روايات

رواية اريد الحياه الفصل التاسع والأربعون 49 بقلم منى أحمد

رواية اريد الحياه الفصل التاسع والأربعون 49 بقلم منى أحمد

رواية اريد الحياه البارت التاسع والأربعون

رواية اريد الحياه الجزء التاسع والأربعون

رواية اريد الحياه
رواية اريد الحياه

رواية اريد الحياه الحلقة التاسعة والأربعون

عند نوره أنا لازم اسافر خلاص مش قادره اديني اشتغلت هو فلوس قليلين بس هبقي ادور ع شغل هناك اخدت لبسها واجندت بنتها وصورتها ومشيت تاني يوم حوريه اصحي يا مريم الجامعه مريم لا مش هروح مش عايزة حوريه دا ازاي مينفعش مريم ب زعيق ملكيش دعوه سيبيني حوريه لبست وراحت كليتها خلصت وخرجت عشان تروح الشغل كان شكلها تعبان جدا حوريه وهي دخله الشركه ب ابتسامه مطفيه صباح الخير دخلت عند معاذ معاذ مالك شكلك تعبان كنت خدي اجازه حوريه لا كويسه في شغل لازم تخلصه وفي حاجات عايزة اناقشها وفي غلطات في المشروع معاذ تمام قعدت ساعات في الشغل حوريه ركزت ل الساعه اي دا اتاخرت الشغل سرقني لازم امشي معاذ صح يا حوريه خدي الحاجات دي عشان الخطوبه بكرا لازم ابقي لابسه اجمل حاجه حوريه مش لازم عندي معاذ ب إصرار حوووريه اسمعي الكلام عند نوره وصلت وهي فصله اروح فين دلوقتي يارب لازم الاقي شغل أو اكلم ماذن رد يا ماذن رد ماذن ب نفاش صبر ايوواا عايزة اي مننا نوره أنا لازم اقابلك ماذن تقبليني فين مش انتي في القريه ف بلدكم نوره لا رجعت لازم اقابلك يا ماذن بسرعه
ماذن تعالي الكافيه الي ع البحر نتكلم هنااك
نوره تمام
راحت ل ماذن الكافيه
ماذن ب نفاذ صبر عايزة مننا اي تاني مش كفايا كدبتي ع ابويا
ماذن يا ريت تفهمني وتساعدني انا محتاجه شغل ضروري انا جيه ادور ع بنتي
ماذن ب ضحك هتدوري عليها ف البلد الكبيره العريضه دي ههههههه

 

نوره لااا لانك تعرفها كويس
ماذه ب استغراب اعررفهااا
نوره فاكر البنت الي كانت بتشتغل عندك في الكااافيه وبعدين بدات ب الكباء هياااا
ماذن ب ضحكه سخيفه انتي بتقولي اي
ايوا هياااا مسكت شنطتها وهي بتقلب ومسكت كاارت بوص كدا
مااذن مسك الصورة واتصدم ايوااا دي حوريه وهي صغيره نفس الملامح
ماذن دمرتيها منك لله تعرفي لما جت اول مره كانت بدور ع شغل لحد الليل وقعدت تبكي ع البحر وشوفتها سبتيها ل امك تعذب فيها
نورهب بكاء وهي منهاره وندمانه مش امي دي مرات ابويا
انا عايزه اشوفها
ماذن معرفش مكانها
نوره ازااااي
ماذن انا همشي دلوقتي
نوره ب ترجي ماذن انا مليش مكان انام فيه متنساش اني ربيتك وكنت معاك ع طول
ماذن صعبت عليه قالها هقعدك في فندق حاليا لما اشوفلك شغل
عند مريم كانت بتلبس عشان خارجه تسهر
حوريه اتنتي رايحه فين
مريم خارجه مع اصحابي
حوريه فين
مريم ملكيش دعوه يا حوريه

 

حوريه دخلت الحمام ورنت ع جاسر رد بسرعه
جاسر ايوااا يا حوريه
حوريه اسفه ع الازعاج مريم بتتهور وبتقولي خارجه اسهر
جاسر مليش دعوه هي طليقتي
حوريه تمام يا جاسر انا هتصرف
حوريه خرجت ورا مريم لقتها مع شباب في ديسكو ورقص وبيرااا وحاجات تغضب ربنا
حوريه طب لو دخلت اعمل اي دخلت حوريه لقت شباب بتقرب منها سرخت وجريت ع الحمام وقفلت الباب رنت ع جاسر مرضاش يرد عليها بعتتله اللوكيشن وبتقوله الحقناااا
ملقتش غير ماذن رنت عليه رد
حوريه وهي بتاخد نفسها وخايفه الح الحقني يا ماذن
ماذن ب جمود مالك في اي
حوريه الحقي تعال بسرعه هبعتلك اللوكيشن الحقني
اول ما شاف اللوكشين اخد العربيه بسرعه
حوريه لقتهم مشيوا بتفتح الباب ب بطى

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اريد الحياه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى