روايات

رواية امتلكني الفصل الثاني 2 بقلم ندى رأفت

رواية امتلكني الفصل الثاني 2 بقلم ندى رأفت

رواية امتلكني الجزء الثاني

رواية امتلكني البارت الثاني

رواية امتلكني
رواية امتلكني

رواية امتلكني الحلقة الثانية

الشاب ببرود : جوزك ..
حور بعياط : جوزي ازاي يا عمو ..
الشاب : اهو عمو دا هو الي لسه كنت معاه تحت علشان اكتب كتابك..
حور ببراءه ودموع: انا مش فاهمه حاجه ..ممكن يا عمو تفهمني.. ازاي انت جوزي وانا اول مره اشوفك ..
(حور خالد ..بنت جميله جداا عندها ١٥ سنه ابوها مشلول وامها هي الي بتشتغل علشان تصرف على البيت ..علشان كدا كانت عشيتهم متوسطه او تحت المتوسطه كمان ..بس كانوا بيحاولوا ميحسسوش حور بحاجه خالص )
الشاب ببرود : اولا انا مسميش عمو انا اسمي مالك …وياريت مترغيش كتير…ويلا علشان ننام ..
حور : انا مش هنام مع حد انا عايزه ماما ..
فجأه راح مالك لحور وشد*ها من شعرها جامد ورفعها وقال بزعيق : شغل العيال دا ..مبحبوش ..هتسمعي الكلام هنبقا حلوين مع بعض مش هتسمعي الكلام يبقى هتشوفي ايام عمرك ما شوفتيها في حياتك ..
هاا قولتي ايه …

 

 

 

(مالك صفوان ناصر شاب وسيم ورياضي عنده ٣٢ سنه ضابط مخبرات لكنه استقال لأسباب هنعرفها بعدين..وبقا رئيس لشركات ابوه بعد وفاته وبقا الكل يعمله الف حساب .. مالك عنده مرض خطير في حاله متأخره وهو مش عايز يتعالج ولا بيحاول..)
حور بعياط جامد وشهتفه : حااا..ضر ..هسم..ع..الكلام.. ..بس ..سيب ..شعري ..لو سمحت …انت بتوجعني …لو سمحت سيبه …..
راح رماها مالك فتخبطت راسها في الترابيزه الي جنب السرير واغمي عليها …
راح فتح مالك الاوضه وكان هيخرج ..فجأه لقى والدته قدامه وبصاله بصه فيها عتاب …
مالك بكل برود : عايزه ايه ..
والده مالك: حرام عليك البنت لسه صغيره ..
مالك : بصي يا أمي عمها باعها بسبب القروض الي عليه وانا اشتريت ..وبصراحه البنت حلوه ..هتسلى بيها شويه وبعد كدا هرميها ..
والده مالك : بنات الناس مش لعبه يا مالك ..
مالك : سبيني يا أمي اعمل الي انا عايزه في كام سنه او الكام يوم الي فضلنلي ..وبعدها سبها ومشي ..
والده مالك والدموع في عنيها :ربنا يهديك ..ويشفيك يا ابني …
ودخلت بسرعه لقت حور مرميه على الأرض والدموع في عنيها ..
رحتلها والده مالك بسرعه …وحطتها على السرير وقعدت تفوق فيها …

 

 

 

تحت ..
في إحدى غرف قصر مالك …
دخل مالك اوضه …
فجأه جت رقيه وقفت قدامه وقالت : إيه جي ليه ما تروح تقعد معاها جاي هنا ليه لو سمحت اخرج بره …فجأه راح مسك مالك إيدها ولو*اها وقال : دا قصري انا ..كل حاجه في ملكي ..فروح اي حته زي ما انا عايز انتي فاهمه …
رقيه بألم: طب.. خلاص ..انا ..اسفه…سامحني …انا بس ..كنت مضيقه انك اتجوزت عليا ..يا مالك …..وانها بقت في جناحك ..مكاني …
راح رما*ها مالك على الأرض وقال : شئ مخيصكيش ..
رقيه : ميخصنيش ازاي ..دا انا مراتك …ازاي تعمل معايا كدا ..
(اظن كدا عرفتوا دي مين رقيه جمال بنت عم مالك ..عندها ٢٧ سنه ..وتبقى مراته )
مالك سبها بعصبيه ..وخرج من القصر كله …..
رقيه بغ*يظ وح*قد : والله ما هرتاح غير لما اكون مخرجاها من هنا …
فوق في ..جناح مالك …
حور فاقت ..
وقالت بخوف : انا ..فين …..
والده مالك : متخافيش..يا حبيتي انا موجوده معاكي …
حور بخوف: انتي مين ..؟!!
والده مالك : اعتبريني زي مامتك يا حبيبتي ..
حور افتكرت مامتها وقالت بدموع : طب ارجوكي رجعيني لماما وابعديني عن الشخص الوحش دا ارجوكي ..
والده مالك : مالك مش وحش يا حبيبتي ..مالك طيب وحنين والله ..بس الظروف هي الي خلته كدا …
حور : لا دا مش طيب خالص ..دا شكله بيخوف …اوي ..
والده مالك حضنتها وقالت : خلاص يا حبيبتي ..متخافيش ..انا جنبك اهو …وقعدت تحرك إيدها على شعرها لغايه ما نامت …
والده مالك بصت عليها بشفقه وقالت : والله حرام يا مالك ..دي لسه عيله صغيره ..وبعدها ..نيمت حور على المخده وغتطها وخرجت ….

 

 

وبليل ..
بعد لما الكل نام …
فتح مالك باب الفله ….ودخل وقفله بتوهان ..وقعد يميل يمين وشمال ……..وبعدها …طلع جناحه ….وفتح الباب بتوهان ..وبعدها قفله ….وولع النور ..لقى حور نايمه و …………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية امتلكني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!