روايات

رواية بالغصب ولكن الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسملة بدوي

رواية بالغصب ولكن الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسملة بدوي

رواية بالغصب ولكن الجزء الثاني عشر

رواية بالغصب ولكن البارت الثاني عشر

بالغصب ولكن
بالغصب ولكن

رواية بالغصب ولكن الحلقة الثانية عشر

عايزه تحرقيلي قلبي زي ما حرقتلك قلبك على ابنك هقتلك ادتيله اي طب انا مجتش جنبه انا بعتلك ناس يضربوكي هما مجتش جنبه اناااا جااالك قلب ازااااااي الحقووووولييي ابنييي والنبي وفجأه سكتت بصدمه بعد ما استوعبت الي قالته
فادي قرب منها بشر….. نهار ابوكي اسود انتي بتقولي اي… مسكها من طرحتها بغل انطقيييي
ادم مسك ايدي بعنف جامد وهو بيبص على رشا بشر…. اه ايدي يا ادم حاسب
ادم كان فـ مالكوت تاني خالص مش شايف ولا سامع اي حاجه غير صوت رشا وهي بتعترف
رشا بدموع…. انا انا ءء
فادي ضربها بالألم…. آه يـ حقيره
رشا حطت ايدها بدفاع على وشها…. والنبي نشوف بس آدم الاول والنبي وبعدين اعمل الي انت عايزه والنبي
فادي زقها بعنف وراح لـ ادم الصغير بس بردوا مصحاش
رشا بدموع وعصبيه ووجهتلي الكلام…. انطقي قولي عملتي اي فـ ابني
آدم جوزي زعق فيها…. انتي اي ياشيخه شيطانه مابتتهديش كل مصيبه تلبسهالها هي معملتش حاجه
رشا بصريخ….. عملتي اي… قولييي
بصيت ليها…. خمس دقايق بالكتير وهيصحى
ادم بصلي بتفاجأ…. انتي عملتيله حاجه.
هزيت راسي… ايوا انا عملت الخطه دي عشان اكشف حقيقتها وحصل الي عيزاه ودا منوم مش مضر هيصحى بسرعه
ورشا بدموع…. واستريحتي
بصتلها بغضب… دا انتي جبحه بقا
حماتي فجأه قالت… هتلمي هدومك وعلى بيت اهلك وابنك تنسيه وورقتك هتوصلك
كله ساكت محدش اعترض بس انا قلبي وجعني عليها بس تستاهل وقعت فـ شر اعمالها
رشا بصريخ….. دي شقتي من حقي ودا ابنيييي ودا جوزي
فادي ضربها تاني بالالم… اكتمي وانا الي هسبهالك مخضره يا رشا وهطلقك بردوا
رشا فجأه مسكت راسها وحست بدوخه شديده واغمى عليها
فادي غصب عنه لقى نفسه بيشيلها وجبلها دكتوره…
_مبروك حامل
فادي وشه اصفر وكلنا بصراحه اتصدمنا الخبر دا مجاش فـ وقته
ادم خدني ونزلنا وانا حرفيا مصدومه انا ماخدتش حقي بردوا.. نار قلبي لسا مطفتش.. لقيته مسح على شعري بحنيه…. بيبي
بصتله بستنكار… افندم
بصلي وقال بعفويه…. اي وحشه
ضحكت غصب عنه…. هو دا وقته..
بصلي بغضب مضحك…. يعني وحشه ولا
ضحكت وانا بقرص فـ خده…. حلوه زيك
غمزلي بمشاكسه…. الله الله انا بتعاكس بقا
شاركته الضحك…. حاجه زي كدا
طب تعالي اقولك كلمه سر
زقيته بخجل….. ادم بقا.
عدت الايام وانا في حالي حتى حماتي مش بنزلها هي الي بتطلعلي ناكل مع بعض ونقعد مع بعض شويه وتنزل
..
فادي معاملته اتغيرت كليا مع رشا ومبقاش طايقها
وكان بيتكلم في التليفون
ياحبيبتي انا اكتر والله
…..
يعني اي بس اهدي
…….
والله بحبك
مينفعش اطلقها حامل وام ابني كمان
……
خلاص اجبها عشان اهلك واقول انها موافقه وعادي
……..
بليل لا بسرعه اوي
…….
مش قصدي ياروحي
……..
يعني اخر الاسبوع كدا
…….
وانا كمان ياقلبي هتوحشيني
قفل وبيبص لقى راشا واقفه ودموعها مغرفه وشها وفجأه جريت وسابت كل حاجه حتى ابنها وفتحت باب الشقه ونزلت جري زي المجنونه وتشاء الصدف ووقعت بالظبط قدام شقه ادم الكبير واتكعبلت ووقعت على وشها كنت انا ساعتها بنضف الصالون وسمعت صوت هبده قويه قدام الباب فتحت لقيت رشا مرميه على الارض وبتعيط بصوت مكتوم وماسكه بطنها وراسها بتجيب دم وبُقها… كنت واقفه مصدومه مش عارفه اعمل اي فجأه الشيطان قالي اقفل الباب وهيبقى ولا من شاف ولا من دري وكدا اكون اخدت حقي وادوقها من نفس الكاس… بس لقيتني بجري عليها وانا بعيط معاها يارب ماحد يشوفها ابدا احساس بشع وقعدت اصوت…. رشا رشااااااا رشااااااا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بالغصب ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى