روايات

رواية انت ملكي الفصل الأول 1 بقلم شيماء صلاح

رواية انت ملكي الفصل الأول 1 بقلم شيماء صلاح

رواية انت ملكي الجزء الأول

رواية انت ملكي البارت الأول

رواية انت ملكي الحلقة الأولى

يلا ي زينب افتحي الشاشه اصلا حبيبي وعمري طالع علي الشاشه دلوقتي يلا اخلصي
زينب…. حاضر استني اهو يوسف اهو ومين دي كمان انتي مش قولتي انو طالع لي وحده
رهف بصدمه😳….. دي سالي السكرتيرة ودي الي طالعها معاه هو مقاليش انو واخد حد معاه ولو واخد المفروض انا
زينب….. طيب نسمعا بقي هو هيقول اي
*********************’
المذيع….. اهلا بيكي يوسف
يوسف….. اهلا
المذيع…… اهلا انسه سالي
سالي…… اهلا بيكي
المذيع….. ممكن تعرفنا علي انسه سالي
يوسف هو ماسك ايدها….. دي سالي شركتي في الشركه وحبيبتي كمان
***************
رهف عصبيه…….. حبيبتك وكمان ماسك ايدها
زينب بصدمه…… انتي عملتي اي شوفي ايدك كسرتي الكوبايه في ايدك ي مجنونه
رهف بعصبيه…… يوسف اتجنن خالص
هاتي الكوبايه بتاعتك
وأخذتها
زينب بصدمه….. الشاشه ي رهف يخربيتك ودي زبها اي
رهف…. هجبلك واحده غيرها ي زينب
انا ماشيه
زينب…… استني هنا تروحي فين انتي مجنونه
رهف….. هروح القناه هجبيبها من شعرها
زينب…… ولااي الفضايح
رهف….. هي لسا شافت فضايح
زينب…..طيب بس اهدي بي كدا يوسف هيكرهك ويدافع عن سالي صح ي روحي اهدي كدا وبكره في الشركه ابقي اعملي الي انتي عايزاااا
رهف بحزن….. تمام ي زينب هاتي الفون علشان اشوف هيقول اي تاني
زينب….. لا انتي تدخلي تنامي يا رهف يلا ي روحي
***************’
صحيت من النوم ولبست
زينب……. ها رايحه الشركه طيب يلا وصلني
رهف…… تعالي يلااا
********** في الشركه
دخلت علي يوسف في المكتب لقيت سالي قاعده وبيتكلموا
احم يوسف حبيبي ودخلت في حضنه وحشتني ي روحي اووي
يوسف…… وانتي اكتر ي قلب يوسف
سالي…… اهلا رهف
بصت رهف عليها ومردتش
يوسف….. مالك ي رهف
رهف……. نتكلم لوحدنا ي يوسف
يوسف…… لا سالي مش غريبه اتكلمي ي رهف
رهف بعصبيه……. بقولك لوحدنا ي يوسف
يوسف….. طيب خالص علشان كمان عايزك في موضوع
سالي….. بعد اذنكو
يوسف….. تعالي اقعدي عايزك في موضوع مهم ي روحي
رهف…… قول ي روحي
يوسف….. انا بحب
رهف بفرح….. بتحب مين قلبي
يوسف……. سالي
رهف بصدمه….. سالي ومالو حلوه سالي
يوسف….. عارف انها حلوه وجميله انتي متفرجتيش علينا امبارح
رهف……..
يوسف…. رهف
رهف….. لا نمت بعد اذنك ي يوسف
يوسف…… الموضوع الي انتي عوزني فيه
رهف……. مفيش ي يوسف
وطلعت رهف وعينها كلها شرر
دخلت مكتبها وطلبت سالي
سالي….. نعم ي رهف
رهف…. اقعدي ي حبيبي
بصي بقي يوسف جاي عندي انهارده وانا عايزك تجي كمان بس اوعي تقوليلو حاجه خليها مفجاه ي عمري وطبعا زينب بنت عمي هتكون معنا يعني متقلقش
سالي بفرحه….. طبعا ي رهف هجيلك
رهف بشر….. تمام ي قلبي هبعتلك العنوان وانا مستنياكي ي قلبي
سالي…. اوك
رهف…. شوفي شغلك بقي
ومشيت سالي
رهف……. تمام ي يوسف انت السبب بقي
الو
زينب….. اي ي قلبي
رهف….. حكتلها كل حاجه
زينب….. حرام ي رهف عادي في رجله كتير غيره
رهف……. الي انا قولت عليه هيحصل ي زينب وبليل ودلوقتي طلعي علي الفيلا القديمه تجيب حد ينضفها
وقفلت
*************بليل
اتفضلي ي سالي نورتي بجد
رهف….. دي زينب بنت عمي
سالي…. اهلايا زنيب
زينب……..اهلا
سالي….. اومال فين يوسف
رهف…… هو يتأخر شويه انتي عرفه بقي مشغله كتير تعالي نشرب حاجه عقبال ما هو يجي
زينب….. اتفضلي العصير
سالي….. ميرسي
رهف…… اشربي ي عمري
وفجأه سالي حاست بي دوخه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انت ملكي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!