: بتكرهى تقى صح،، تيجى نرميهاا برره البيت داا
تقى: ترمى مين ياروح ما… قاطعهاا ماالك
ماالك: هسسسسسسس،، وكمل الى بيعمله
عاارفه لو مضيتى هناا هنرميهاا زى الكلبه يلا ياحبيبى امضى يلا عشاان اسيبك تناامى ، وبالفعل سمعت كلامه ومضت
ماالك: ايووه هناا شطووره شطووره اووى ناامى بقاا ناامى هههههه
وجرى حضن تقى وشالهاا وخرج على حناحهم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
داخل الجنااح //
تقى: اييه اليوم الحلو دااا لولولولولى
ماالك: هو انت لسه شوفت حلاوه يااملبن انت
عااوزه اقوولك اسف على كل حااجه اسف بجد بس انتى عاارفه انه كاان غصب عنى صح اسف سامحينى🥺🥺🥺
تقى: هساامحك بس بشرط قولى كل داا حصل ازااى،، وازاى البتااعه دى كاانت عااوزه تااخد املاكك
ماالك: بصى ياستى ك….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بكره هتحلى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!