روايات

رواية احببت مجنونتي الفصل الثامن 8 بقلم حبيبة الرحمن

رواية احببت مجنونتي الفصل الثامن 8 بقلم حبيبة الرحمن

رواية احببت مجنونتي البارت الثامن

رواية احببت مجنونتي الجزء الثامن

رواية احببت مجنونتي
رواية احببت مجنونتي

رواية احببت مجنونتي الحلقة الثامنة

في الصباح
صحت كارما وهي متفائلة ولا تعرف السبب
اخدت شور ولبست بنطلون ابيض مقطع وهاي كول اسود وكوتش ابيض وطيت ميكاب خفيف فردت شعرها الصفر ونزلت
زين بصوت واطي: امال لو مش النهارده كتب كتابك
كارما: تعرف تسكت خالص
زين بضحك: حاضر
كارما: انا همشي عشان عندي جامعه
ناديه: طب افطري ي حبيبتي
كارما: لا مليش نفس انا همشي عن اذنكم ومشت
بعد وقت وصلت
خلود: هلا
كارما: عاملين اي
اسيا: تمام
كارما: امال اسلام فين
اسيا: كان بيقول بيخلص ورق
كارما: طيب يلا بينا ودخلو المحاضره وبعد وقت خلصو
كارما: انا همشي بقا ومشت
بعد وقت وصلت
كارما: اهلا ي جماعه
سالم: الساعه 8هيجي الماذون عشان نكتب الكتاب
وبعد وقت
جاء الماذون
والكل كان موجود
كانت كارما شارده وفاقت عندما قال الماذون
الماذون:( بارك لكما وبارك عليكما وجمعا بينكم في خير)
ناديه بفرحه: مبروك ي حبيبتي قلبي
سالم: انا جهزت الجناح اللي فوق لي اسد وكارما
ناديه: يلا ي اسد خد عروستك
اسد ببرود: يلا وطلعو
في الاوضه
اسد ببرود: بصي بقا انا مش بحب الرغي الكتير تمام تقعدي في الاوضه زيك زي الكورسي تمام
كارما بجنون: لا بقولك اي فوق كده ماشي ومتتكلمش معايا بطريقه دي وسبتو وراحت قعدت
اسد في سرو: دا انتي بارده
رواح اخد شور وبعد وقت خرج وهو لابس بنطلون بيتي بس
كارمه بأحراج: اي دا لو سمحت البس هدومك
اسد: انا مش بعرف انام غير كده
كارما: لا اعرف انت دلوقتي معاك فرد اخر
اسد جه يتكلم رن هاتف كارما
كارما: اي ي اسلام فينك يبني مجتش الجامعه النهارده لي
اسلام: معلش انا كنت بخلص ورقي انا هسافر ي كارما
كارما بصدمه: نعم
اسلام بزعل: امي لازم تعمل عمليه وانا لازم اسافر
كارما بحزن: الف سلامه عليها ربنا يشفيها يارب
اسلام: ماما بتنادي هشوفها وابقا اكلمك اه انا هعامل جمع المكالمه ماشي
كارما بنوم: ماشي
اسد بغضب: اي خلصتي
كارما: نعم
اسد: يعني حضرتك بتتكلمي واحد وانا واقف
كارما: خلاص لما تبقي قاعد ابقي اكلم في التلفون
اسد بصرمه: لا فوقي ماشي وبعدين احترمي اني جوزك
كارما بعدك اهتمام وسبتو ونامت
اسد: قليلت الذوق
في منتصف الليل
كارما بفزع: لا بابا لا متسبنيش
اسد: كارما فوقي مالك
كارما بعياط: انا خايفه اوي
اسد خدها في حضنو
اسد: طب اهدي
وبعد وقت هدءت
اسد: بقيتي كويسه
كارما: اه
اسد: كنت عاوز اقولك ان شمس هتيجي بكره
كارما: مش شمس دي اخت جدو
اسد: اه و لازم قدمها نكون بنحب بعض
كارما: ماشي
اسد: ماشي
كارما: اسد
اسد: خير
كارما: هو في دفعه بكره هتيجي الشركه
اسد بتذكر : مش فاكره لي
كارما: اصل الدكتور كان بيقول ان احنا هنروح ندرب ولما جيت سألتو قالي وكملت بتريقه اسف ي أنسه وسبني ومشا
اسد بضحك: هو قالك بطريقه دي
كارما: اه والله انت مش مصدقني
اسد: لا مصدقك
كارما تلفونها رن بصت ل اسد
اسد بتحذير: انا قولت اي
كارما: دول صحابي كلمتين وهقفل خلصه
اسد سابه وراح علي السرير وفتح الاب وقعد يشتغل
اما كارما ردتت وفتحت السبيكر
كارما: اي ي صحبه ناقصه
خلود: بس ي بت لو اسيا سمعتك هتعمل منك شورما
اسيا: حضرلي السكينه ي خوخا
كارما بضحك: الحقوني الحقوني
اسلا: اي عاملين اي
كارما: اهو عايشن
اسلام: انا هقفل
اسيا: مالو اسلام
كارما: مامتو تعبانه وهيسافر
خلود: ي ربي ربنا يشفيها
الكل: يارب
خلود بضحك:بس سيبك عامله اي مع جوزك
كارما بصت لااسد وكملت: كويسين اووي
اسيا: مالك ي كوكي في حاجه مزعلكي
كارما: ابدا متنشوش بقا بكره في تدريب انا هقفل دلوقتي عشان عاوزه انام وقفلت
وقعدت تذاكر
اسد: مش هتنامي
كارما: لا انا هذاكر شويه
اسد: ماشي تصبحي على خير
كارما: وانت من اهلو
كارما فضلت تذاكر وبعد وقت نامت مكانها
في الصباح
صحا اسد لاقا كارما نايمه مكانها
اسد: شبه الملاك وانتي نايمه
اسد فاق من شردو
اسد: كارما كارما قومي
كارما بنوم: نعم
اسد: قومي انتي نمتي مكانك
كارما: كنت بذاكر ومحستش بنفسي
اسد: طب قومي نامي علي السرير
كارما: هي الساعه كام
اسد: الساعه 9ونص
كارما بصدمه: يلهوي دا انا هتأخر وجرت
اسد: ملها دي
بعد شويه كانت كارما امام المرأء
كانت ترتدي مني دريس مشجر وفرده شعرها وكوتش اسود عالي وشنطه بيضه
اسد: انتي هتنزلي كده
كارما وهي ترتدي النضارة فوق شعرها:ايوا
اسد بغيره: لا غيري الدريس مش حلو
كارما: لا حلو وعلفكره انت هتوصلني للجامعه يلا عشان متاخرش وشدت اسد ونزلت كانت شمس موجوده
شمس: اهلا ب العرسان
كارما: ازيك ي تيتا
شمس: لا متقوليش تيتا دي قوليلي ي شمس
اسد: عامله اي ي شمس
شمس: الحمدلله ي حبيبي
كارما: مش يلا ي اسدي هتأخر علي الجامعه
اسد تاه في كلمه اسدي
كارما: اسد اسد
اسد فاق: هاا بتقولي حاجه
كارما: بقول يلا عشان الجامعه
اسد: يلا ومشو
نسرين بغل: اسدي لا كده كتير انا كنت ساكتها وقولت سالم هيلغي الجواز بس انا مش هسكت محدش يقدر ياخد اسد مني
اما عند اسد وكارما
كارما: بس اي رايك
اسد: شطوره
كارما: شكرا شكرا ثم اكملت بكبرياء عارفه اني شطوره اوي كمان
اسد: لا متخديش قلم في نفسك
وبعد شويه وصل للجامعه
كارما: مرسي وجايه تنزل
اسد: خال يالك من نفسك هاتي موبيلك كده وكتب رقمو
اسد: دا رقمي لو حصل حاجه رني عليا
كارما: اوكي. ونزلت
كارما سلمت علي اصحابها وتخلت المحاضره
الدكتور: جهزو نفسكم احنا هندرب النهارده
وبعد. شويه وصلو عند شركه المنشاوي
الدكتور: يلا عشان ندخل ودخلو
ادم: اهلا اهلا ي دكتور
الدكتور: تمام الحمدلله دي الدفعه اللي هتتدرب عندكم
ادم: الشركه تحت امركم
اسيا بتذكر: حاسه انس شوفتك قبل كده انا شوفتك فين
كارما: انا عاوز اروح الحمام
اسيا: ودا وقت حمام
كارما: خلاص هموت. ومشت
كارما: لو سمحتي ي انسه ممكن اعرف التويلت فين
البنت: اخر الطرقه
شكرت كارما البنت ومشت
وبعد دقائق كانت خلصت وطلعت
خبطت في شخص
الشخص بغضب: مش تحسبي ي عاميه
كارما: انا عاميه ي جموسه انت
الشخص كان هيضرب ب القلم لكن كارما مسكت ايدو وضربتو هي بالقلم
كارما بقوه وغضب: انت ازاي تتجرء وتمد ايدك على كارما المنشاوي
الكل كان في حاله من الصدمه في هي تعتبر صاحبت الشركه
اسد: بعصبيه: في اي
كارما بعصبيه: البيه كان عاوز يمد ايدو عليا فكرني بنت مش بتعرف تاخد حقها
اسد: بصدمه: اي
ادم: فعلا ي اسد كان عاوز يضربها ب القلم بس هي ضربتو
اسد بغضب: نزل ضرب في الشخص وهو يقول
اسد بغضب: دا انا هخليك تتمنا الموت عشان تبقي تعرف تمد ايدك علي مرات اسد المنشاوي
الكل انصدم………..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مجنونتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى