روايات

رواية بعت نفسي الفصل التاسع والأربعون 49 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الفصل التاسع والأربعون 49 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الجزء التاسع والأربعون

رواية بعت نفسي البارت التاسع والأربعون

رواية بعت نفسي الحلقة التاسعة والأربعون

ثاني يوم الصبح
مليكه صحيت تعبانه
اما ادهم كان متنرفز اوي
وكانت بتغير ليه هدومو
**مليكه ما تتعبنيش لو سمحت انا بجد تعبانه
**ادهم بصوت عالي خلاص بقيت حمل تقيل عليكي؟؟
**مليكه ماتقولش كده حرام عليك انا حاسه قلبي حايوقف بيوجعني اوي
**ادهم كل دا علشان ماقدرتش ابسطك امبارح ؟؟
**مليكه انا اسفه والله
**ادهم انت تتأسفي ليه انا اللي لازم اتأسف علشان مابقتش راجل قادر يلبي رغبتك كا ست
**مليكه انت عارف انو ولا فارق معايا الموضوع دا
**ادهم اه بدليل كنت حاتتجنني عليا امبارح
دخل اكرم
**اكرم مالكم صوتكم عالي كده ليه؟
**ادهم انت ازاي تخش علينا كده انا ومراتي؟
**اكرم اهدا مالك متعصب
هنا مليكه وقعت من طولها
اكرم راح عندها
**اكرم مليكه فوقي مالك؟؟
ادهم شايف اكرم ماسك مليكه وهو مش قادر يعمل حاجه
من غير مقدمات اكرم شالها وطلع يجري بيها المستشفي
هنا ادهم طلع الجنينه
وسمع عصمت
** عصمت شوفت يا بابا عمل ايه؟
**رحيم عمل ايه انو اخذها المستشفى
**عصمت ما كان ممكن يجيب ليها دكتور هنا ؟
**رحيم عصمت كفايه
**عصمت ايه رأيك بقا إن مليكه كل ليله بتطلع بليل تتسحب وتقابل اكرم في الجنينه
**رحيم اياكي اسمعك تتكلمي في الموضوع دا
عصمت كانت بتتكلم بصوت عالي علشان شافت ادهم طلع واكيد سمعهم
في المستشفى
**شريف دقات قلبها غير منتظمه ايه اللي وصلها الحاله دي ؟؟
**اكرم مش عارف بس الصبح سمعت صوتهم عالي جدا دخلت اشوف في ايه ادهم اتعصب عليا علشان ما اخدتش الاذن ادخل عندهم فاجئه وقعت مليكه وشها اصفر شيلتها وجيت هنا خفت يجيبو دكتور ويعرفو انها حامل
**شريف علقت ليها محلول عملنا تحاليل اول ما تطلع نعرف عندها ايه
**اكرم واخبار تحاليل الدوا ايه ؟؟
**شريف حاتصل بي المعمل اشوف عملو ايه
اتصل ادهم بي اكرم
**ادهم ما بتردش ليه؟
**اكرم اسف والله بس كنت مشغول
**ادهم طمني فيها ايه؟
**اكرم هي في غرفه بحاولو يفوقوها وضربات قلبها غير منتظمه هو حصل ايه وصلها كده؟
**ادهم مش عارف الصبح قالتلي تعبانه وقلبي بيوجعني
**اكرم اه دقات القلب فيها مشكله
**ادهم هي حالتها خطيره؟؟
**اكرم مش عارف والله انا وصلتها و قاعد بره مستني
بعد ساعتين
**شريف تعالا يا اكرم عايزك في المكتب
راحو المكتب
**أكرم في ايه يا شريف ؟
**شريف للاسف التحاليل طلعت وفي نسبه عاليه من منشط جنسي خلا حالتها كده
**اكرم بصدمه بتقول ايه؟؟
**شريف زي ما سمعت شكل ادهم اتجنن وماصدق بقا كويس اداها منشط جنسي وهي حامل وصغيره جسمها ماستحملش الحمدالله جبتها في الوقت المناسب كان ممكن تموت بسكته قلبيه
**أكرم مستحيل ادهم يعمل كده
**شريف التحاليل مش بتكدب
وكمان في حاجه
مليكه عندها حق الدوا مش هو اللي في العلبه
التحاليل بتقول إن اقراص دي بتموت اي نشاط في العضلات وبتأذي الخمول في المفاصل
علشان كده حالتو بقت متاخره بعد مكان بقا كويس
ودا تفسير انو اداها منشط جنسي علشان تحاول معاه
**اكرم لا لازم اتصل بيه
**شريف ماتقولش ليه علي اقراص
**ادهم الو
**اكرم نتيجه تحاليل طلعت ومصدوم من اللي انت عملتو توصل بيك القذاره انك تدي مراتك منشط جنسي؟؟ انت عارف انها كانت حاتموت
بسكته قلبيه لولا ستر ربنا اني لحقتها
**ادهم ايه الهبل اللي انت بتقولو انا اعمل في مليكه كده ؟؟
**اكرم فهمو يا شريف
وفتح لسبيكر
**شريف ازيك يا ادهم ؟
**ادهم انا زي الزفت ايه اللي بقولو اكرم دا
**شريف التحاليل هي اللي بتقول
ادهم افتكر امبارح حالت مليكه
**ادهم يبقا حد حط ليها حاجه لان فعلا مليكه مكانتش طبيعيه بليل وقالتلي انا جسمي مولع نار
ودي مش في طبيعتها
**شريف وحصلت علاقه بينكم ؟
**ادهم لا
**شريف اخر حاجه اكلتوها كانت ايه؟؟
**ادهم الشغاله جابت لينا عصير فراوله علشان مليكه كان نفسها فيه و طلبتو
**شريف يبقا حد حط ليها المنشط دا
**ادهم بس ليه؟ ومين يعمل كده؟؟
**شريف والله انت ادرا بي الناس اللي عايشين معاك
**ادهم طيب هي كويسه انا محتاج ليها اوي
**شريف ساعه كده وتكون عندك
ادهم خلي بالك منها ومن نفسك
و قفل معاه
**اكرم مافيش غيرها عايزه تخلص منهم لا و الحلو بقا انها خلت جدي يشك فيا اني علي علاقه مع مليكه
**شريف لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم دي اتجننت علي آخر
صحيت مليكه ودخل عندها اكرم وشريف وفهموها كل حاجه
**مليكه لا كده انا وهو في خطر حابقا انا اطبخ ومش حاخلي حد يجيب لينا حاجه
**اكرم احسن حاجه
وبالنسبة لي الدوا حانعمل نفسنا مش عارفين
**شريف اه وخلي العلبه زي ما هي وشيلي الاقراص منها علشان لو دورو في غرفه مايشكوش
والدكتور حايجي بليل يديلو حقنه قويه مده 3 ايام تشيل مفعول الدواء اللي كان بياخدو
**مليكه انا خايفه من رده فعل ادهم
**شريف انا فاهم خوفك بس مش لازم ادهم يعرف حكايه الدوا حايزعل اوي اوي وانت عارفه العامل النفسي مهم جدا
**مليكه حافضل مخبيه عليه الحمل ؟؟
**اكرم لازم يا مليكه لو حد عرف ممكن يعملو ليكي حاجه
رجعت مليكه القصر
وراحت عند ادهم
**مليكه انا اسفه اتاخرت عليك
**ادهم حمدالله علي السلامه انا اسف مش قادر احميكي
**مليكه ماتقولش كده الحمدالله ربنا ستر بس انا مابقاش عندي ثقه ولو تسمح ليا عايزه انا اعمل اكلنا وحاجتنا ومش عايزه حد من الخدم يدخل عندنا
**ادهم إن شاءالله بس كل دا كثير عليكي
**مليكه لا مش كثير وبعدين كم يوم ونسافر
**ادهم نسافر فين مش شايفه حالتي بقت ازاي والدكتور اجل العمليه
**مليكه كلو خير يا ادهم إن شاءالله كل حاجه حاتبقا كويسه
بعد اسبوع
الدكتور حدد موعد العمليه
و حجزو الطياره
ادهم ومليكه واكرم
بس عصمت كانت حاتتجنن ومش فاهمه ازاي وبعتت زينب الشغاله تشوف علبه الدوا لاقتها نفسها اللي رسلت ليها صاحبتها من امريكا
وابتدت تخلي رحيم وادهم يشكو في مليكه واكرم
في ليله
مليكه نايمه وادهم صحي علي صوت رسائل
فتحها وشاف فيديوهات وصور لمليكه وادهم
وطبعا عصمت زودت شويه بهارات فوتوشوب علي الصور
ادهم كان حايتتجنن ومش عارف يعمل ايه
اخد تليفون مليكه وفتح الشات بينها وبين اكرم وكان عباره عن رسائل يطمن عليها او يقولها تعالي عندي الجنينة
اليله دي عدت صعبه علي ادهم اكثر اثنين بيتق فيهم اكرم ومليكه مستحيل تكون بينهم علاقه
تاني يوم ادهم زعلان بي بص علي مليكه وحش
**مليكه مالك يا ادهم ؟
**ادهم مافيش لو سمحتي عايز افضل لوحدي
طلعت مليكه راحت الجنينه كان اكرم قاعد
راحت تتكلم معاه وهنا شافهم ادهم
**”*************************
ايه رأيكم في الأحداث ؟؟

===================================

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بعت نفسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى