روايات

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الجزء التاسع

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني البارت التاسع

العنيدة والشرس الجزء الثاني
العنيدة والشرس الجزء الثاني

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الحلقة التاسعة

꧁نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ꧂
غزل وريناد بصدمه… ر رامي
رامي فتح دراعو ليهم بحب
ريناد جريت علي حضنه بشوق
… ريناد بدموع… ر رامي انت بجد قدامي وطلعت من حضنه وكانت بتتفحص فيه… يعني انا مش بحلم صح ورجعت حضنتو تاني
رامي طلعها من حضنه ومسح دموعها بحب… اه مش بتحلمي يا قلبي
الكل حضن رامي معاد غزل ال كانت واقفه مصدومه وبتعيط بس
رامي ساب الكل وراح ليها ووقف قدامها
رامي بحب… وحشتيني
غزل فضلت سكته وبتعيط
رامي…بحب… ليه الدموع دي ومسح دموعها
غزل مسكت ايدوا الي عل خدها بحب
… رامي وحضنتو
رامي شالها بحب وفضل يلف بيها
الحضن دام اكتر من دقايق
بعدوا عن بعض
غزل كانت مكسوفه من ال عملتو
بس رامي كان بيص عليها بحب وبيضحك
عليا راحت مسكتو من ودانه
رامي بوجع… ااه يامفتريه سبيني
عليا… بغيظ… كنت فين يا واد انت وسايبنا ندور عليك ها
رامي… بوجع… طيب سبيني وانا احكي ليكم
ععليا… اهو سبتك ها انجز
رامي بتنهيده
ــــــــــــــــــــفلاش
يوم الحادثه
رامي خرج من العربيه بس كان مد*مر خالص مش قادر يقوم
لقيت في رجاله كتير جاين عليا
ومن ضمنهم واحد كلنا نعرفوا
اخدني معاه ودواني ولما صحيت لقيت نفسي في مكان غريب معرفهوش
رامي بوجع… اه انا فين
… انت من انهارده هتكون مي*ت في نظر الكل
رامي بصدمه… انت بتخرف بتقول ايه
… الي سمعتوه ده اخر حديت عندي
رامي بغضب… انت مالكش الحق انك تقول عني اكده او تلغي وجودي من الحياه
… لاع ليا الحق في اكده
رامي… مش هسيبك تعمل فيا اكده ابدا
… لاع مش هتقدر تعمل حاجه لان في ش*لل في جسمك يعني هتبقي عاجز ابقي وريني هتعمل ايه وسابه ومشي
رامي فضل يعافر عشان يقوم بس معرفش
مرت الايام عل رامي وهو في الوضع ده
لحد مافي يوم
رجع الشخص ده مدايق قوي
رامي بسخرية… ايه خطط فشلت
… بجنون… لاع مش هفشل ابدا بس هيا عايشه ازاي ازاي
رامي بستغراب… هيا مين دي
… بكره… بنت الصياد غزل
رامي فرح… غزل لسا عايشه
… بشر… اه بس صدقني مش هتفضل كتير
رامي بخوف… اعمل فيا الي انت عاوزه بس بلاش غزل
… لاع هعمل فيها اكتر من اكده
رامي… غزل اكيد رجعت لاهلها وانت خابر زين من هما عيله الصياد صح مش انت لحالك الي خابر اكده الكل خابرين من هما زين
… نزل لعند رامي ومسكو من فكه بغضب… وايه يعني عيله الصياد عيله الصياد افر*مهم تحت رجلي
رامي بسخريه… عشان اكده بترجف منهم ههه
… بشر طلع ابره وغرزها في رقبه رامي
رامي بوجع… اااه
… بشر… بشفا عشان تقدر تتضحك عليا
رامي بعد شويه نام من الوجع
فضل شهر كامل الشخص دا ميروحش لارامي فيه
لحد ما في يوم
دخل رجاله كتير وضر*بوا رجاله الشخص دا
واخدوا رامي معاهم لانه كان متخدر
لما فاق
رامي… بخوف.. انتو مين
واحد منهم… متخفش احنا رجاله الوحش
رامي بستغراب وخوف… وحش وحش مين
الراجل… رجاله وحش الصعيد
رامي… مين هو وانت مين
الراجل… انا اسمي فجر وابقي دراع الوحش الايمين
رامي… اه وكان رايح يقوم
فجر… متتحركش شويه والوحش يجي وفي ضيف معاه
رامي… مين الضيف دا
… انا
رامي بصدمه… اادهم الصياد
ادهم… اه ادهم كيفك يا رامي
رامي… زين انت الوحش
ادهم… ههههه لاع اني مش الوحش بس الوحش بيكون صاحبي
رامي… اني عاوز اروح البيت كل ال في البيت في خ*طر
ادهم بستغراب… من مين وازاي
رامي بكره… من…
ادهم بصدمه… مين
رامي بحزن وقرف… هو 🐕دا الكل في خطر ادهم ساعدني اوصل للبيت
ادهم… تمام اهدي
فعلا ادهم جابه معاه عل البيت المحمدي
ــــــــــــــــبااك
عليا بصدمه وموع… ده كلو حصلك ياقلب اختك
ريناد كانت حضنه وبتعيط
دياب… طيب مين الشخص ده
ادهم… بدر
الكل كانو بيبصو عليه بصدمه وعدم تصديق
سميره..بصدمه. بدر لاع ولدي مستحيل يعمل اكده في اخوه
رامي… بحزن… لاع يامرات عمي بدر عملها
سميره كانت مصدومه وبتعيط
الكل كانت الصدمه عل وششهم
رعد… جماعه محدش يعرفوا انكم عرفتو حاجه عشان مايخدش احتياطاتو ومش نعرف نكشفو
دياب… رعد معاه حق
رعد… انا هخلي رجالتي ترقبوا وتفتش ورا
اكيد عامل بلاوي ومخبيها عنكم
ياسين… معاك حق يا ولدي
محمود بصدمه… بدر يطلع منيها كل ده
هارون بصدمه… ده قطه مغمضه اني كنت بقول عنيه بت يطلع منيه كل ده
اادهم… اهم حاجه دلوقتي بدر ميعرفش حاجه
راغب… فعلا لازم نخبي رامي عشان لو بدر شافو مش هنعرف نمسكه
ريناد بدموع… طيب هنخبي فين
رعد… هيكون عندي امن مكان بدر ميعرفنيش ولا يعرف مين هو الوحش
رامي… رعد معاه حق
ريناد بدموع… هتسيبني وتمشي تاني
رامي مسح دموعها… حبيبتي بلاش دموعك دي بتقت*لني
وبعدين انتي انهارده عروسه عمرك شوفتي عروسه بتعيط يلا امسحي دموعك دي
ادهم خد البت دي بق انت هتفضل واقف اكده يلا مش بقت مراتك
ادهم ببتسمه… اه وراح عند ريناد وشالها ومشي بيها علي عربيتو وطلع بيها علي بيت الصياد
لقي البيت كلو متزين وطلع عل اوضته لقها فعلا متزينه وكان كل حاجه مارتبه وشكلها حلو ومكتوب علي الحيطه RوA
في قلب
ادهم نزلها ببتسمه
ريناد كانت مكسوفه
ادهم شال الطرحه من علي راسها
وكان بيبفك الفستان
ريناد… مسكت فيه بخوف… ادهم
ادهم بهمس… وحشتني الليله الي قضنها سوي
ريناد ابتسمت بكسوف
ادهم شالها نزلها علي السرير وقرب منها وبعدين
☺️☺️☺️☺️☺️🫣
راغب راح مع رامي ورعد عشان يخبو رامي
اكرم راح معاعم
الكل راحو عل بيتهم
بدر دخل البيت وانصدم وووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى