روايات

رواية احببت مجنونتي الفصل العاشر 10 بقلم حبيبة الرحمن

رواية احببت مجنونتي الفصل العاشر 10 بقلم حبيبة الرحمن

رواية احببت مجنونتي البارت العاشر

رواية احببت مجنونتي الجزء العاشر

رواية احببت مجنونتي
رواية احببت مجنونتي

رواية احببت مجنونتي الحلقة العاشرة

كارما بدوخه: الحقني ي اسد
واغم عليها
اسد بخضه: كارما كارما مالك
دخل زين علي صوت اسد
زين: في اي ي اسد ثم قال بخوف اي دا كارما مالها
اسد بخوف: مش عارف هات دكتوره بسرعه
وبعد شويه كلو كان برا وقلقان علي كارما وسميه بتعيط
سميه بعياط: ي حبيبتي ي بنتي
ايلين: اهدي ي طنط هتبقا كويسه
بعد شويه طلعت الدكتوره
اسد بجنون: هاا عامله اي ي دكتوره
الدكتوره: مفيش داعي للخوف هي من قله النوم والارهاق الكتير و هي جسمه ضعيف لازم تخلي بالكم منها انا كتبتلها علي علاج
سالم: شكرا ي بنتي روح وصلها ي زين ي بني
زين وصل الدكتوره
زين: متشكرين اوي ي دكتوره
الدكتوره: علي اي دا وجبي لو حصل حاجه كلموني عن اذنك ومشت
اما عند اسد
دخل عند كارما
اسد بقلق: حبيبتي انتي عامله اي دلوقتي
كارما بتعب: الحمدلله
سالم: طب يلا بقا عشان ترتاح
زين دخل بالعلاج
زين: دا العلاج ي اسد
اسد: تمام خلي داليا تجيب اكل لكارما عشان تاخد الدوا
زين: ماشي ونزل وقال لداليا تحضر الاكل
اسد: حبيبتي عامله اي
كارما مردتش على
اسد: انتي اللي زعلانه في الاخر
كارما بصتلو وسكتت
اسد: انا اسف ي ستي انا اتعصبت لما لقيتك لبسه كده وضيق
كارما: انا زعلت منك اوي وبعدين أنا كنت بنادي عليك وانت مردتش عليا
اسد: انا دا اول ما انتي قولتي الحقني ي اسد جريت عليكي وروحي كانت هتروح
كارما: لدرجدي بتحبني
اسد: بحبك دي كلمت بحبك دي صغيره
كارما بكسوف: وانا كمان
اسد كان هيتكلم الباب خبط
اسد: الباب دا طلعلي في البخت ولااي
كارما بضحك: معلش روح بقا شوف مين
اسد راح فتح لاقها داليا اخد منها الاكل
كارما: لمين الاكل دا كلو
اسد: لبطيتي
كارما: لا انا مليش نفس
اسد: لا انتي هتكلي عشان تخدي دواكي وتخفي
كارما: بس ي اسد
اسد بعصبيه خفيقه: مفيش اسد ويلا عشان تكلي
كارما: حاضر
أسد: طب يلا ي بنوتي وقعد يأكل فيها
بعد شويه كانو خلصو اكل
بعد وقت
اسد بملل: ي كارما اخلصي خدي الدوا انتي مش عيله صغيره
كارما بقرف: طعمو مش حلو
اسد: ي حبيبتي خدي عشان تبقي كويسه عجبك يعني وقف حالي دا
كارما بدموع: ي اسد طعمو وحش انا مش بحب الدوا وبعدين روح شوف شغلك مش مهم انا
اسد مسح دموعها وقال: ي روحي انا خايف عليكي مش اكتر وان كان علي الشغل ف يغور اهم حاجه صحت مراتي حبيبتي
كارما: طب انا هخدو عشان خاطرك بس
اسد: شطوره يلا. وبعد دقايق كانت كارما خدت الدوا
كارما: اسدي انا عاوزه اتفرج علي فيلم
اسد خدها في جضنو وشغل الاب وجاب فيلم
كارما بفرحه: الله الفيلم دا بحبو اوي
اسد بحب: وانا بحبك اكتر
كارما اتكسفت وسكتت
وبعد شويه نامت اسد عدلها وباس راسها وقام اخد دوش ولبس ونزل
نور:كارما عامله اي دلوقتي ي اسد
اسد: كويسه هي نامت دلوقتي انا هروح الشركه عشان في ورق هخلصو وارجع ومشا
في غرفه نسرين بتتكلم في التلفون
نسرين: انت مشوفتش كان خايف عليها ازاي
المجهول:……
نسرين بغل: تمام اما لازم اخلص منها واسد يبقا ليا لوحدي
المجهول:…….
نسرين: متخفش كل حاجه هتبقا تمام انا هقفل دلوقتي عشان محدش. يشك فينا
وقفلت
نسرين في نفسها: والله لااندمك ي كارما هانم عشان تخدي حاجه مش بتاعتك
ونزلت
نسرين: خالتو انا كنت عاوزه منك طلب
نادين: اتفضلي ي حبيبتي
نسرين: كنت عاوزاكي تقولي لااسد يشغلني سكرتيره بتاعتو
نادين: حاضر ي حبيبتي هقولو
في غرفه كارما
كارما بنوم: اسد اسد بقا كده ي اسد ماشي
سمعت صوت خبط علي الباب
كارما: ادخل
سراج: حبيبتي قلبي عامله اي
كارما بحب: الحمدلله ي حبيبي
سراج: كنت عاوز منك خدمه انا قولت لاجدو بس انتي عارفه جدو هيقولي نسيت
كارما: قول طيب
سراج: عاوز اشتغل في الشركه بس في شركه اسد
كارما بستغراب: اشمعنا يعني
سراج بتوهان: اصل في بنت قمر
كارما: مين دي
سراج: سكرتيره اسد
كارما: وانت شوفتها فين
سراج: كنت مع عمو ماجد في الشركه وقالي روح أدي الورق دا لااسد
فلاش باك(ماجد: سراج حبيبي روح ودي الورق دا لاأسد
سراج: بس انا معرفش فين مكتب اسد
ماجد: اخر الطرقه
سراج: ماشي ي عمو وطلع
وصل عند مكتب اسد لاقا بنت واقفه ومديا ضهرها لاسراج
سراج: لو سمحتي هو فين مكتب اسد
مها: مكتب مستر اسد هناك
سراج سرح في جمالها
مها: ي استاذ
سراج: نعم
مها: هنك مكتب مستر اسد
سراج: ممكن سؤال بس
مها ببرأه: اتفضل
سراج بتوهان: هو انتي جميله فعلا ولا انتي جميله
مها: لا دا انت بتستزرف بقا
سراج: اسفه انتي قولتي مكتب استاذ اسد فين
مها بقرف: اخر الطرقه
سراج: تمام شكرا بس قمر ومشا)
باك
كارما بضحك: انت. مجنون
سراج: لا قمر بجد
دخل اسد
اسد: انت بتعمل اي مع مراتي
سراج: هكون بعمل اي يعني يشيخ اتني انت وهي وسبهم وماشا
كارما: منت فين ي اسد
اسد: كنت بخلص ورق في الشركه وجيت انا هدخل اخد شاور ونام لاني تعبان اوي
وبعد شويه طلع اسد ونام واخد كارما في حضنو وناو
والكل نام

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مجنونتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!